Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aw 158

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aw 158

De nieuwe AW
    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Lekkere editie, die Alfa stond ook al in de autogids en hij is niet mis.

Ze waren ook vol lof over die wagen, "een echte drivers car".

Comment

Ziet er goed uit.
      Porsche vs Corvette, OPC, Focus ST,...

Comment

et ziet er ne goeie uit,
        nu nen vergelijkende test van de VW passat var., Ford Mondeo clipper en opel vectra break

stak vandaag niet in de bus mja morge dan

Comment

Ik heb hem ook al liggen, maar nog niet in gelezen.
          Hij lijkt mij alvast beter dan de vorige, maar die was dan ook één van de slechtste van de laatste maanden.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Tof nummer! Ik heb toch al 2 fouten gevonden: er staat dat BMW voor het eerst een M5 Touring wil aanbieden maar er bestaat toch ook een E34 M5 Touring, hier in de buurt staat er zelfs een te koop. En er staat dat de Opel Meriva als eerste wagen in zijn segment zal uitgerust worden met AFS met halogeenkoplampen terwijl onze Modus het ook heeft.

Comment

Tejdu,
              Dit nummer es snel doorgenomen, maar er sta gelijk niets meer in over welke promo bij een abo. Heb ik erovergelezen of krijg ju nu niets als je een abo neemt?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sepultum
                Tejdu,
                Dit nummer es snel doorgenomen, maar er sta gelijk niets meer in over welke promo bij een abo. Heb ik erovergelezen of krijg ju nu niets als je een abo neemt?
                Ik denk dat je moet kijken naar de promo in de laatste AW waar promo instond

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M-POWER
                  Ik denk dat je moet kijken naar de promo in de laatste AW waar promo instond
                  Owkay, thanx, nog steeds da schaalmodel dus.

Comment

Een beter nummer dan het vorige, alleen staat die Corvette C6 mij niet aan. Hij heeft er al iets teveel ingestaan en het blijft ne spuuglelijke bak.

Comment

AW 158 scoop ford galaxy

De foto wat julli lieten zien van de nieuwe ford galaxy klopt niet
                      Deze is van de nieuwe cross over zoals deze in produktie gaat, de galaxy is groter en
                      zijn daklijn is niet zo afgerond.
                      Er zijn ook nieuwe motoren zoals: 1.8 tdci van ford makelij met 115 en 130pk
                      2.0tdci van peugeot makelij met 143pk de bekende 2.2tdci met 170pk
                      de benzine motoren komen uit de mondeo van 1.8-2.0
                      het topmodel krijgt een 2.5-5cyl van volvo makelij met 220pk

Comment

Working...
                      X