Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
het EVO magazine topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenHet origineel is engelstalig, maar er zijn ook versies in andere talen, zoals Top Gear bvb in het nederlands verschijnt...
oppassen dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
Dit lijkt me wel een magazine voor M-lovers
Comment
-
?
Ik heb dat nummer al 2 weken liggen ....
Uitgelezen...
Check eens bij IMS op de Meir of Melkmarkt.
Die hebben het zeker !
Comment
-
Er zijn 3 grote features, en het zijn telkens 'duels':- Denk aan rally
- Denk aan de laatste creaties van de twee bekendste sportwagen merken
- Denk aan de heetste mini's
Een klein tipje
En voor de nieuwe long termer: directe concurrent van de RS4. Niet moeilijk denk ik om te weten welke dit isThe greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Weeral een vetgeil nummer (het is al uitgelezen...)
Ik heb vandaag ook dat Ferarri Special Nummer in de bus gekregen.
Een hele verzameling artikels over... Ferarri... , zowel van Evo als van Octane magazine...
Nog Vetter Geiler....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenWeeral een vetgeil nummer (het is al uitgelezen...)
Ik heb vandaag ook dat Ferarri Special Nummer in de bus gekregen.
Een hele verzameling artikels over... Ferarri... , zowel van Evo als van Octane magazine...
Nog Vetter Geiler....
Heb je het besteld of krijg je dat bij een abonnement? K'vind het nogal duur om te bestellen, dan ga'k het liever gaan halen als ik nog eens naar london trek...
Ik mag me sinds 2 dagen overigens EVO-abonnee noemen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenHoe doen ze het toch é? Keer op keer.... op keer .....
Comment
-
Ik ben ook sinds jaren een trouwe lezer van Evo. Ik koop het boekje elke maand trouw sinds nr. 11, maar 1 tot 10 heb ik een paar jaar geleden aangeschaft via eBay. Een prijzige aankoop, maar zeker de moeite. Van beroep ben ik werkzaam in de fotosector en één van de redenen dat ik Evo koop zijn dan ook de verbuffende foto's. Wat ik ook schitterend vind zijn de reis- en raceverhalen. Zo kreeg ik echt kippevel toen ik enkele nummers terug het verslag van Richard Meaden over zijn deelname aan de 24u van de Nurburgring las. Schitterend geschreven! (En de man kan ook best goed aan zijn stuur draaien.)
Wat slecht weinig mensen weten is dat er ook een soort nr. 0 bestaat van Evo. Dit is niet echt een officieel nummer maar werd in een zeer kleine oplage gedrukt en gebruikt als presentatie om investeerders/adverteerders te lokken bij de lancering van dit magazine. Ik zoek zelf al jaren een dergelijk nummer, maar zelfs op eBay ben ik deze nog nooit tegengekomen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenVoor de vaste lezers van EVO; T'is de moment om een abonnement te nemen (gelet op de lage pond). Omgerekend komt het op 4,5 euro per nummer, toch wel een lekker verschil met de winkelprijs!
Comment
-
En als dat nog niet genoeg is, krijg je ook een exemplaar van British Supercars (het bookazine van 2 (?) jaar geleden), kan je artikelen downloaden via de website en krijg je Subscription-only covers.
Het enige wat me altijd heeft tegengehouden was de onhandigheid van de postbode in combinatie met mijn iets te kleine postbus. Ik houd m'n hart vast voor het eerste nummer dat normaal vandaag in de postbus zou moeten zitten!
Comment
Comment