Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Moet stressy zijn aan zo'n wagen werken. Wat als je die, als hobbyist, beschadigd...
Hey A160, stressy mag het niet zijn anders is het geen ontspanning meer natuurlijk. Daarnaast kan ik je verzekeren dat het veel meer stress geeft om ermee te rijden... Mensen gaan helemaal onverantwoord doen om een inhaalmanoevre te kunnen filmen of om de gekste foto's te kunnen nemen... Het zijn trouwens authentieke trommelremmen op deze wagen en das altijd tricky. Als je het veilig wilt dan moet je in de zetel blijven liggen zeg ik altijd .
Het detailen van een wagen vind ik dan ook het minste 'risico' hebben .
De velcro's zijn bedoeld om rallyplaten op te bevestigen. Al moet ik wel zeggen dat het niet echt met lakvriendelijk adhesief is gebeurd...
Ofwel bloktoe ofwel glijdt hij door. Je moet al pompend eigenlijk een soort eigen ABS creëeren. Grappig om te zien maar intensief als chauffeur . Desalniettemin een echte rijdersauto. Ook een enorm betrouwbare motor die in alle situaties vlot start.
Prachtig project. Als hobbyist menige gevestigde waarde het nakijken geven... Het kan tellen...
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
BMW E24 635csi 1985 BMW F10 520da 2012
MINI Clubman Cooper 2017
2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold
Ofwel bloktoe ofwel glijdt hij door. Je moet al pompend eigenlijk een soort eigen ABS creëeren. Grappig om te zien maar intensief als chauffeur . Desalniettemin een echte rijdersauto. Ook een enorm betrouwbare motor die in alle situaties vlot start.
Modellen vanaf 61 hebben schijfremmen en da's een verschil van dag en nacht ivm de trommelremmen.
Modellen vanaf 61 hebben schijfremmen en da's een verschil van dag en nacht ivm de trommelremmen.
Dit is inderdaad een gigantisch verschil, geen vergelijk mogelijk. Je kan of elk moment tijdens het remmen gewoon beginnen glijden. Menig chauffeur die gewend is om met ABS te rijden zou nog aardig opkijken . 'Op het gemak rondtuffen' is er niet bij maar net dat maakt het een echte drivers car .
Gepolierd met een lichte polish (eerst gekleid) icm een Dap en een lichte pad. Daarna ontvet en een coating op aangebracht. Jaloezie is nergens goed voor Thomas. Ik deel het met goeie bedoelingen
Gepolierd met een lichte polish (eerst gekleid) icm een Dap en een lichte pad. Daarna ontvet en een coating op aangebracht. Jaloezie is nergens goed voor Thomas. Ik deel het met goeie bedoelingen
bedoel het ook wel goed Ik gun het iedereen van harte.
Comment