Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Shiningcar.be- Iveco 35C21

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Shiningcar.be- Iveco 35C21

Deze bestelwagen ging de verkoop in, daarom moest al de belettering verwijderd worden. Men mocht er niets meer van zien. We zagen dat wel zitten om hieraan te beginnen. De eigenaar was geschrokken van het resultaat, hij had nooit verwacht dat het niet meer zichtbaar zou zijn.

De gebruikte producten:

Glossworkz shampoo Chemical Guys
    Gyeon Q2M Tar
    Gyeon Q2M Iron
    3M stickerverwijderaar
    Gyeon Q2m Clay
    last touch Meguiars
    s3gold en s30 sholl concepts
    Smartgel Smartwax
    black on black chemical guys
    Wheelbrightner Meguiars
    Glas cleaner Autoglym
    Monello Ibrido hybrid wax
    Apc Megiuars
    diverse borstels en doeken

Comment

Comment

Inderdaad mooi verwijdert!
        Wat kostte dat?
        Ge zou wel precies zeggen dat er een kleurverschil op zit, maar zal wel aan lichtinval of iets dergelijks liggen

Comment

Dacht dat ge altijd een verkleuring van de lak zou hebben als zo'n belettering er een paar jaren op zat.

Comment

Prijzen kan altijd via pm.

Ik denk inderdaad dat het aan de lichtinval ligt op welke foto valt het u op?

Comment

Hopelijk blijft het zo. Mijn pa had eens ingebrande plekken van vogeluitwerpselen op z'n motorkap. Hij ermee naar een gerenommeerd carrossier om die plekken eruit te krijgen. Een dik kwartiertje werk en 100 euro alstublieft. Niks meer van te zien, tot drie wasbeurten later. Terug hetzelfde als voordien... .

Comment

Inderdaad waar de letters zaten is er inderdaad een kleurverschil voor het polieren. Na het polieren zal dat kleurverschil niet meer zichtbaar zijn. (of zo goed als).

Comment

We hebben hier zeker niets verdoezeld hoor, Deze is volledig gepolierd geweest. waardoor je dit wegkrijgt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Shiningcar.be Bekijk Berichten
                    Prijzen kan altijd via pm.

Ik denk inderdaad dat het aan de lichtinval ligt op welke foto valt het u op?
                    Eerste 3, lak lijkt donkerder op 1e 2 foto's met bestickering, tov die erna. Maar zoals ik al zei, zal wel aan lichtinval ofzo liggen.

Comment

Dat gaat inderdaad de lichtinval zijn. Er zijn ook enkele dagen tussen geweest voordat deze klaar was. Ook de tijdstippen van de foto's zijn anders waardoor er zeker een andere lichtinval is.

Comment

Wel dapper dat ge daar aan durft beginnen, ik zou nu eens geen kl*ten goesting hebben om daaraan te beginnen

Comment

was inderdaad wel een uitdaging. Hebben we wel enkele dagen aan gewerkt.

Comment

kan verkocht worden als nieuw!!

prachtig
                            Z4 M40i

Comment

bedankt!

Comment

Goedkoop gaat dat niet zijn maar als je het bij de verkoop terug krijgt is het de moeite waard.
                                Alleen dat polieren pfff . Dat zijn bijna 3 autos .

Comment

Working...
                                X