Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Schitterend magazine, beter als CAR. Dit magazine is zijn prijs dus absoluut waard. Zij waren de enigsten die dierven te zeggen dat er met de ophanging van de DB9 iets scheelde, daar waar de anderen dit niet deden of niet vonden.
Kwaliteitsmagazine dat tot mijn maandelijkse aanschaf behoort.
Schitterend magazine, beter als CAR. Dit magazine is zijn prijs dus absoluut waard. Zij waren de enigsten die dierven te zeggen dat er met de ophanging van de DB9 iets scheelde, daar waar de anderen dit niet deden of niet vonden.
Kwaliteitsmagazine dat tot mijn maandelijkse aanschaf behoort.
Sinds n°1 een maandelijkse aanschaf voor mij.
Er bestaat geen beter automagazine, prachtig geschreven, schitterende locaties om nog maar te zwijgen van de foto's!
Een aanrader!!!
Ik ben ook geabbonneert vanaf nr 1,het is gewoon het beste magazine dat ik ooit gekend heb.Soms wel wat lange artikels.Prachtige foto´s en reisreportages.Als je een artikel gelezen hebt is het alsof je zelf met de wagen gereden hebt of het nu een Mini is of een Lambo ook al heb je dan nog nooit met iets dergelijks gereden zo goed word het gevoel omschreven.Het andere magazine dat ik heb is het Nederlandse Autovisie.Er is geen enkel belgisch magazine dat zo objectief over auto´s schrijft als deze 2,Belgische lijken meer op reclamebladen voor de auto´s die besproken worden.EVO kan het zich dan ook permiteren vanwege de grote afzetmarkt die ze hebben.Misschien kan Autowereld mij van het tegendeel overtuigen met een gratis abbonnement.
Die medewerkers van EVO moeten toch een ander jobke hebben,ik denk dat voor een paar journalistje spelen een hobby is. Die Simon George heeft het afgelopen jaar een Murcielago gebruikt als bijna dagelijks vervoer in de duurtestvloot,en zie nu waar een andere nl.Paul Bailey mee rondtufthttp://www.evo.co.uk ,zoek naar Road Test en dan Long Term Test, hoe doen die gasten dat,dat is pas een droomjob Gele Porsche GT in occassie gekocht,en het spel vollledig laten herspuiten!!!
Ik ben ook geabbonneert vanaf nr 1,het is gewoon het beste magazine dat ik ooit gekend heb.Soms wel wat lange artikels.Prachtige foto´s en reisreportages.Als je een artikel gelezen hebt is het alsof je zelf met de wagen gereden hebt of het nu een Mini is of een Lambo ook al heb je dan nog nooit met iets dergelijks gereden zo goed word het gevoel omschreven.Het andere magazine dat ik heb is het Nederlandse Autovisie.Er is geen enkel belgisch magazine dat zo objectief over auto´s schrijft als deze 2,Belgische lijken meer op reclamebladen voor de auto´s die besproken worden.EVO kan het zich dan ook permiteren vanwege de grote afzetmarkt die ze hebben.Misschien kan Autowereld mij van het tegendeel overtuigen met een gratis abbonnement.
EVO is idd het beste magazine, met bovendien een zeer hoog 'collectable' gehalte. Ik zie mij binnen 20 jaar nog geen autowereld ter hand te nemen, maar mijn EVO's, die bewaar ik! K'heb nu 3 volledige jaargangen en k'probeer de oude issues op te snorren via EBAY, maar dit blijkt een dure aangelegenheid. De eerste nummers 'gaan' al gouw 30£ of meer, en dan moet je ze nog laten versturen....
Overigens ben ik ook geabonneerd op autovisie, al vind ik dat autovisie zijn pluimen serieus aan het verliezen is...
Die medewerkers van EVO moeten toch een ander jobke hebben,ik denk dat voor een paar journalistje spelen een hobby is. Die Simon George heeft het afgelopen jaar een Murcielago gebruikt als bijna dagelijks vervoer in de duurtestvloot,en zie nu waar een andere nl.Paul Bailey mee rondtufthttp://www.evo.co.uk ,zoek naar Road Test en dan Long Term Test, hoe doen die gasten dat,dat is pas een droomjob Gele Porsche GT in occassie gekocht,en het spel vollledig laten herspuiten!!!
EVO is idd het beste magazine, met bovendien een zeer hoog 'collectable' gehalte. Ik zie mij binnen 20 jaar nog geen autowereld ter hand te nemen, maar mijn EVO's, die bewaar ik! K'heb nu 3 volledige jaargangen en k'probeer de oude issues op te snorren via EBAY, maar dit blijkt een dure aangelegenheid. De eerste nummers 'gaan' al gouw 30£ of meer, en dan moet je ze nog laten versturen....
Overigens ben ik ook geabonneerd op autovisie, al vind ik dat autovisie zijn pluimen serieus aan het verliezen is...
In een vd nummers stond dat voor sommige nummers al 70£ gegeven word.
Ik heb ze allemaal van nr 1 tot nr 90,ik ga ze nog een tijd houden allesinds.
Autovisie begint mij de laatste tijd ook wat teleur te stellen,blijkbaar beginnen ze veel artikels van EVO gewoon over te nemen.Gelukkig maken ze zelf nog genoeg eigen reportages.Ik weet ook niet of ik mijn abonnement nog ga verlengen.
Ik heb wel het goede moment afgewacht om een abonnement te nemen.2jaar terug mocht je een uur met hun Donkervoort rijden als je abonnee werd.Ik heb niet getwijfeld,en het was onvergeetelijk ,ondanks dat het berekoud was en op het einde vh ritje begon te regenen.
probeer dat boekenwinkeltje tussen de kouter en de veldstraat eens.
of anders euh korte wegbeschrijving: voorbij de nieuwe wandeling richting rabot. net voor het water afdraaien naar links, rechtdoor tot aan volgend kruispunt, daar links op de hoek isset.
ofwel ergens anders
Comment