Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
het EVO magazine topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenM'n Photobook is toegekomen, vetjes
Amazon?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk BerichtenAaah, je kan het al bestellen?
Amazon?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJa
K'ga het binnenkort ook bestellen, samen met de nieuwe Top Gear DVD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenDe moeite?
K'ga het binnenkort ook bestellen, samen met de nieuwe Top Gear DVD
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
en 'k ga ook door de Elanvalley proberen (tijd genoeg????) te gaan,
waar ze hun laatse "CotY" hielden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichtenheeft er iemand een idee waar evo te koop is in de buurt van gent?
2) in die zelfs nog veel grotere boekhandel op de hoek van de Brugse Steenweg en de Brugse Poort aan de ring
3) in de ongeveer even grote boekhandel op het einde van de Wondelgemstraat (de Brug)
4) in de boekhandel aan het begin van de Brusselse Steenweg in Ledeberg
Meer ken ik er niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten1) in die grote boekhandel in de zonnestraat
2) in die zelfs nog veel grotere boekhandel op de hoek van de Brugse Steenweg en de Brugse Poort aan de ring
3) in de ongeveer even grote boekhandel op het einde van de Wondelgemstraat (de Brug)
4) in de boekhandel aan het begin van de Brusselse Steenweg in Ledeberg
Meer ken ik er niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenIMS Brugge stopt er mee.
Weet er iemand waar ik Evo in de streek van Brugge nog kan verkrijgen?
Ik ben geabonneerd. Heeft alleen maar voordelen: scheelt in prijs, exclusieve covers en altijd netjes in een plasticje in je brievenbus.
Ik weet het niet zeker, maar je zou best eens proberen in die grote krantenwinkel in het begin van de Langestraat of die op 't Zand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten...die grote krantenwinkel in het begin van de Langestraat of die op 't Zand.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk BerichtenTIP:
je kan die door je eigen krantenwinkel laten bestellen,
gewoon een "oud" nummer tonen voor hun bestelnummers te laten noteren
en dan kan je die vanaf de volgende maand "om de hoek" afhalen
Comment
Comment