Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autowereld abonnement

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autowereld abonnement

Ik heb7 weken geleden een brief gestuurd met zo'n Vivabox cadeaubon naar Autowereld, maar ik heb daar tot op heden nog niets van gehoord. Ik heb al verschillende mails gestuurd naar hun abonnementenservice, maar telkens blijven die onbeantwoord.

Heeft er iemand een idee hoe lang het ongeveer duurt eer je dan het boekje krijgt als je zo'n bon opstuurt? 7 weken lijkt me dan ook heel erg lang...

Alvast bedankt!
    2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
    2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
    2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

de beste manier is om eens te bellen naar de abonnementendienst: +32.2.333.32.12

Comment

Zeven weken wachten op een abonnement, dan is echt niet normaal. En mails die onbeantwoord blijven is zelfs een echte schande. Hieronder nog eens de gegevens van de abonnementendienst van AutoWereld

Marleen Bulté
      mab@produpress.be en mab@autowereld.be
      02/333.32.17

Sandra Bosman
      sb@produpress.be & sb@autowereld.be
      02/333.32.12

Als je nog een mail zou sturen, doe het dan met een kopie aan mij (ad@autowereld.be), dan kan ik het ook opvolgen.

Groet,
      Alain

Comment

Ik heb ondertussen het tweede nummer ontvangen van mijn 2jarig abonnement maar nog geen ferrari schaalmodel

Comment

Thx, heb nog een mailtje gestuurd. Ik stuurde altijd naar abonnement.auw@autowereld.be.

Heb nu eens naar dit mail adres gestuurd en u in cc gezet.

Hopelijk nu meer effect
          2016 BMW 320d F30 M-Pack 190 pk
          2013 BMW 120d F20 M-Pack 184 pk

2009 Opel Insignia 5drs sport 2.0 CDTI 160pk
          2007 Opel Astra GTC Sport 1.7 CDTI 100 pk

Comment

Ik heb je mail gekregen en meteen doorgestuurd naar de abonnementendienst. Met het duidelijke verzoek er meteen werk van te maken. Hopelijk komt het nu wel snel in orde.

Wat het Ferrari-schaalmodel betreft, dat is te groot (bijna halve meter lang) om met de post te versturen. Vandaar de in de abonnementsadvertentie uitgelegde formule met de cadeaubon waarmee het model bij een Auto5-winkel naar keuze kan worden afgehaald. Als ook die bon nog niet is toegekomen, dan best even contact nemen met onze abonnementendienst. Normaal gebeuren de verzendingen meteen na ontvangst van de betaling.

Alain

Comment

Voila, ik heb gebeld met één van bovenstaande nummers en zij gaan de bon voor het schaalmodel opsturen.
              Net op tijd om Sint-Maarten te spelen en één van de kinderen van mijn maten blij te maken.

Oorspronkelijk geplaatst door adevos Bekijk Berichten
              Ik heb je mail gekregen en meteen doorgestuurd naar de abonnementendienst. Met het duidelijke verzoek er meteen werk van te maken. Hopelijk komt het nu wel snel in orde.

Wat het Ferrari-schaalmodel betreft, dat is te groot (bijna halve meter lang) om met de post te versturen. Vandaar de in de abonnementsadvertentie uitgelegde formule met de cadeaubon waarmee het model bij een Auto5-winkel naar keuze kan worden afgehaald. Als ook die bon nog niet is toegekomen, dan best even contact nemen met onze abonnementendienst. Normaal gebeuren de verzendingen meteen na ontvangst van de betaling.

Alain

Comment

Kan je je nog altijd abonneren en geld die actie met dat schaalmodel nog?

Comment

Die actie geld nog ja. Nu krijg je zo'n alien panic rc auto.
                  Heb van m'n vriendin 'n abo van 3 jaar cadeau gehad en dan krijg je dezelfde als die mensen die 'n abo van 2 jaar hebben.

Marleen Bulte heeft me via mail hier zeer goed mee geholpen (op de site staat hier nl. niets over), raar dat de topic starter wel problemen heeft ondervonden met de mail service. Voor mij was/is deze perfect !

Dus via deze weg nogmaals bedankt Marleen !
                  Ludwig

Comment

Working...
                  X