Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AW 202

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AW 202

Dat dit hier nog niet stond

Van autogids ligt er nu ook zo'n overzicht in de dagbladhandel. Is die beter?

Comment

Klopt het maximumverbruik van die Mondeo in de 2kamp? Komt ongeveer neer op een 22 liter volgens de gegevens in AW..

Comment

't is het eerste boekske van mijn nieuw abonnement.
        Nu de ferrari nog...maar 'k heb een individual color besteld....dus nog even wachten

Comment

I read Autogids

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
            I read Autogids
            Seg, flik, maakt gij is terug dat ge bij VTM zijt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
              Seg, flik, maakt gij is terug dat ge bij VTM zijt
              Ik kan hier toch nog spammen

ervoor zorgen dat de databases niet identiek zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
                Ik kan hier toch nog spammen

ervoor zorgen dat de databases niet identiek zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NiSSan&iNFiNiTi
                  De testboek trekt weeral op niet veel,wat een fouten dat daar instonden
                  Ik zal nog maar beginnen met nissan ( )
                  -er staat op een gegeven moment in 'de rest van het personenwagengamma(micra,primera hebben het momenteel wat moeilijker' terwijl de primera al een jaar uit de catalogus is en de note ook een klein succesje is.
                  -de patrol staat er niet in
                  -er staat een foto in van de gefacelifte nissan 350z,terwijl die nog niet in belgie verkrijgbaar is,niet dat da zo erg is,maar kom
                  -bij de x-trail staat bij negatieve punten'magere zitruimte achteraan' terwijl
                  ze hem nog niet hebben getest en de andere autobladeren die hem al wel hebben
                  getest vinden hem zeer ruim,ook achteraan.
                  -'Wat krappe binnenruimte' staat er bij de negatieve dingen van de qashqai,
                  terwijl andere autobladeren(en ikzelf)dat niet vonden.En waar halen ze dat vaag stuur vandaan,daar heb ik al helemaal niks over gehoord
                  -De navara en pick up staan er niet in,nu goed,er staat geen enkele pick up in,
                  maar dit zou wel mogen

En de autowereld zelf vond ik deze keer ook niet veel
                  Hmm, mag je wel kritiek leveren als je argumenten niet helemaal zuiver zijn? Nu duidt NiSSan&iNFiNiTi sowieso al op enige vooringenomenheid, maar dat wil toch niet zeggen dat je de waarheid geweld moet aandoen, dacht ik.

-De Note is helemaal geen succes, vergelijk de objectieven maar eens met de uiteindelijke verkoopsresultaten.
                  -Dat de Qashqai een vage stuurinrichting heeft, is geen geheim. Noch in de AutoWereld-testen, noch in die van andere magazines.
                  -De gefacelifte 350Z is intussen wel verkrijgbaar, ik zag er vorige week immers nog eentje staan bij Nissan België op de A12.
                  -En of de X-Trail nu wel of niet over een magere zitruimte beschikt, AutoWereld heeft toch een Eerste Test gebracht, dacht ik? Dus hebben ze er wel met gereden en zal die opmerking toch niet uit de lucht zijn komen vallen?
                  -En dat de Navara of Patrol er niet instaan? Bij andere merken staan toch ook niet alle modellen in het testboek?

Soit, ik wil maar zeggen dat een forum een ideaal medium is om over dergelijke dingen te discuteren. Maar kom dan alsjeblieft met valabele argumenten, anders is het geen discussie natuurlijk. Niettemin, leuk forum hier. Interessante content.

Comment

de foto's van de eerste test zijn idd niet zelfgemaakt maar ze testen de wagen toch wel bij een eerste test maar het is nogal beknopt.

Comment

En welkom op dit forum trouwens ![/quote]

Ok ok. Ik trok misschien iets te hard van leer. Het is alleen o zo gemakkelijk om kritiek te geven, meer niet. Maar ben dan ook nieuw, vraagt wat aanpassing ...

Comment

Euh, iemand ervaring met het jaartestboek van autogids???
                        Is dat beter dan dat gratis exemplaar van Autowereld??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                          Euh, iemand ervaring met het jaartestboek van autogids???
                          Is dat beter dan dat gratis exemplaar van Autowereld??
                          Dat jaarboek van de AutoGids is alleen maar een verzameling van de hedendaagse auto's die ze getest hebben.

Comment

Working...
                          X