Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUTOVISIE-magazine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• AUTOVISIE-magazine

Al jaren ben ik lezer van het Nederlandse autoblad Autovisie,dit magazine zit al aan zijn 52e jaargang.Ik veronderstel dus dat het wel goed moet zijn.
    Aangezien er nog geen topic over bestaat!!!

De artikels lezen steeds vlot en aangenaam.De tests zijn behoorlijk gedetaileerd zonder saai te worden.

Inhoud v/h blad.
    • nieuwsbladzijden
    • eerste rijindrukken
    • uitgebreide tests
    • vergelijkende tests
    • collums van oa. Jay Leno en Nick Mason(echte autogekken)
    • intervieuws met bekenden en minder bekenden uit de autowereld,met steeds fasinerende verhalen.
    • steeds een eigen duurtestvloot van een 5-tal wagens
    • reisreportages
    • verslagen van evenementen
    • technische reportages
    In het huidige nr een special over Abarth,oa de 500,de Punto en een unieke collectie van een 40-tal Abarth´s en andere uniele Italiaanse schonen die eigendom zijn van een Japanse verzamelaar(Shiro Kosaka).

Een race tussen een Porsche SUPERCUP en een Superbike.

Vergelijking tussen de Golf 1.4 TSI en de Bravo 1.4 T-Jet 16V

Zeker het lezen waard,het verschijnt 2-wekelijks.(3,95€)
    Voor echte autoliefhebbers.
    Voor mij samen met EVO en AW de beste automagazines

Volledig mee eens, ben er ook reeds 3 jaar op geabonneerd en vind het een zeer ontspannend blad.

Niet zoals de autogids die wel goede informatie brengen maar het o zo saai brengen.

Geregeld doen ze ook reisverslagen (trip van Nederland naar (ik geloof) Singapore) die steeds heel plezant om lezen zijn.

Bovendien kunt ge eens lachen als je de prijslijst van auto's in Nederland ziet..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
      Volledig mee eens, ben er ook reeds 3 jaar op geabonneerd en vind het een zeer ontspannend blad.

Niet zoals de autogids die wel goede informatie brengen maar het o zo saai brengen.

Geregeld doen ze ook reisverslagen (trip van Nederland naar (ik geloof) Singapore) die steeds heel plezant om lezen zijn.

Bovendien kunt ge eens lachen als je de prijslijst van auto's in Nederland ziet..

Via Autovisie heb ik de Route Napoleon en Goodwood leren kennen.Die gasten hebben een superjob.

Ik heb mijn abonnement genomen toen ze een fantastisch cadeau gaven,nl. een uurtje rijden in een Donkervoort

Deze dus,een onvergeetelijke ervaring.Het doet wel eigenaardig als ze je de weg op laten met zo´n ding van meer dan 100000€

Last edited by ; 26/05/2010, 00:25.

Comment

het is met autovisie dat wij net een lezersreis gemaakt hebben door de dolomieten. Een (heel beknopt) verslagje en wat foto's vind je onder :

Het blad is idd geweldig goed (wel niet overal in elke kiosk te krijgen) en is erg vlot en auto-minded geschreven !
        Een aanrader voor diegene die het nog niet kennen.
        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Het boekje zelf, heb ik nog niet gekocht. Wel het jaarboek, maar dat was twee jaar geleden. Vorig jaar niet gevonden. Het nieuwe heb ik ook nog niet gevonden. Jammer, want ik vond datgene wat ik heb, wel zeer goed.
          Morgen nog maar eens gaan checken in een winkel waar ze het normaalgezien hebben.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
            Het boekje zelf, heb ik nog niet gekocht. Wel het jaarboek, maar dat was twee jaar geleden. Vorig jaar niet gevonden. Het nieuwe heb ik ook nog niet gevonden. Jammer, want ik vond datgene wat ik heb, wel zeer goed.
            Morgen nog maar eens gaan checken in een winkel waar ze het normaalgezien hebben.
            Heb gewoon abonnement genomen en ze sturen het keurig naar Belgie op, al wat makkelijk is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
              het is met autovisie dat wij net een lezersreis gemaakt hebben door de dolomieten. Een (heel beknopt) verslagje en wat foto's vind je onder :

Het blad is idd geweldig goed (wel niet overal in elke kiosk te krijgen) en is erg vlot en auto-minded geschreven !
              Een aanrader voor diegene die het nog niet kennen.
              Mooie belevenis.
              Er staan nu ook foto´s van op hun site.

Jammer dat die reizen altijd nogal duur zijn,vind ik toch.Er zijn steeds nog veel kosten voor de deelnemers zelf.

Voor dat uurtje rijden in die Donkervoort,moest ik enkel naar Amsterdam gaan.
              Je kan natuurlijk ook zelf de reizen overdoen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten

Zo een typerende ICEFARMER foto

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bart9140 Bekijk Berichten
                  Heb gewoon abonnement genomen en ze sturen het keurig naar Belgie op, al wat makkelijk is.
                  Ik heb al een abonnement op TopGear, ook een Nederlands boekje.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik heb hun Supercars en Supercar Legends verzamelbundels. Mooie verslagen.

Supercar Legends is vooral vet

Mini Cooper Monte Carlo
                    300SLR Uhlenhaut
                    Audi Urquattro
                    ...

Comment

Mooie belevenis.
                      Er staan nu ook foto´s van op hun site.

Jammer dat die reizen altijd nogal duur zijn,vind ik toch.Er zijn steeds nog veel kosten voor de deelnemers zelf.

Voor dat uurtje rijden in die Donkervoort,moest ik enkel naar Amsterdam gaan.
                      Je kan natuurlijk ook zelf de reizen overdoen.
                      idd, dat zijn foto's van de eerste week, wij waren in de tweede week...
                      het is idd niet echt goedkoop (Ruw geschat denk ik dat ze ons in totaal (inclusief alles) een 2500 euro zal gekost hebben voor 2 personen) maar toch echt wel de moeite waard ! .... maar niet voor elk jaar

Als ze nog es zo'n donkervoort-ritje weggeven zal hier ook snel een abonnement onder de kerstboom liggen
                      Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zwoemba Bekijk Berichten

Zo een typerende ICEFARMER foto

Wa nu weer?

Comment

Het huidige nr van Autovisie.

• Een eerste rij-indruk met de Alfa Romeo 8C (lucky basterds)
                          • Test Aston Martin DBS
                          • BMW 135i
                          • Manthay Porsche Cayman
                          • Bernie Ecclestone veilt een deel van zijn(soms ongebruikte )collectie
                          • cursus driften
                          • Sporttest Porsche 910 op Francorchamps

Comment

Autovisie 24

Coververhaal
                            Met de BMW 135i, Porsche Cayman en Mini Cooper S Works naar de Snake Pass tussen Sheffield en Manchester. Is Jeremy Clarkson's favoriete weg echt zo speciaal?

Nieuws
                            De uitslag van de Auto van het Jaar-verkiezing, de nieuwe Ford Focus ST, een lichtgewicht Dodge Viper, importeurs over de nieuwe slurptax en meer.

Tests en rij-impressies
                            Eerste rij-indrukken met de Jeep Cherokee, Chrysler Grand Voyager, Cadillac XLR-V en BLS Wagon, Nissan 350Z en Lancia Ypsilon Momo Design.

Een uitgebreide triotest van de Mazda2, Opel Corsa en Toyota Yaris.

Reportages

* We reden met een gecamoufleerde Skoda Superb door Death Valley.
                            * En we zochten met onze Fiat 500 zijn geboortestreek op: Polen.
                            * In Uw Garage vertelt Koen Verhagen over zijn Rocket.
                            * Een vergelijking tussen een Bluemotion-Passat en een gewone 1.9 TDI.
                            * Waar moet u op letten als u een tweedehands Jeep Cherokee koopt?
                            * We reisden af naar Macau voor de laatste race van het WTCC
                            Last edited by ; 30/11/2007, 02:07.

Comment

Vandaag eindelijk het AutoVisie Jaarboek gevonden! In Oudenaarde en Brakel vond ik het niet. Wel in Zottegem. Daar hadden ze het zelfs in de lokale Standaard boekhandel, doch ik heb het gekocht in een kleine krantenwinkel. Blijkbaar is de verdeling van dat blad beter in die stad.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                                Vandaag eindelijk het AutoVisie Jaarboek gevonden! In Oudenaarde en Brakel vond ik het niet. Wel in Zottegem. Daar hadden ze het zelfs in de lokale Standaard boekhandel, doch ik heb het gekocht in een kleine krantenwinkel. Blijkbaar is de verdeling van dat blad beter in die stad.
                                Abonnee worden hé.

Comment

Abonnee worden hé.
                                  Eén abonnement op een autotijdschrift volstaat. Anders zou ik al helemaal niet meer aan volledig uitlezen toekomen. Ik lees verder ook nog maandelijks Ché.
                                  Niettemin zou het best wel kunnen dat ik uw suggestie opvolg als mijn hudig abonnement is afgelopen, maar dat is wel nog 1,5 jaar wachten. En er mag ook best een leuk cadeautje bij dat abonnement zitten.
                                  Verder: als abonnee krijg je dat jaarboek toch niet opgestuurd? Of wel??
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Autovisie 25,de voorlaatste van dit jaar al.

Coververhaal
                                    We voelden de Mercedes-Benz CLK63 AMG Black Series aan de tand tijdens een rit langs de Côte d'Azur. Op Paul Ricard kwamen we er achter dat dwarsgaan tweede natuur is voor de über-Benz.

Nieuws
                                    De toekomstige Mazda RX7, de nieuwe Audi A3 Cabriolet, herinneringen aan Evel Knievel en een compacte coupé voor Seat.

Tests en rij-impressies
                                    Eerste rij-indrukken met de Renault Kangoo, Mitsubishi Lancer, Porsche Cayenne GTS, Fiat 500 1.2, Fiat Scudo Panorama, BMW 520i en Skoda Fabia combi.

Een terreintest met de Hummer H3, Jeep Wrangler, Land Rover Discovery, Mercedes GL320CDI, Mitsubishi Pajero, Nissan Patrol, Toyota LandCruiser en Volkswagen Touareg.

Reportages

* We reden de eerste kilometers met de revolutionair gelijnde BMW X6.
                                    * Duizend mijl volgas met de Spyker C8 Spyder GT2R.
                                    * We bewonderden een Aston Martin die 38 jaar in een kelder heeft gestaan.
                                    * Een rondje Bologna in de Lamborghini Reventón.
                                    * De in Duitsland razend populaire serie Die Ludolfs.
                                    * Een analyse van het nieuwe belastingstelsel van Wouter Bos.
                                    * Wat je moet weten als je een gebruikte Jaguar X-Type wilt kopen.
                                    Last edited by ; 08/12/2007, 02:30.

Comment

Zeer goed boekje, alleen het typische taalgebruik van sommige reporters verveelt soms wat. Voor de rest staan er wel altijd mooie auto's in. Naar mijn mening een pak beter dan autogids, autoweek en autowereld. Verder heb ik geen ervaring met autoboekjes. Voor mensen die die het nooit kopen is hun supercar boek misschien wel een aanrader. Staan al hun artikels van de mooiste auto's van de laatste jaren in.
                                      Last edited by GeeZer; 11/12/2007, 23:59.

Comment

Enkele foto´s van bij de story "een Aston Martin die 38 jaar in de kelder onder een pizzeria heeft gestaan.En hij is nog redelijk bewaard gebleven ook.

Comment

Working...
                                        X