Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AW 159
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
Detailtest 130i , mazda mx-5, Citroën c6 en prijzen te winnen, verder niet zo speciaalLast edited by Bert; 30/11/2005, 18:56.
Comment
-
Ik vind het er wel interessant uitzien. Ik ben vooral benieuwd naar de 130i, de Civic en de C6 (Citroën, bedoel ik). Deze laatste spreekt mij niet aan om zelf te kopen, maar ik wil wel eens weten of dat ding echt zijn geld waard is. Verder lijken de te winnen prijzen mogelijks de moeite.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeorgeMijn Nr 158 is nog niet uit
zit nu aan de 3kamp
'De Passat Variant is duur maar komt wel met een rijke basisuitrusting waaronder ESP, mistlichten, ...'
2 regels lager bij de Voor- en nadelen:
'Radio en mistlichten zijn optie'
??? Ik heb het artikel niet volledig gelezen, maar ik vind het volgende onder "Prijs":
"Aluminium velgen, mistlichten vooraan en zelfs een radio kosten extra."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GeorgeMijn Nr 158 is nog niet uit
zit nu aan de 3kamp
'De Passat Variant is duur maar komt wel met een rijke basisuitrusting waaronder ESP, mistlichten, ...'
2 regels lager bij de Voor- en nadelen:
'Radio en mistlichten zijn optie'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door simonDat horloge ziet er mij op't eerste zicht niet slecht uit!
Het blijkt van KIA te zijn. Ik had op iets leukers gehoopt. Met een ding van KIA aan mijn arm wil ik alvast niet gezien worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakHet blijkt van KIA te zijn. Ik had op iets leukers gehoopt. Met een ding van KIA aan mijn arm wil ik alvast niet gezien worden.
Maar verder staan er wel een paar knappe horloges in! Vooral die Longines vind ik erg knap. Ik begin een beetje spijt te krijgen dat ik niet zo één gekozen had.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M-POWERTof nummer! Die Escalade scoort beter dan ik had gedacht en die Hummer is echt wel overdreven: tussen de 38 en 45 liter/100 km!!! Totaal gestoord!
Toen ik vorig jaar in Amerika zat, hebben we een bezoekje gedaan bij een limoverhuur bedrijf in NY. En die kerel had ook een H2 limo met compressor met 490 pk en die reed constant in't stad (Manhattan) en had een verbruik van 3 mpg .
Ook veel natuurlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door M-POWERTof nummer! Die Escalade scoort beter dan ik had gedacht en die Hummer is echt wel overdreven: tussen de 38 en 45 liter/100 km!!! Totaal gestoord!
Comment
Comment