Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto care met Car star
Collapse
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenZijn die velgen proper?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk BerichtenZijn die velgen proper?
Alvast bedankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rayder Bekijk BerichtenNiet op de foto, hoek bovenaan.. Voor productplacement vind ik dat toch minder.
Mvg
Comment
-
zonder afbreuk te willen doen aan de producten: maar inderdaad bij de velgen kan het misschien beter. Ofwel is het product niet krachtig genoeg ofwel heeft de poetser niet goed genoeg gepoetst. In geval van het product had dit met een ijzeroxide oplossend product wel gelukt. Genre Iron-X of andere die er bestaan. Meestal hebben die een kleuring ten gevolge van de chemische reactie met het product en de ijzeroxide: hoe paarser hoe beter de werking.
ik heb een velgenfetish en die moeten dan ook proper zijn als er velgenreiniger opkomt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DFZW Bekijk BerichtenBedankt voor je bijdrage Joske! Misschien kan je een foto plaatsen hoe het echt moet ?
Alvast bedankt.
(In de zomer was ik mijne auto dikwijlder dan in de winter) (check mijn topic hier, of hier, staan foto's genoeg van mijn vuile en gewassen auto)
Maar kom ik hier 'showen' moet poetsprodukten?
Zoals rayder al schreef, bovenaan een hoekje, maar wat mij meer stoort is de hele binnenkant. Zeker omdat ik uit al uw posts kan afleiden dat gij verkoper/verdeler zijt.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DFZW Bekijk BerichtenAlle begrip voor jullie professionele bijdrage maar de ervaring met onze producten laat ik over aan de mensen die reeds bij ons gekocht hebben en die vrijuit hun mening mogen delen op het forum.
Tot nu toe alleen tevreden klanten.
Mvg.
Comment
-
-
ik heb de handschoen dus opgenomen
wat is er het vuilste wat er maar te vinden is? De achterkant van een wieldeksel. In dit geval dat van de auto van de vrouw. Nog nooit gekuist na 100K.
Dat ziet er dus zo uit:
na te hebben gewassen met geconcentreerde velgenreiniger van autofinesse geeft dat dit:
het vuil is nog duidelijk te zien hoewel ik met een borstel goed heb gewreven om het proper te krijgen
daarna nog eens bespoten met iron-x en dat gaf dit
nu wil ik hiermee niet zeggen dat uw product slecht is want het kan nog evengoed te wijten zijn aan het niet goed proper hebben gemaakt van de velgen. Maar als ik resultaat wil zien van een product dan moet het dergelijke vervuiling die typisch is aan de achterkant van een wieldeksel wel degelijk grondig proper krijgen.
Ik heb Iron-x ook gebruikt op de velgen van een peugeot partner. De eigenaar gebruikt de auto voor zelfstandig beroep en maakt die dus nooit schoon. 12 jaar waren de velgen nooit gewassen en als je dan de velg inspuit met iron-x en het vuil zo ziet loskomen terwijl het met die van autofinesse gewoon blijft vastzitten... wel dat is het product dat ik dan zoek.
Nu ligt de bal terug bij u om mij lik op stuk te geven. Ik kijk er alvast naar uit.
Comment
-
@TS : Ik moet eerlijk zeggen dat de foto's ook op mij totaal geen indruk maken.........je kan net zo goed door de carwash rijden om dezelfde foto's te posten en geen mens ziet het verschil.
@flappy : de binnenkant van de velg zal mogelijk vuiler zijn dan dat deksel , daar is het remstof nog warm en zal het zich veel vaster hechten aan de binnenkant van de velg.....maar zeker een (erg) goed resultaat !
Comment
Comment