Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TopGear-magazine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Nieuwe Top Gear is uit, al zal hij in ons land allicht maar morgen of maandag beschikbaar zijn (in België is hij altijd te laat):

[IMG]http://www.topgearmagazine.nl/image/covers/ZsNTNiTtxsGp1JFT.jpg
    [/IMG]

Top Gear nummer 36 - juni 2008

De zomerliefdes van Jeremy Clarkson, James May en Richard Hammond: Mercedes CLK 63 AMG Black Series, Luscombe 8A (echt!) en Land Rover Defender Hammond-spec. Verder: BMW X6 - Ford Kuga - Rolls Drophead - Audi R8 V12 TDI - Morgan LifeCar

Ik verwacht hem maandag in de bus. En geen dag later!
    120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik ga hem voor de eerste keer niet kopen. Het nieuw nummer is zijn geld niet waard.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
        Ik ga hem voor de eerste keer niet kopen. Het nieuw nummer is zijn geld niet waard.
        Zal ik één van de komende dagen wel merken. Ik heb een abonnement, dus ik krijg hem sowieso.
        En ik heb nog nooit het idee gehad dat een Top Gear zijn geld niet waard is, eigenlijk ...
        Als het abonnement erop zit, neem ik mss wel weer iets anders, want Top Gear leest zeer aangenaam, maar echt objectieve metingen, doen die mensen niet. Gewoon rijden en hun gevoel bij een wagen neerpennen.
        Mss eens Autovisie proberen, al moet ik wel nog even wachten, want het huidig abonnement loopt nog een dik jaar verder.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

De columns zijn ook goed.

Comment

Als je nu een abonnement neemt, betaalt TopGear een boete voor je.
            Vraag me af of dat ook geldt voor Belgische abonnees.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

De inhoud:

Oorspronkelijk geplaatst door Top Gear Magazine
              juli 2008

Extra reden om Top Gear deze maand te kopen: de gratis dvd met de drie grootste uitdagingen die de mannen ooit zijn aangegaan! Zondag begint het nieuwe seizoen op tv – wij blikken in het blad vast vooruit. Verder: welke cabrio kun je gerust kopen (en vooral: welke niet), de nieuwe Lancia Delta, Skoda Superb en Seat Ibiza, alles over de Ferrari California en Fiat 500 Abarth, en beuken in een KTM X-Bow en Westfield.
              Er staat ook nog in wat er nog allemaal in het nieuwe seizoen van Top Gear komt. Even meegeven dat de opnames in Zolder gingen om een battle tss een Duits autoprogramma met Sabine (van de Ringtaxi) en de mannen van Top Gear zelf.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

augustus 2008

Drie Bugatti's tegen elkaar - Bugatti Veyron vs Koenigsegg CCX - Alfa MiTo - Volkswagen Scirocco - KO7 (wat?) - Volvo Hotrod - Ferrari 430 Scuderia in de F1 - Lamborghini Gallardo LP560-4 - Morgan Aeromax - Subaru Impreza STi - Jaguar XKR-S - Merlin - Ford Focus ST - Porsche 911
                120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                  augustus 2008

Drie Bugatti's tegen elkaar - Bugatti Veyron vs Koenigsegg CCX - Alfa MiTo - Volkswagen Scirocco - KO7 (wat?) - Volvo Hotrod - Ferrari 430 Scuderia in de F1 - Lamborghini Gallardo LP560-4 - Morgan Aeromax - Subaru Impreza STi - Jaguar XKR-S - Merlin - Ford Focus ST - Porsche 911
                  Ik heb de engelse July 2008 hier liggen.
                  Als ik dat lijstje bekijk, merk ik toch dat ze blijkbaar gewoon de engelse artikels vertalen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                    Als ik dat lijstje bekijk, merk ik toch dat ze blijkbaar gewoon de engelse artikels vertalen.
                    Meestal wel ja. Ze gebruiken ook soms de engelse foto's gewoon (te zien aan de platen).

Ik koop het ook vrij geregeld. Vroeger in het Engels, nu hangt het er vanaf.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                      Natuurlijk worden er Engelse artikels vertaald. Van niet allemaal maar toch van verschillende.

Comment

De Nederlandse versie vind ik afgrijselijk om te lezen. Het is veel te duidelijk vertaald. de moppen zijn rechtstreeks overgenomen en zijn daardoor meestal neit meer grappig, sommige zinnen trekken op niet veel meer doordat ze in het Nederlands heel anders klinken dan in't Engels.

Als ik aan een Engelse versie geraak, koop ik het. Toevallig heb ik die van augustus liggen en zat er een gratis boek bij van James May (ook in't Engels), mooi meegenomen voor de liefhebbers.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door EricV Bekijk Berichten
                          Natuurlijk worden er Engelse artikels vertaald. Van niet allemaal maar toch van verschillende.
                          Idd. De meeste artikels zullen wel uit de Engelse editie komen, maar er zitten ook een hoop artikels van de Nederlanders zelf bij.
                          Het zou in feite stom zijn om niets te vertalen uit "het origineel."
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Top Gear nummer 39 september 2008

Supercars op het eiland Man: KTM X-Bow, Lambo Gallardo LP560, Porsche 911 GT2, Benz CLK Black, Audi RS6, Nissan GT-R, Aston DBS, Corvette Z06, Lexus IS-F en meer. Ook nog: Opel Insignia (gereden!), Mercedes GLK, Audi Q5 en multitest met de Scirocco
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

In het huidige nummer staat een artikel over een dagje met Amerikaanse wagens rijden op Zandvoort. Als ik het goed heb, heeft een Nederlands acteur het geschreven en er staan een paar ergerlijke fouten in.
                              Er wordt in de eerste persoon enkelvoud drie keer een werkwoord gebruikt dat eindigt op d. Guess what. Die oen voegde er nog een t aan toe.
                              En nog een fout volgens mij: mijnheer heeft het over een slip van 360°. Volgens mij bedoelt hij een slip van 180°. Hoe kan iemand nu zulke dingen schrijven? En die van Top Gear hebben het blijkbaar niet eens opgemerkt. Ik had het artikel nog niet uit of het was me zo beu dat ik een mailtje naar de redactie heb gestuurd.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten

Supercars op het eiland Man: KTM X-Bow, Lambo Gallardo LP560, Porsche 911 GT2, Benz CLK Black, Audi RS6, Nissan GT-R, Aston DBS, Corvette Z06, Lexus IS-F en meer. Ook nog: Opel Insignia (gereden!), Mercedes GLK, Audi Q5 en multitest met de Scirocco
                                Zalig boekje
                                2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

Ga ik zeker kopen overovermorgen

Comment

Dat gaat een zalig boekske zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
                                      Dat gaat een zalig boekske zijn
                                      Is ook zo. Geen technische uitleg, maar een korte voorstelling van al die wagens, en een hele discussie tussen de testrijders van welke wagen het leukst rijdt.
                                      Ik ga al verklappen welke wagen het pleit gewonnen heeft: de Mini Cooper S JCW. Gewoon omdat die uiteindelijk niet zó veel minder rijplezier biedt dan de rest, maar toch een pak minder kost.

Edit:
                                      Die Mini deed dus ook mee in die test van supercars. Het is denk ik de enige die in dat lijstje ontbreekt.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Ik heb hem gekocht!
                                        Die boek is echt

Comment

Top Gear nummer 40

oktober 2008

Alles over The Stig (behalve wie hij is natuurlijk). Verder: Mazda Furai - Bugatti Veyron Cabrio - Carver vs Courage - KTM X-Bow vs Caterham R500 vs Ariel Atom - Ferrari 430 Scuderia vs Maserati GT vs Alfa 8C Competizione vs Fiat 500 Abarth vs Lancia Delta vs Alfa MiTo (alle nieuwe Italianen) - en meer...
                                          Het is weer in orde.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X