Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TopGear-magazine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Top Gear nummer 41

november 2008

Lamborghini Estoque - Aston Martin One-77 - BMW 7 vs Benz S vs Jag XJ - Renault Twingo RS - Volvo XC60 - de 12 gecrashte DBS'en van James Bond - Caterham Levante - Lexus IS F vs Toyota Prius (op de Ring) - nieuwe VW Golf - horlogespecial - Hammond schijft columns
    In principe ligt die morgen in mijn bus.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

Morgen even de krantenwinkel binnenspringen.

Comment

De nieuwe Top Gear magazine is weer zalig!

Comment

Top Gear nummer 42

december 2008

Top Gear terug op tv - Ferrari California - Renault Laguna Coupé - Ford Ka - BMW X6 vs Porsche Cayenne vs Lexus RX400h vs Land Rover Discovery vs Audi Q7 vs Mercedes GL vs Toyota Land Cruiser - Hammonds boek - Gumpert Apollo - Citroën GT - Subaru vs Saker
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Mocht je nog geen abonnement hebben, of mocht het op haar einde lopen, check ZEKER:

enorm knap en exclusief aanbod. Slechts 19,95 voor een half jaar het topgear nederland magazine + de Topgear dvd!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pieter A. Bekijk Berichten
              Mocht je nog geen abonnement hebben, of mocht het op haar einde lopen, check ZEKER:

enorm knap en exclusief aanbod. Slechts 19,95 voor een half jaar het topgear nederland magazine + de Topgear dvd!!
              Heb zelf een abonnement van twee jaar lopen. Geen idee meer hoeveel het juist was, maar het draaide ronde de 150 €. En ik kreeg er gratis een uurwerk van 200 € bij. Ze hebben alleszins betere aanbiedingen dan AW en AG.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Ligt nummer 42 van december al in de winkel?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                  JA! Net gehaald!

Comment

Ik had hem al een weekje, raar maar waar...
                    Best grappig hoe positief ze zijn over die cayenne S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                      Top Gear komt normalgezien uit op de derde donderdag van de maand, al kan het in ons land nog iets langer duren eer hij er is.
                      Ik ontvang hem normaalgezien altijd de maandag nadat hij is uitgekomen. Soms nog één dagje later.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik heb hem. Nummer valt wel tegen. Die SUV test trekt op niets.

Comment

Ik ben de inhoud van vorige maand vergeten posten, maar goed.

Top Gear nummer 44

februari 2009

F**k de crisis, wij testen: Corvette ZR1 vs Lamborghini Murciélago LP640 - Bugatti Veyron vs Pagani Zonda S (eigenlijk James May vs The Stig) - Renault Twingo RS vs Abarth 500 - Caterham R500 - Citroën GT - Estoque vs Rapide - Nissan 370Z - en een hele hap groene auto's die ook een beetje vlot zijn...

Klinkt interessant!
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Ziet er mij een prachtnummer uit!

Comment

Gekocht, leuk nummer, wel spijtig dat er niet zovéél wordt verteld over de ZR1 en de LP 640 (LP 650 staat in de boek, foutje zkr ) Misschien hoeft er ook niet zovéél verteld te worden over deze bakken...

Comment

hoe verhoud het magazine zich tegenover GTO?

ik ben de AW een beetje beu. het is wel handig om over alle auto's wat up to date te blijven maar ik ben zoveel blijer als GTO in de bus ligt

dus ik denk eraan AW te vervangen door Topgear, zeker met al die promoties voor een abonnement

Comment

GTO vind ik 1000 maal beter dan TopGear (of dan toch de Nederlandse versie). Bij GTO heb ik de indruk dat je iets bijleert, in TG staat te veel zever naar mijn goesting.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                    hoe verhoud het magazine zich tegenover GTO?

ik ben de AW een beetje beu. het is wel handig om over alle auto's wat up to date te blijven maar ik ben zoveel blijer als GTO in de bus ligt

dus ik denk eraan AW te vervangen door Topgear, zeker met al die promoties voor een abonnement
                                    GTO ken ik niet echt. Van mij mogen er gerust realistische wagen in het boekje staan.
                                    Tegenower AW is Top Gear alleszins aangenamer om te lezen.
                                    Aangezien ik TG louter ter ontspanning lees, heb ik het iets liever in het Nederlands.
                                    Mijn abonnement op TG loopt nu al anderhalf jaar, en ik zal het boekje al een dikke twee jaar lezen. Feit is wel dat je niet echt veel objectieve informatie krijgt. Dat kan een voordeel zijn tegenover droge lectuur zoals AutoGids, maar af en toe eens een AG ook kopen, kan toch geen kwaad, vind ik.
                                    Het klopt natuurlijk wel dat een abonnement op TG behoorlijk interessant is, als je ziet wat je er allemaal bij krijgt. De cadeaus zijn dikwijls duurder dan wat je betaalt voor het abonnement, dus als het cadeau je een beetje bevalt, waarom dan niet?
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                      Ik ben de inhoud van vorige maand vergeten posten, maar goed.

Top Gear nummer 44

februari 2009

F**k de crisis, wij testen: Corvette ZR1 vs Lamborghini Murciélago LP640 - Bugatti Veyron vs Pagani Zonda S (eigenlijk James May vs The Stig) - Renault Twingo RS vs Abarth 500 - Caterham R500 - Citroën GT - Estoque vs Rapide - Nissan 370Z - en een hele hap groene auto's die ook een beetje vlot zijn...

Klinkt interessant!
                                      Heb het gisteren gehaald, schitterend nummer....

Comment

Top Gear nummer 46

april 2009

Spirra S (een soort Koreaanse Lambo, maar dan anders) - Ford Focus RS (Clarkson test, Stiggie test, Ford GT erbij getest) - Audi S5 Cabriolet - Seat Exeo - Aston DB9 vs Jaguar XKR - Westfield Cup 2009 - Hammonds Kadett (Oliver) - Jeep in Amerika - Driften op Zandvoort - Jaguar XFR - Audi R8 V8 vs V10 - Mercedes-McLaren SLR Stirling Moss
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Er staat een column in van een dikke hollander. Ik durf die al eens overslaan, maar nu toch gelezen omdat het over een test van een BMW 650i ging. "Ik vindt" ... en ik dacht dat er nog ergens zo'n kanjer van een fout stond, maar weet niet meer welke het was. Ook eerste persoon enkelvoud met dt, dacht ik.

De mannen die voor Top Gear zelf werken kunnen schrijven, maar telkens ze één of andere bekende Nederlander zijn ding laten doen, is het van dat. Ze zouden beter die mannen hun teksten eens goéd herlezen.
                                          OK, voor de rest zijn die teksten goed. Een reden temeer om aan te nemen dat ze die schrijfsels sowieso herlezen. Ik vraag me af welke fouten er voor de correctie er nog allemaal zouden in gestaan hebben.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X