Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Abonnement

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Abonnement

Heb een vraagske:

ik heb dinsdag mijn abonement gaan betalen *trots*
    nu vroeg ik me af hoelang het duurt voordat ik antwoord krijg en mijn eerste boekje ontvang . Het is maar om te weten of ik de huidige AW nog moet kopen of ik dat ineens krijg opgestuurd...

kzal wel moeten wachten tot de volgende zekers....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TT2
      kzal wel moeten wachten tot de volgende zekers....
      der is hier niemand die weet wanneer gij uw eerste boekje via het abonnement zal krijgen.
      Normaal komen ze toe op donderdag, soms op woensdag en in een aantal gevallen zelfs vrijdag en een paar pechvogels hebben hem ooit ontvangen op de maandag.

De kat uit de boom kijken dus

Comment

Thnx voor de info tsmetjen

Aangezien ik het pas dinsdag heb betaald en formulier in de postbus gestoken heb zullen ze pas ten vroegste donderdag mijn briefje hebben ontvangen. Waarschijnlijk gaan ze dan wachten met het opsturen van een nummer tot het volgende nummer. Nog 2 weekjes wachten dus...

Comment

Bij mij heeft het meer dan een maand geduurd voor ik mijn 1e boekje had. Ze ware mijn mail kwijtgespeelt ofzoiet (na een dag zoeken hadde ze hem toch teruggevonden) de volgende 3 boekjes heb ik als "schadevergoeding" teruggekregen

Comment

Deze zomer heb ik ook besloten om een abbonement te nemen op AW. Ik had gehoopt om het volgende nummer al in mijn bus te krijgen maar omdat mijn betaling blijkbaar te laat was binnengekomen heb ik het niet gekregen. Het nummer daarna zat wel in de bus

Comment

nieuwe AW (nr 160) vandaag ontvangen en kzie dat er een leuk aanbod is voor iemand die een nieuw abbonement wil kopen. Je krijgt een digitale verrekijker, je kan foto's nemen, video opnemen en zelfs gebruiken voor webcam. Zou je dit appart kunnen kopen via AW of gaat dit niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bossche_mpc478
                nieuwe AW (nr 160) vandaag ontvangen en kzie dat er een leuk aanbod is voor iemand die een nieuw abbonement wil kopen. Je krijgt een digitale verrekijker, je kan foto's nemen, video opnemen en zelfs gebruiken voor webcam. Zou je dit appart kunnen kopen via AW of gaat dit niet?
                Ik neem me alvast een abonnement, men vorige is al een tijdje verlopen. En zoiets lijkt me wel interessant.

En nee, ik neem geen abonnement, alleen voor dat cadeautje. Ik neem een abonnement voor het boekje, maar wacht dan toch wel tot er iets interessants bijzit
                1982 BMW E28 528i
                2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

ik ga ook volgende week een abbonement nemen die verrekijker ziet er echt zalig uit.
                  Nu loop ik om de 2 weken naar het krantenwinkeltje maar dat zal nu ook gedaan zijn.

Comment

ik wil een modelauto als kado, geen verrekijker, dat moet bij een natuurmagazine zitten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cedrick
                      Ik neem me alvast een abonnement, men vorige is al een tijdje verlopen. En zoiets lijkt me wel interessant.

En nee, ik neem geen abonnement, alleen voor dat cadeautje. Ik neem een abonnement voor het boekje, maar wacht dan toch wel tot er iets interessants bijzit
                      Krijg je bij het verlengen van je AW, of na een aantal weken een cadeau?

Comment

Nee, enkel bij een nieuw abonnement, dat is waarom ik het mijne nooit verleng, ik vraag gewoon een nieuw aan
                        1982 BMW E28 528i
                        2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

ik moet mijn ook bijna verlengen, ik wacht tot de salon actie en hoop dat het deze keer geen rc autotje is

Comment

kheb nog steeds geen boekske ontvangen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                              kheb nog steeds geen boekske ontvangen
                              Ocharme!

'k Weet dat dat bij mij wel een tijdje duurde. En het cadeau bleef nog langer weg ...

Ik heb m'n abonnement trouwens niet verlengd, en geen spijt van!

Comment

kgaan een kwaad mailtje sturen en schadevergoeding vragen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                                  Ocharme!

'k Weet dat dat bij mij wel een tijdje duurde. En het cadeau bleef nog langer weg ...

Ik heb m'n abonnement trouwens niet verlengd, en geen spijt van!

De verzending van de cadeaus wordt bij veel tijdschrijften door andere firma's verzorgd. Binnen een half jaartje is mijn abonnement van twee jaar op AW ook afgelopen. Tijd om dan wat andere boekjes te kopen en daarna te beslissen wie mij dan als nieuwe abonnee mag inschrijven.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Een maand en half later heb ik nog steeds geen boekje in de bus

Kben net gaan zien in de ijzige kou op mijn sloefkes

Comment

Working...
                                    X