Volgens mij heeft TS een slechte kodak, daardoor lijkt het minder mooi.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Auto care met Car star
Collapse
X
-
-
Hallo Flappy , mooi resultaat maar zuurhoudend is niet zonder gevaar voor de gebruiker en lak van de wagen zoals je weet. Echter bij extreme of jarenlange vervuiling van de velg kan beter voor een zuurhoudende velgenreiniger gekozen worden , maar opgelet voor de ogen en lak .
Comment
-
iron-x is niet zuurhoudend, noch die van autofinesse
allebei veilig te gebruiken
Comment
-
In plaats van producten af te breken op basis van veronderstellingen ea zouden jullie ze beter zelf proberen en dan oordelen ipv te kijken naar de verpakking ea
Goed is goed en ook wij waren tevreden van onze aankoop door onafhankelijk te oordelen na gebruik.
Gegroet ,
Maserat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maserat Bekijk BerichtenIn plaats van producten af te breken op basis van veronderstellingen ea zouden jullie ze beter zelf proberen en dan oordelen ipv te kijken naar de verpakking ea
Goed is goed en ook wij waren tevreden van onze aankoop door onafhankelijk te oordelen na gebruik.
Gegroet ,
Maserat
Comment
-
Verdergaand op de reclame foto's, overtuigd mij de inhoud dan toch ook niet hoor.
'k Denk dat als je het filmpje/foto's bekijkt... bus op de lak, het product verwerken... je dan wel weet voor welke doelgroep dit product bestemd is.
Ik heb het graag net dat ietsje netter, ben ik er ietsje meer mee bezig,... ik hou het wel bij de toch wel iets betere producten.
Maar, voor de doorsnee mens zal dit best een uitstekend product zijn. Die ziet immers de 'foutjes' ook niet hé.
En goed, 't ja, m'n buur is een Dreft fan... 't is inderdaad dat wat m'n zelf al dan niet goed vind zeker.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Comment
-
Wagen van vrouwtje ge - showroomfinished nee niet met Dreft ...
DSC01374.jpg15.jpg
DSC01384.jpg15.jpg
DSC01376.jpg15.jpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DFZW Bekijk Berichten
[ATTACH=CONFIG]108068[/ATTACH]
Sent from hereden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Ne betere foto kodak ;-)Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenVeel beter.
Sent from here
Comment
-
Comment