Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TopGear-magazine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• TopGear-magazine

Zijn er nog mensen die dit blad lezen? Ik koop het al een hele tijd, en sinds een paar maand, heb ik een abonnement voor twee jaar.
    Het is redelijk ludiek geschreven, niet al te veel technische informatie ook. Zeer leuke lectuur. Met al te veel technische informatie, ben ik toch niets, want ik ben helemaal niet geschoold in automechanica.

Edit:
    Mss even de webstek in de openingspost zetten: http://www.topgearmagazine.nl/
    Last edited by Beta; 27/11/2007, 00:05.
    120d Hatch Edition Sport

Oorspronkelijk geplaatst door NiSSan&iNFiNiTi
    Ik heb de laatste 3 nummers gekocht, en ik ben er zeer tevreden over .
    Je hebt altijd veel leesvoer en het leest ook 'plezant' .
    Het laatste nummer trouwens is ook erg goed .
    Niet beter dan de rest.

Zalig vond ik die reportage over de 100 beste wagens ooit. En op één stond ... de huurwagen in het algemeen. Omdat je die kan afraggen. Het is immers toch de jouwe niet.
    Ik herken dat eigenlijk wel. Als ik een wagen in bruikleen krijg, zonder dat die van een specifieke particuliere persoon is, durf ik er ook al eens zaken mee doen die ik met een andere wagen niet zou doen. Geen extreme dingen, maar toch: zaken om het rijden leuker te maken.
    120d Hatch Edition Sport

Comment

De Lambo Reventón staat in de huidige TG.

120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik heb een proefabonnement op dit tijdschrift voor 3 maanden, heel leuk een veel leesvoer! Maar ik zal toch proberen een jaarabonnementje voor de Engelse versie onder de kerstboom te krijgen.

Comment

Ik koop elke maand Top Gear Magazine, maar dan wel de originele Engelse editie. Goed magazine, maar EVO & CAR schat ik wel hoger in. De Nederlandse versie heb ik al wel eens bekeken in de dagbladhandel, maar aangezien de beste artikels uit de UK editie komen heb ik die toch maar laten liggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
            Ik heb een proefabonnement op dit tijdschrift voor 3 maanden, heel leuk een veel leesvoer! Maar ik zal toch proberen een jaarabonnementje voor de Engelse versie onder de kerstboom te krijgen.
            Check het abonnement voor twee jaar. Je krijgt er een uurwerk bij t.w.v. 250 €. En je betaalt maar de helft voor je abonnement. Cool!
            Ik heb ook zo'n abonnement van twee jaar en kreeg eveneens een uurwerk, maar eentje van slechts 200 € waarde (Nautica).
            120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rohrl-fan Bekijk Berichten
              Ik koop elke maand Top Gear Magazine, maar dan wel de originele Engelse editie. Goed magazine, maar EVO & CAR schat ik wel hoger in. De Nederlandse versie heb ik al wel eens bekeken in de dagbladhandel, maar aangezien de beste artikels uit de UK editie komen heb ik die toch maar laten liggen.

De Engelse heb ik nog niet geprobeerd, maar ik heb hem in feite ook nog niet in de handel gezien. Nu ja, het is ontspannend leesvoer, en dan heb ik mijn tijdschriften liever in het Nederlands. Anders zou ik meer met flarden lezen, denk ik. De Nederlandstalige versie, lees ik echt volledig uit, op die voorwoordjes van de Nederlandse redacteurs, en het artikel over een restaurant in NL na dan.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak Bekijk Berichten
                Check het abonnement voor twee jaar. Je krijgt er een uurwerk bij t.w.v. 250 €. En je betaalt maar de helft voor je abonnement. Cool!
                Ik heb ook zo'n abonnement van twee jaar en kreeg eveneens een uurwerk, maar eentje van slechts 200 € waarde (Nautica).
                Inderdaad een leuke deal, maar da's dan ook wel voor de Nederlandse hé, en niet de originele die ik eigenlijk wil.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NicoDV Bekijk Berichten
                  Inderdaad een leuke deal, maar da's dan ook wel voor de Nederlandse hé, en niet de originele die ik eigenlijk wil.

De Engelstalige, bedoel je? Doen die geen acties dan? Moet wel hé.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Het nieuwe nummer en vorig nummer zijn te koop voor €8 samen !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                      Er loopt ook een actie om het jaarboek voor slechts één euro meer te hebben met een abonnement van een kwartaal. Voor één euro meer krijg je er dus drie nieuwe nummers bij. Het jaarboek kost los 12 €, geloof ik.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                        En het is de moeite om dit te kopen: Top Gear Awards in Tokyo met R8, GT-R, 500, XF, ... , XF vs CLS vs GS, IS-F, ...

Comment

TG is altijd de moeite om te kopen. Het is eens wat anders dan wat we hier in België gewend zijn. Ik vind het ook goed aansluiten op het TV-programma.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Het is leuk maar er zijn er betere.

Comment

Top Gear nummer 34 april 2008

Supercars op ijs: Ferrari 599 vs Lambo Murciélago LP640 vs Aston Martin DBS - Citroën C5 - Pin-ups van Jeremy, James & Richard - Westfield Racing Cup - Alfa Spider - Aston Martin N400 - Ford Focus RS - Audi R8 V12 TDI - Fiesta ST vs Abarth Punto - Nissan GT-R vs Mitsubishi Evo X
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

mei 2008

Lamborghini Gallardo LP560-4 - Aston Martin Vantage V12 RS - Westfield Racing Cup - retro met Elle van Rijn: Mini vs Beetle vs Fiat 500 - Bristol Fighter - Toyota Land Cruiser - Mercedes SL AMG - Dodge Challenger - Infinity FX35 vs Mazda CX-7 - Lexus IS F vs BMW M3 vs Mercedes C AMG vs Audi RS4

Normaal moest hij al zeker van gisteren in mijn bus gestoken hebben, maar ik heb nog niets gezien.
                                120d Hatch Edition Sport

Comment

Zitten een paar leuke tests bij!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                    Zitten een paar leuke tests bij!
                                    Altijd. En alleszins leuker geschreven dan AW of AG.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik moest het boekje al dik twee weken geleden gekregen hebben. Nog steeds niets.
                                      Vorige week maandag gemaild, maar nog geen antwoord.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                        Ik moest het boekje al dik twee weken geleden gekregen hebben. Nog steeds niets.
                                        Vorige week maandag gemaild, maar nog geen antwoord.
                                        Gisteren eindelijk aangekomen. De postdatum was van 28 april ongeveer. M.a.w. te laat verzonden én te laat afgeleverd door de post. Het zat wel nog in plastiek, dus het is niet dat de facteurs het al gelezen hadden.
                                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                        X