Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AUTOVISIE-magazine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300 Bekijk Berichten
    Oh; zou je mss die test van de Porsche Carrera kunnen inscannen? (voor de papa)
    Ik vond het niet echt de moeite om enkel voor die test 4 EUR te betalen.
    Als ik u tegekom op een meeting , trakteer ik er ene
    Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
    yes! for me 2!

ik trakteer u nen dubbele
    Ik maak er binnenkort eens tijd voor.

Comment

Autovisie 15 2008

Coververhaal
      Audi heeft zich met de Q5 briljant gerevancheerd.

Nieuws
      Citroën C3 Picasso, Peugeot 308 CC, Lotus Eagle, Mercedes SL Black Series, Honda OSM, Jaap van Lagen scoort met Lada en een hommage aan de California op Pebble Beach.

Tests
      We reden met de nieuwe Seat Ibiza SportCoupé, Rolls-Royce Phantom Coupé, Honda Civic Type-R Race, KTM X-Bow, Spyder Iconic Roadster en vergeleken de Citroën C5 Tourer met de Ford Mondeo Wagon en de Seat Ibiza met de Peugeot 207.

Reportages
      • De milieuvriendelijkste Ferrari aller tijden.
      • De nieuwe BMW 7 Serie gaat de strijd aan met heel veel nieuwe techniek.
      Autovisie 15 ligt vanaf donderdag 17 juli in de winkel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
        Ik maak er binnenkort eens tijd voor.
        Okay ! *thumbsup*
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Okay ! *thumbsup*
          volgens mij is vandaag binnenkort !

Comment

I hope .
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SPEEDMAN Bekijk Berichten
              volgens mij is vandaag binnenkort !
              I hope .

Goed ontvangen.

Comment

Autovisie 16 2008

Coververhaal
                Alle details van de nieuwe kleine Toyota die slimmer is dan een Smart.

Nieuws
                Saab 9-X Cabrio Concept, Chevrolet Camaro, Lotus Evora, Mazda CX-5, Honda Jazz, Prius van Honda, voorgloeien voor Dakar, in memoriam: Bernard Cahier.

Tests
                We reden met de Mini John Cooper Works, Fiat 500 Abarth, Porsche RS Spyder, en vergeleken de Porsche GT3 RS en de Porsche GT2 plus de Citroën Berlingo en Renault Kangoo met elkaar.

Porsche Special
                • Naar Gmünd met een 356
                • Klaus Berning over de toekomst van Porsche
                • Gaisberg Rennen
                • Accessoires uit de winkel van Porsche
                • Gijs van Lennep over zijn leven en Porsche
                • Transsyberia Rally Kazan
                Bovendien zit bij Autovisie 16 een gratis special met maar liefst zestien pagina's informatie over de nieuwe Volvo XC60.

Comment

@icefarmer: Weet jij een winkel in de omgeving van Turnhout - Mol waar je Autovisie kunt kopen ? (bij de uitgever konden ze me niet verder helpen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ovi Bekijk Berichten
                    @icefarmer: Weet jij een winkel in de omgeving van Turnhout - Mol waar je Autovisie kunt kopen ? (bij de uitgever konden ze me niet verder helpen)
                    Ik heb gewoon een abonnement,stukken makkelijker.

Vroeger haalde ik hem in Delhaize.

Comment

Straks of morgen langs de boekhandel.

Comment

Autovisie 17 2008

Coververhaal
                        Alle details van de opvolger van Volkswagens bestseller, de Golf VI.

Nieuws
                        De nieuwe Ford Ka, Audi A6 facelift, Donkervoort GT in actie en bijzondere klassiekers onder de hamer.
                        Interview
                        Monsieur Citroën Erik Verhaest neemt afscheid.

Tests
                        We reden met de Mercedes-Benz GLK, Toyota Auris GT180, C-klasse Brabus Black Bullit, Dodge Journey en de Ford S-Max.

Reportages
                        • We namen de mooiste Morgan ooit mee uit rijden.
                        • Kan de Volkswagen Passat CC een plaats veroveren op de plekken die al jaren het domein zijn van klinkende namen als Jaguar?
                        • Over de bloedstollend mooie Alfa Romeo Montreal doen de meest verschrikkelijke verhalen de ronde. Tijd om eens zelf achter het stuur van de Italiaanse exoot te kruipen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ovi Bekijk Berichten
                          Bij de gb hebben ze hem ook wel eens, maar niet altijd. En bij sommige krantenwinkels, als ge zoekt vind ge het wel, tis nog wel de moeite, al vind ik gto beter, maar das maar eens in de 2 maanden.

Comment

Ik heb het 1 keer gekocht, Autovisie, en sindsdien nooit meer
                            Goeie reportage's zonder meer, maar lees die boeken 3x en je kunt ze in de vuilbak gooien.

Comment

hoezo? Niet stevig? Lijkt mij normale kwaliteit hoor

Comment

AW is van een veel betere kwaliteit, maar het kan ondertussen al veranderd zijn hoor, het is al zo een 2 jaar geleden dat ik die autovisie heb gekocht.

Comment

Dat wel, maar het valt toch heel goed mee.

Comment

Autovisie 18 2008

Special: Scirocco
                                    Zestien pagina's gevuld met alles over de Volkswagen Scirocco.

Coververhaal
                                    Eindelijk treffen ze elkaar, de Ferrari 599 GTB Fiorano en de Lamborghini Murciélago LP640. We brengen de meetapparatuur in stelling en bepalen welke nu echt het snelste is.

Nieuws
                                    De Peugeot RC Concept, Bugatti Veyron, Chevrolet Cruze, Porsche Panamera, Cadillac CTS Wagon en Audi R8 Spyder. Sportnieuws, wie rijdt er A1? En historisch, derde Meilenwerk.

Interview
                                    Xander Heijnen, van Autovisie-stagiair tot topconsultant.

Tests
                                    We reden met de Corvette ZR-1, BMW 1.25i Performance, Lotus Europa SE, Alfa Romeo Compressore en we vergeleken de Lancia Delta met de Volvo V50.
                                    Reportages
                                    • Kan de nieuwe Alfa Romeo de strijd aan met de Mini Cooper?
                                    • Een dagje meekijken bij het Ford WRC-team tijdens de Rally van Duitsland.
                                    • We dompelden ons 24 uur lang onder in de relaxte sfeer van Le Mans Classic.
                                    Autozaken
                                    Zelf je droomauto vinden in Amerika en naar Nederland halen: zo werkt het.
                                    Koopwijzer
                                    Het kan: een Ferrari voor een kwart van de nieuwprijs.

Comment

Die ga ik nog es kopen denk ik, staan veel mooie auto's in

Comment

Autovisie 19 2008

Coververhaal
                                        De nieuwe Golf is geen revolutie maar biedt zoveel noviteiten dat de concurrentie op afstand wordt gehouden.

Nieuws
                                        Amsterdam schaft de wielkem af, nieuwe Toyota's, Honda Insight, nieuwe Renault Mégane, Mini SUV Crossover, sportnieuws, in memoriaal Phil Hill.

Interview
                                        Coachbuilder Paul Koot

Prijsvraag
                                        Een geweldige kans voor Rallyfans: Op pad met het Suzuki WRC-Team. Als teamlid beleef je de rally van Corsica op unieke wijze, van binnenuit.

Tests
                                        We reden met de BMW 330d, Suzuki Grand Vitara, Hummer H2, Renault Clio Sport Cup en de Skoda Superb vs Seat Altea XL.

Reportages
                                        • Alweer 40 jaar geleden verschenen de eerste modelletjes van de Amerikaanse fabrikant Hot Wheels. Wie is er niet mee groot geworden?
                                        • De krachtige Dodge Caliber SRT-4 neemt het op met de Ford Focus ST.
                                        • Dit krijg je als je wilt weten hoe laag je een Kever kunt maken.
                                        • Iets geks maken van een oude Rambler? Stop een Ferrari V8 achterin!
                                        • Het concours Paleis Het Loo was weer schitterend met veel mooie auto’s, veel bezoekers en prachtig weer.
                                        20 vragen
                                        Aan drifter Remmo Niezen (hier te zien in actie)

Onze garage
                                        De kilometers vliegen erop bij de C5, een enerverend raceweekend in Engeland met de Caterham en de Smart ForTwo werd uitgezwaaid.

Autovisie 19 ligt vanaf donderdag 11 september in de winkel.

Comment

Wat waren de conclusies over 599 GTB vs LP640 & MiTo vs Mini?

Comment

Working...
                                          X