Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto care met Car star

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto care met Car star

velg na.jpg

En natuurlijk eindigen met Showroomfinish..
    zijkant eindres.jpg
    Bijgevoegde Bestanden
    Last edited by ; 11/04/2015, 22:33.

persoonlijk ben ik niet onder de indruk.
    een turtle wax of marly zijn volgens mij niet slechter.
    kleine tip: leg een doek op je carrosserie als je er een plastieken bus op zet.

Comment

persoonlijk ben ik niet onder de indruk.
      een turtle wax of marly zijn volgens mij niet slechter.
      kleine tip: leg een doek op je carrosserie als je er een plastieken bus op zet.

Natuurlijk zijn die niet slechter...dat beweren we niet ;-)
      Last edited by ; 04/04/2015, 17:45.

Comment

Zijn die velgen proper?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
          Zijn die velgen proper?
          Niet op de foto, hoek bovenaan.. Voor productplacement vind ik dat toch minder.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Joske_ Bekijk Berichten
            Zijn die velgen proper?
            Bedankt voor je bijdrage Joske! Misschien kan je een foto plaatsen hoe het echt moet ?
            Alvast bedankt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rayder Bekijk Berichten
              Niet op de foto, hoek bovenaan.. Voor productplacement vind ik dat toch minder.
              Hallo Rayder , bedankt voor jou opmerking. Echter is dit geen productplacement maar een weekelijks wasje van de wagen die 60.000 km doet op een jaar. Dus zo slecht ziet het er volgens ons niet uit ;-)

Mvg

Comment

zonder afbreuk te willen doen aan de producten: maar inderdaad bij de velgen kan het misschien beter. Ofwel is het product niet krachtig genoeg ofwel heeft de poetser niet goed genoeg gepoetst. In geval van het product had dit met een ijzeroxide oplossend product wel gelukt. Genre Iron-X of andere die er bestaan. Meestal hebben die een kleuring ten gevolge van de chemische reactie met het product en de ijzeroxide: hoe paarser hoe beter de werking.

video, delen, cameratelefoon, videotelefoon, gratis, uploaden

ik heb een velgenfetish en die moeten dan ook proper zijn als er velgenreiniger opkomt...
                www.peugeotforum.be

Comment

Thanks Flappy ! Misschien een foto met jou eindresultaat ?

Comment

Ik zou Flappy niet meteen uitdagen... Die ziet elk detail, en is op lak-vlak heel sterk onderlegd
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DFZW Bekijk Berichten
                      Bedankt voor je bijdrage Joske! Misschien kan je een foto plaatsen hoe het echt moet ?
                      Alvast bedankt.
                      Jazeker kan ik dat. Zomer- of winterwielen?
                      (In de zomer was ik mijne auto dikwijlder dan in de winter) (check mijn topic hier, of hier, staan foto's genoeg van mijn vuile en gewassen auto)
                      Maar kom ik hier 'showen' moet poetsprodukten?

Zoals rayder al schreef, bovenaan een hoekje, maar wat mij meer stoort is de hele binnenkant. Zeker omdat ik uit al uw posts kan afleiden dat gij verkoper/verdeler zijt.

Comment

Eigenlijk ben ik ook totaal niet onder de indruk Als ik uw filmke bekijk in topic van verkoop van uw produckt. Hoe je in de rapte er wat opspuit en daarna opblinkt,krijg ik al rillingen....

Comment

image.jpgAlle begrip voor jullie professionele bijdrage maar de ervaring met onze producten laat ik over aan de mensen die reeds bij ons gekocht hebben en die vrijuit hun mening mogen delen op het forum.
                          Tot nu toe alleen tevreden klanten.

Mvg.
                          Last edited by ; 05/04/2015, 22:57.

Comment

zo is het gemakkelijk :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DFZW Bekijk Berichten
                              Alle begrip voor jullie professionele bijdrage maar de ervaring met onze producten laat ik over aan de mensen die reeds bij ons gekocht hebben en die vrijuit hun mening mogen delen op het forum.
                              Tot nu toe alleen tevreden klanten.

Mvg.
                              Graag gedaan, je had dan beter een foto van je klanten gevraagd in plaats van zelf een slechte te zetten.

Comment

Wat is eigenlijk de bedoeling van dit topic?
                                “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Reclame maken voor de producten van DFZW. Spam, dus .
                                  2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

voor belgische producten mag wel wat reclame gemaakt worden
                                    www.peugeotforum.be

Comment

ik heb de handschoen dus opgenomen

wat is er het vuilste wat er maar te vinden is? De achterkant van een wieldeksel. In dit geval dat van de auto van de vrouw. Nog nooit gekuist na 100K.

Dat ziet er dus zo uit:

na te hebben gewassen met geconcentreerde velgenreiniger van autofinesse geeft dat dit:

het vuil is nog duidelijk te zien hoewel ik met een borstel goed heb gewreven om het proper te krijgen

daarna nog eens bespoten met iron-x en dat gaf dit

nu wil ik hiermee niet zeggen dat uw product slecht is want het kan nog evengoed te wijten zijn aan het niet goed proper hebben gemaakt van de velgen. Maar als ik resultaat wil zien van een product dan moet het dergelijke vervuiling die typisch is aan de achterkant van een wieldeksel wel degelijk grondig proper krijgen.
                                      Ik heb Iron-x ook gebruikt op de velgen van een peugeot partner. De eigenaar gebruikt de auto voor zelfstandig beroep en maakt die dus nooit schoon. 12 jaar waren de velgen nooit gewassen en als je dan de velg inspuit met iron-x en het vuil zo ziet loskomen terwijl het met die van autofinesse gewoon blijft vastzitten... wel dat is het product dat ik dan zoek.
                                      Nu ligt de bal terug bij u om mij lik op stuk te geven. Ik kijk er alvast naar uit.
                                      www.peugeotforum.be

Comment

@TS : Ik moet eerlijk zeggen dat de foto's ook op mij totaal geen indruk maken.........je kan net zo goed door de carwash rijden om dezelfde foto's te posten en geen mens ziet het verschil.

@flappy : de binnenkant van de velg zal mogelijk vuiler zijn dan dat deksel , daar is het remstof nog warm en zal het zich veel vaster hechten aan de binnenkant van de velg.....maar zeker een (erg) goed resultaat !

Comment

Working...
                                        X