Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het EVO magazine topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
    Als je 't teruggeeft mag je 't lenen!
    Das lik een nieuw concept van lenen!

Comment

• M'n Photobook is toegekomen, vetjes

Comment

M'n Photobook is toegekomen, vetjes
        Aaah, je kan het al bestellen?

Amazon?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          Aaah, je kan het al bestellen?

Amazon?
          Ja

Comment

Ja
            De moeite?

K'ga het binnenkort ook bestellen, samen met de nieuwe Top Gear DVD

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
              De moeite?

K'ga het binnenkort ook bestellen, samen met de nieuwe Top Gear DVD
              Goh ja, 't is leuk om te hebben maar al die foto's heb je uiteindelijk wel al in de magazines gezien

Comment

• 'k ga hun fameuze EVOtriangle rijden,
                yes, eindelijk
                (zie roadtrips-sectie)

(en daarna stickertje laten maken: OLE )

Comment

• EvoTriangle.com

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                    yep,
                    en 'k ga ook door de Elanvalley proberen (tijd genoeg????) te gaan,
                    waar ze hun laatse "CotY" hielden

Comment

• Evo-triangle is een beetje overroepen,

'k heb mij rotgeamuseerd
                      van Elan-village (midden-wales)
                      tot aan de Triangle (noord-wales)
                      prachtige wegen

foto's volgen nog in road-topic

Comment

• heeft er iemand een idee waar evo te koop is in de buurt van gent?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door luigi Bekijk Berichten
                          heeft er iemand een idee waar evo te koop is in de buurt van gent?
                          1) in die grote boekhandel in de zonnestraat
                          2) in die zelfs nog veel grotere boekhandel op de hoek van de Brugse Steenweg en de Brugse Poort aan de ring
                          3) in de ongeveer even grote boekhandel op het einde van de Wondelgemstraat (de Brug)
                          4) in de boekhandel aan het begin van de Brusselse Steenweg in Ledeberg

Meer ken ik er niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk Berichten
                            1) in die grote boekhandel in de zonnestraat
                            2) in die zelfs nog veel grotere boekhandel op de hoek van de Brugse Steenweg en de Brugse Poort aan de ring
                            3) in de ongeveer even grote boekhandel op het einde van de Wondelgemstraat (de Brug)
                            4) in de boekhandel aan het begin van de Brusselse Steenweg in Ledeberg

Meer ken ik er niet
                            hartelijk dank, ik ga morgen op zoek

Comment

• IMS Brugge stopt er mee.

Weet er iemand waar ik Evo in de streek van Brugge nog kan verkrijgen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                                IMS Brugge stopt er mee.

Weet er iemand waar ik Evo in de streek van Brugge nog kan verkrijgen?
                                Stopt ze? Ai, dat zat er aan te komen. Ze is onlangs in de krant gekomen omdat ze de pachtprijs te hoog vond...

Ik ben geabonneerd. Heeft alleen maar voordelen: scheelt in prijs, exclusieve covers en altijd netjes in een plasticje in je brievenbus.

Ik weet het niet zeker, maar je zou best eens proberen in die grote krantenwinkel in het begin van de Langestraat of die op 't Zand.

Comment

• Binnenkort eens kijken naar de twee winkels die je zegt, anders zou ik een abonnement ook nog wel overwegen...

Comment

• Ik ben op zoek naar nummer 96, kan iemand mij daarbij helpen? In ruil heb ik een nagelnieuwe nummer 97...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                      ...die grote krantenwinkel in het begin van de Langestraat of die op 't Zand.
                                      Welke bedoel je juist, heb je daar een naam van? Vandaag eens gepasseerd met de koersfiets, en niet direct een grote krantenwinkel tegengekomen.

Comment

• TIP:
                                        je kan die door je eigen krantenwinkel laten bestellen,
                                        gewoon een "oud" nummer tonen voor hun bestelnummers te laten noteren
                                        en dan kan je die vanaf de volgende maand "om de hoek" afhalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                          TIP:
                                          je kan die door je eigen krantenwinkel laten bestellen,
                                          gewoon een "oud" nummer tonen voor hun bestelnummers te laten noteren
                                          en dan kan je die vanaf de volgende maand "om de hoek" afhalen
                                          Ik zat ook al met dat idee te spelen. Morgen eens informeren of ze het kunnen/willen bestellen.

Comment

Working...
                                          X