Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUTOVISIE-magazine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Volgens mij organiseert autovisie ook de time attack op zandvoort, ik dacht elk jaar. Kan best zijn dat ik volgend jaar weer eens ga piepen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
      Volgens mij organiseert autovisie ook de time attack op zandvoort, ik dacht elk jaar. Kan best zijn dat ik volgend jaar weer eens ga piepen.
      Inderdaad,ze organiseren verschillende knappe dingen.Lezersreizen,driftcompetities,volgend jaar zelf een soort Caterham-cup

Comment

heb je aandelen?

Nee hoor grapje

Ik zou doodgraag een abbo nemen maar heb er simpelweg de tijd niet voor (of laat ik zeggen: ik neem er de tijd niet voor)

Als ik het is ergens zie liggen ga'k 'm zeker is kopen

Comment

heb je aandelen?

Nee hoor grapje
          Was het maar waar,als ze zien dat ik reclame voor hen maak,krijg ik misschien nog eens een ritje aangeboden in een of ander speciaal ding.(Wishfull thinking)
          Last edited by ; 12/12/2007, 16:30.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
            Abonnee worden hé.
            Euh, ik ben abonnee maar krijg dat jaarboek nooit toegestuurd.

In elk geval heel tof blad.

Ik heb ook nog autogids maar vind dit zo saai worden dat ik het ga opzeggen en ruilen voor Autoreview. Dit is ook wel nederlands maar leest ook veel plezanter.

'k Zal wel eens een autogids los kopen in de handel als er nog iets tofs in staat.

Comment

Waarom saai? Uit gewoonte?

Comment

Saai in volgende zin:

Autovisie leest heel erg vlot, vb. onlangs was men met de fiat 500 naar de fabriek in Polen gereden. Normaal lees ik niet zoveel over auto's als de fiat 500, maar dit was een mengeling van een toeristisch verslag door Polen en een opsomming van de goede/slechte eigenschappen van de fiat 500. Op deze manier gebracht vind ik het dan wel weer een boeiend verhaal dat heel plezant leest.

Autogids daarentegen vind ik heel goed als je over een bepaalde auto heel veel wil weten. Ze gaan zo erg de diepte in (pistons hier, krukas ginder ) dat ik gewoon mijn aandacht er nooit voor 100% op kan bijhouden. Ik ben dus niet echt technisch aangelegd en dat begint dan mijn petje boven te gaan. Als ze zo een detail-test brengen over mijn eigen auto probeer ik er wel zoveel mogelijk van te snappen (maar dat is maar 1 keer per 3 a 4 jaar). Een detail-test daarentegen over bijvoorbeeld een fiat 500 geef ik al heel wat minder aandacht, tenzij men het dus zo vlot brengt als in de autovisie.

Autovisie brengt ook veel artikels die ik nooit zou terugvinden in de Autogids. Ik denk ook dat het budget van Autovisie een stuk hoger is dan dat van de Autogids.

Ik overdrijf het nu wel wat uiteraard, maar de strekking blijft dat het veel lastiger leest!

Comment

Sorry dat ik het hier zet maar ik vond niet direct de juiste plek.

Als ik het goed begrijp kan je dus inderdaad een gratis GTO halen, gewoon de moeite doen om het boeltje in te vullen en in te sturen.

Dan ga ik er morgen direct achter

edit: Merde, loopt maar tot 12/12, van een toeval gesproken...

Comment

Autogids is meer voor mensen die een auto willen kopen en dan info over die wagen willen. Autovisie is meer voor mensen die van dure auto's dromen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GeeZer Bekijk Berichten
                      Autogids is meer voor mensen die een auto willen kopen en dan info over die wagen willen. Autovisie is meer voor mensen die van dure auto's dromen.

Autovisie heeft mij de Route Napoleon,Goodwood en de Nurburgring leren kennen,en ik kan mij volledig aansluiten bij de mening van Bart9140.

Er komen ook heel wat normale auto´s aan bod.
                      Trouwens,hier dromen we toch allemaal van dure auto´s

Comment

Ik vind dat boekje ook wat saai. Leest minder vlot dan bepaalde Nederlandse tijschriften (niet alleen Autovisie). En wat ben ik met de technische uitleg over de boring, slag, krukassen en wat weet ik nog allemaal? Ik ken toch niets van motormechanica.

Edit:
                        Dat laatste woordje mag je ook vervangen door "automechanica".
                        Last edited by Beta; 14/12/2007, 19:30.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Autovisie nr 26,de laatste voor dit jaar.En ze hebben zich weer geamuseerd.De gelukzakken.

Weer prachtig reisverhalen en enkele toffe tests.

Coververhaal
                          Vijf topauto's haalden dit jaar de Autovisie Supertest. Een prachtig podium, want de Dolomieten zijn met deze auto's een asfaltparadijs.

Nieuws
                          De Land Rover LRX en Corvette ZR-1 onthuld, Ferrari denkt aan het milieu, Racing for Holland houdt Le Mans voor gezien, Ford komt met een Focus RS en nog veel meer.

Tests en rij-impressies
                          Een eerste rij-indruk met de Subaru Impreza WRX.

Reportages

* Een interview met Formule 1-coureur Lewis Hamilton.
                          * Italiaanse lekkernijen kopen met de Maseratie GranTurismo.
                          * Koop je voor 35 mille een moderne hot hatch of een oude supercar? Echt iets voor sommige forummers hier.

* De historie van vijftig jaar Scalextric.
                          * Naar de North York Moors met de Lotus Europa S.
                          * Welke auto is zuiniger, de Corvette Z06 en Lexus LS600h?
                          * Freelancers vertellen over hun werk voor Autovisie.
                          * Autovisie reed mee met een historische race op Spa.
                          * Een reportage over de Race of Champions in London.

Comment

Heerlijke foto´s van de supertest.

Comment

Oink. Een grote luxueuze coupé als de CL tegen die kleinere en lichtere sportwagens?
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                Oink. Een grote luxueuze coupé als de CL tegen die kleinere en lichtere sportwagens?
                                En met een (lichtjes) verrassende uitslag

Comment

Autovisie 01 2008

Coververhaal
                                  Vijf superdagen met de Ferrari 430 Scuderia, Alfa Romeo 8C Competizione en Maserati GranTurismo. Als de hemel bestaat, hebben we hem ontdekt.

Nieuws
                                  De Mercedes-Benz GLK onthuld, Donkervoort gaat racen met de D8GT, Duitsland voert CO2-belastingen in en Colin McRae's Subaru Legacy gaat onder de hamer.

Tests en rij-impressies
                                  Eerste rij-indrukken met de Infiniti G35X, Kia Picanto, Renault Clio Estate en Grand Modus en Smart Brabus.

Reportages

* Een paar dagen schuinmarcheren met de Carver One.
                                  * Met onze duurtest BMW 118d naar de Vogezen.
                                  * Een klassieke Shelby Mustang GT350 ontmoet de moderne GT500.
                                  * Retourtje Alpen in de Honda CR-V en Volkswagen Tiguan.
                                  * Alle nieuwe auto's van 2008
                                  * Een kennismaking op Zandvoort met de DNRT V8 racewagen.
                                  * De autosportkalender voor 2008

Last edited by ; 04/01/2008, 01:49.

Comment

Autovisie nr 26,de laatste voor dit jaar.En ze hebben zich weer geamuseerd.De gelukzakken.

Weer prachtig reisverhalen en enkele toffe tests.

Coververhaal
                                    Vijf topauto's haalden dit jaar de Autovisie Supertest. Een prachtig podium, want de Dolomieten zijn met deze auto's een asfaltparadijs.

Nieuws
                                    De Land Rover LRX en Corvette ZR-1 onthuld, Ferrari denkt aan het milieu, Racing for Holland houdt Le Mans voor gezien, Ford komt met een Focus RS en nog veel meer.

Tests en rij-impressies
                                    Een eerste rij-indruk met de Subaru Impreza WRX.

Reportages

* Een interview met Formule 1-coureur Lewis Hamilton.
                                    * Italiaanse lekkernijen kopen met de Maseratie GranTurismo.
                                    * Koop je voor 35 mille een moderne hot hatch of een oude supercar? Echt iets voor sommige forummers hier.

* De historie van vijftig jaar Scalextric.
                                    * Naar de North York Moors met de Lotus Europa S.
                                    * Welke auto is zuiniger, de Corvette Z06 en Lexus LS600h?
                                    * Freelancers vertellen over hun werk voor Autovisie.
                                    * Autovisie reed mee met een historische race op Spa.
                                    * Een reportage over de Race of Champions in London.
                                    Kan je misschien een scan maken van die hothatch vs supercar reportage?

Comment

Autovisie 02 2008

Coververhaal
                                      De Passat CC onthuld. Een vierdeurs coupé die het volgens Volkswagen moet opnemen tegen de Mercedes-Benz CLK en BMW 3-serie Coupé.

Nieuws
                                      Al het nieuws van de autoshow in Detroit, met onder andere de Saab 9-4X Biopower Concept, Hummer HX, Lexus LF-A Roadster, Cadilac CTS V-Series, Cadillac CTS Coupé, Audi TTS en Audi R8 V12 TDI.

Tests en rij-impressies
                                      Eerste rij-indrukken met de Ford Mondeo 2.3, Kia Pro_Cee'd, Nissan GT-R en Renault Laguna Estate 2.0 DCi. In onze triotest nemen de Cadillac CTS, Citroën C6 en Volvo S80 het tegen elkaar op.

Reportages

* Een verslag van onze zoektocht naar een klassieke VW Scirocco.
                                      * Per Cadillac XLR-V naar Normandië
                                      * Een interview met oud-rallyrijder Ari Vatanen.
                                      * Het circuit op met de MGC GTS 'Sebring'.
                                      * Een bezoek aan de Porsche Rennsport Reunion in Florida.
                                      * Frits Kroymans over 35 jaar Ferrari.
                                      * De autosportkalender voor 2008

Autovisie 03 ligt vanaf 31 januari in de winkel.

Comment

Autovisie 03 2008

Coververhaal
                                        Autovisie duikt in de toekomst van Volvo. We zetten alle nieuwe modellen die het merk de komende jaren introduceert op een rijtje.

Nieuws
                                        Mitsubishi toont de vijfdeurs Lancer S, EuroNCAP komt met CO2-sterren, de eerste foto's van de Mercedes-Benz CLC, Audi denkt over een RS6 Plus, Mazda komt met meer concepts en de ambities van Lancia.

Tests en rij-impressies
                                        Eerste rij-indrukken van de Audi A3 Cabriolet, Audi RS6 Avant, Ford Focus Wagon, Lotus Elise SC, Mercedes-Benz R280 CDI en Subaru Legacy 2.0D AWD. In onze dubbeltest nemen de Mazda6 en Renault Laguna het tegen elkaar op.

Reportages

* Een circuittest van de Seat Leon WTCC
                                        * De verkoopcijfers over 2007
                                        * Per Smart door Mexico-Stad
                                        * De Rat Truck van ZZ Top gitarist Billy Gibbons
                                        * Met de Mini Cooper en Grande Punto Abarth naar de Col Bayard
                                        Last edited by ; 02/02/2008, 03:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                          En met een (lichtjes) verrassende uitslag
                                          ?? tell me...

Comment

Working...
                                          X