Mededeling

Collapse
No announcement yet.

[WAX-IT] Ferrari 250 SWB - Save the best for last

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Plastic kan ook gepolijst worden, met dezelfde materialen als de lak. Enkel rekening houden met het zachtere oppervlak en de temperatuursgevoeligheid.
    A dat wist ik niet !
    Hoeveel kost het om een wagen zo te detailen ? (Mag PM)
    De amerikanen die ik heb, hebben van zichzelf al niet zo een goede lak (oneffenheden ed), dus misschien is het interessant om dit er zo uit te krijgen. Geen idee of gewoon polieren het al goed krijgt ?
    Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
    www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Dus ik kan de krassen in mijn cd-kes repareren met autopoets? Cool.
      30 jaar Mr Yuge!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
        A dat wist ik niet !
        Hoeveel kost het om een wagen zo te detailen ? (Mag PM)
        De amerikanen die ik heb, hebben van zichzelf al niet zo een goede lak (oneffenheden ed), dus misschien is het interessant om dit er zo uit te krijgen. Geen idee of gewoon polieren het al goed krijgt ?
        Je mag altijd eens mailen, maar als het over dat soort wagens gaat moeten we die toch eerst eens inspecteren voor we er een prijs voor kunnen opmaken. Dus altijd welkom hier

Comment

Soms zou een mens serieus gewoon zijn fototoestel willen pakken en foto's komen nemen. Dit is zo'n moment

Comment

Wat een schitterend resultaat ! Professionals bij wax-it, dat is duidelijk.

Comment

WOW WOW WOW wat een prachtig resultaat!

Comment

Voor zo een wagen worden alleen de beste producten gebruikt en is ook te zien aan het eindresultaat. Ik denk dat je met een miljoen euro niet toekomt.

Comment

Working...
                X