Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het EVO magazine topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• het EVO magazine topic

Interessante cover!!

hoeveek kost da?
    waarschijnlijk tegen de 10 euro en tis int engels, niks voor mij

Comment

9,60 dacht ik... Ben niet zeker..

Schitterend magazine, beter als CAR. Dit magazine is zijn prijs dus absoluut waard. Zij waren de enigsten die dierven te zeggen dat er met de ophanging van de DB9 iets scheelde, daar waar de anderen dit niet deden of niet vonden.

Kwaliteitsmagazine dat tot mijn maandelijkse aanschaf behoort.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck
        9,60 dacht ik... Ben niet zeker..

Schitterend magazine, beter als CAR. Dit magazine is zijn prijs dus absoluut waard. Zij waren de enigsten die dierven te zeggen dat er met de ophanging van de DB9 iets scheelde, daar waar de anderen dit niet deden of niet vonden.

Kwaliteitsmagazine dat tot mijn maandelijkse aanschaf behoort.
        In de IMS kan je de EVO kopen voor 8,85 €.
        A Twist of the Wrist

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
          In de IMS kan je de EVO kopen voor 8,85 €.
          Ik haal 'm in Neerpelt, kom helaas niet elke dag in Hasselt...

Comment

Ik haal 'm in Neerpelt, kom helaas niet elke dag in Hasselt...
            Ja, en je gaat niet enkele €'s aan diesel oprijden om dan iets minder dan 1€ te besparen op een magazine hé.
            A Twist of the Wrist

Comment

Geen mogelijkheid om dat spul thuis te ontvangen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                Ja, en je gaat niet enkele €'s aan diesel oprijden om dan iets minder dan 1€ te besparen op een magazine hé.
                't is da

Ik denk zelfs niet dat ie 9,60 kost in Neerpelt... € 8,70 geloof ik...

Comment

't is da

Ik denk zelfs niet dat ie 9,60 kost in Neerpelt... € 8,70 geloof ik...
                  Owla! plotse prijsdalingen in Neerpelt.
                  A Twist of the Wrist

Comment

Papa heeft daar al een jaar of 2 abo op, echt zwaar de moeite ! Mss een interessant kerstcadeau

Comment

Heel goed magazine, prijzen lekker openlijk PK's aan...

En zie die cover

én Forester STI en Impreza WRX testveslagen. Nu nog vinden in Gent.

Comment

't zeker een aanrader, deze COTH editie Ford GT,F430,Gallardo SE,M3 CS,Cayman S,V8 Vantage,M6,SLK55 AMG en de Sagaris.

Verrassende uitslag wel :o

Comment

Sinds n°1 een maandelijkse aanschaf voor mij.
                          Er bestaat geen beter automagazine, prachtig geschreven, schitterende locaties om nog maar te zwijgen van de foto's!
                          Een aanrader!!!

Comment

Ik ben ook geabbonneert vanaf nr 1,het is gewoon het beste magazine dat ik ooit gekend heb.Soms wel wat lange artikels.Prachtige foto´s en reisreportages.Als je een artikel gelezen hebt is het alsof je zelf met de wagen gereden hebt of het nu een Mini is of een Lambo ook al heb je dan nog nooit met iets dergelijks gereden zo goed word het gevoel omschreven.Het andere magazine dat ik heb is het Nederlandse Autovisie.Er is geen enkel belgisch magazine dat zo objectief over auto´s schrijft als deze 2,Belgische lijken meer op reclamebladen voor de auto´s die besproken worden.EVO kan het zich dan ook permiteren vanwege de grote afzetmarkt die ze hebben.Misschien kan Autowereld mij van het tegendeel overtuigen met een gratis abbonnement.
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

Inderdaad, Autovisie is ook een zéér goed magazine. Een van mijn favorieten
                              1963 Land Rover Series IIa
                              1994 Mercedes SL320
                              2015 Land Rover Discovery SDV6
                              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Die medewerkers van EVO moeten toch een ander jobke hebben,ik denk dat voor een paar journalistje spelen een hobby is.
                                Die Simon George heeft het afgelopen jaar een Murcielago gebruikt als bijna dagelijks vervoer in de duurtestvloot,en zie nu waar een andere nl.Paul Bailey mee rondtuft http://www.evo.co.uk ,zoek naar Road Test en dan Long Term Test, hoe doen die gasten dat,dat is pas een droomjob
                                Gele Porsche GT in occassie gekocht,en het spel vollledig laten herspuiten!!!
                                Bijgevoegde Bestanden
                                Last edited by ; 06/11/2006, 00:48.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER
                                  Ik ben ook geabbonneert vanaf nr 1,het is gewoon het beste magazine dat ik ooit gekend heb.Soms wel wat lange artikels.Prachtige foto´s en reisreportages.Als je een artikel gelezen hebt is het alsof je zelf met de wagen gereden hebt of het nu een Mini is of een Lambo ook al heb je dan nog nooit met iets dergelijks gereden zo goed word het gevoel omschreven.Het andere magazine dat ik heb is het Nederlandse Autovisie.Er is geen enkel belgisch magazine dat zo objectief over auto´s schrijft als deze 2,Belgische lijken meer op reclamebladen voor de auto´s die besproken worden.EVO kan het zich dan ook permiteren vanwege de grote afzetmarkt die ze hebben.Misschien kan Autowereld mij van het tegendeel overtuigen met een gratis abbonnement.
                                  EVO is idd het beste magazine, met bovendien een zeer hoog 'collectable' gehalte. Ik zie mij binnen 20 jaar nog geen autowereld ter hand te nemen, maar mijn EVO's, die bewaar ik! K'heb nu 3 volledige jaargangen en k'probeer de oude issues op te snorren via EBAY, maar dit blijkt een dure aangelegenheid. De eerste nummers 'gaan' al gouw 30£ of meer, en dan moet je ze nog laten versturen....

Overigens ben ik ook geabonneerd op autovisie, al vind ik dat autovisie zijn pluimen serieus aan het verliezen is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER
                                    Die medewerkers van EVO moeten toch een ander jobke hebben,ik denk dat voor een paar journalistje spelen een hobby is.
                                    Die Simon George heeft het afgelopen jaar een Murcielago gebruikt als bijna dagelijks vervoer in de duurtestvloot,en zie nu waar een andere nl.Paul Bailey mee rondtuft http://www.evo.co.uk ,zoek naar Road Test en dan Long Term Test, hoe doen die gasten dat,dat is pas een droomjob
                                    Gele Porsche GT in occassie gekocht,en het spel vollledig laten herspuiten!!!
                                    damn
                                    zalig

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reno
                                      EVO is idd het beste magazine, met bovendien een zeer hoog 'collectable' gehalte. Ik zie mij binnen 20 jaar nog geen autowereld ter hand te nemen, maar mijn EVO's, die bewaar ik! K'heb nu 3 volledige jaargangen en k'probeer de oude issues op te snorren via EBAY, maar dit blijkt een dure aangelegenheid. De eerste nummers 'gaan' al gouw 30£ of meer, en dan moet je ze nog laten versturen....

Overigens ben ik ook geabonneerd op autovisie, al vind ik dat autovisie zijn pluimen serieus aan het verliezen is...

In een vd nummers stond dat voor sommige nummers al 70£ gegeven word.
                                      Ik heb ze allemaal van nr 1 tot nr 90,ik ga ze nog een tijd houden allesinds.

Autovisie begint mij de laatste tijd ook wat teleur te stellen,blijkbaar beginnen ze veel artikels van EVO gewoon over te nemen.Gelukkig maken ze zelf nog genoeg eigen reportages.Ik weet ook niet of ik mijn abonnement nog ga verlengen.
                                      Ik heb wel het goede moment afgewacht om een abonnement te nemen.2jaar terug mocht je een uur met hun Donkervoort rijden als je abonnee werd.Ik heb niet getwijfeld,en het was onvergeetelijk ,ondanks dat het berekoud was en op het einde vh ritje begon te regenen.
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555
                                        Heel goed magazine, prijzen lekker openlijk PK's aan...

En zie die cover

én Forester STI en Impreza WRX testveslagen. Nu nog vinden in Gent.
                                        probeer dat boekenwinkeltje tussen de kouter en de veldstraat eens.
                                        of anders euh korte wegbeschrijving: voorbij de nieuwe wandeling richting rabot. net voor het water afdraaien naar links, rechtdoor tot aan volgend kruispunt, daar links op de hoek isset.
                                        ofwel ergens anders

ik vind het veel geld voor een boekje

Comment

Working...
                                        X