Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het EVO magazine topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Reno
    Overigens ben ik ook geabonneerd op autovisie, al vind ik dat autovisie zijn pluimen serieus aan het verliezen is...
    De goeie artikels blijven, maar voor de rest geef ik je gelijk ... 't is niet meer hetzelfde als vroeger
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER
      Gele Porsche GT in occassie gekocht,en het spel vollledig laten herspuiten!!!
      Omgekeerd Ie heeft zen GT-zilvere laten herspuiten in't Signaalgeel

Comment

[quote=RS]Omgekeerd Ie heeft zen GT-zilvere laten herspuiten in't Signaalgeel [/quot

Inderdaad ge hebt gelijk,ik had het artikel nog niet doorgelezen,ik ben afgegaan op de foto´s.Nu het blijft gekkenwerk,de meeste hier zouden tevreden zijn met een Carrera GT ongeacht de kleur.

Comment

[QUOTE=ICEFARMER]
          Oorspronkelijk geplaatst door RS
          Omgekeerd Ie heeft zen GT-zilvere laten herspuiten in't Signaalgeel [/quot

Inderdaad ge hebt gelijk,ik had het artikel nog niet doorgelezen,ik ben afgegaan op de foto´s.Nu het blijft gekkenwerk,de meeste hier zouden tevreden zijn met een Carrera GT ongeacht de kleur.
          In welke Evo staat dat artikel? Ik zie er niks over in de nieuwste...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker

In welke Evo staat dat artikel? Ik zie er niks over in de nieuwste...

091 Mei 2006 pag.140

Comment

EVO magazine;the trill of driving

Dit magazine is door mijzelf en anderen op dit forum al meerdere keren als het beste automagazine ter wereld genoemd.

Reden genoeg dacht ik om er een apart thread over op te starten.

Dit engels magazine verschijnt maandelijks en word ook door de constructeurs hoog ingeschat.Zo zijn ze bijna vriend aan huis bij Mr Pagani.

De test zijn meestal behoorlijk uitgebreid en dikwijls hangt er nog een mooi reisverhaal,reisroute,of annekdote bij.Het enige nadeel is,hoewel ik het engels behoorlijk machtig ben,de artikels lang zijn en je toch wat geconcentreerder moet lezen om met alles mee te zijn.Waardoor je er ook wat langer over doet dan een Nederlandstalig magazine.

Heel leuk om te volgen zijn ook de verslagen van hun eigen duurtestvloot.Dit kan gaan van een SportKa tot een Pagani Zonda.De meest van die wagens worden door de constructeurs geleverd.Een bepaald deel is ook eigen bezit of bezit van medewerkers.Zo hebben ze iemand die al meer dan een jaar een Murcielago als bijna dageliks vervoer gebruikt.Zo zie je eens goed wat het kost om een supercar rijdende te houden.
              Binnenkort verschijnt reeds het 100ste nr van EVO,k ben blij dat ik er vanaf nr1 bij was.Ik heb er sindsdien nog geen enkele van gemist.
              Door hun was ik ook vorig jaar op Top Marques in Monaco,elk abbonnee kreeg 2gratis toegangskaarten.
              Voor de geinterreseerden is dit de site http://www.evo.co.uk

Veel plezier.
              Bijgevoegde Bestanden
              Last edited by ; 28/01/2007, 05:54.

Comment

Hier nog enkele voorsmaakjes over hun duurtestvloot en de knappe fotografie in EVO.

Hoe gebruik ik mijn Murcielago als waslijn op de camping van Le Mans.
                Engine out bij groot onderhoud.
                Zonda gaar met het kontje bloot.
                Bijgevoegde Bestanden

Comment

Vriend aan huis bij EVO koopt tweedehands een grijze Carrera GT en laat die eventjes geel overspuiten.
                  Met een Lotus 340R opwintersport
                  RUF Yelllowbird
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                    Zonda gaar met het kontje bloot.
                    't Verhaal daarachter gelezen ? chance gehad..

http://www.evoprints.com/ kan je hun foto's in groot formaat bestellen !

Comment

Ik ben nog steeds op zoek naar EVO nr 2, noem je prijs !!!
                      www.perfectshine.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten
                        't Verhaal daarachter gelezen ? chance gehad..
                        Waar is dat terug te vinden? In de huidige EVO?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                          Waar is dat terug te vinden? In de huidige EVO?
                          Vorige uitgave dacht ik. Probleem met de versnellingsbak. De Zonda schoot ineens vooruit zonder dat de auto reageerde op het koppelingspedaal induwen. De eigenaar had gelukkig de snelle reactie van de motor uit te zetten, anders had de Zonda serieus was schade gehad.

Topics eventjes samengevoegd.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten
                            Vorige uitgave dacht ik. Probleem met de versnellingsbak. De Zonda schoot ineens vooruit zonder dat de auto reageerde op het koppelingspedaal induwen. De eigenaar had gelukkig de snelle reactie van de motor uit te zetten, anders had de Zonda serieus was schade gehad.

Heb het net gelezen

Moet stressen zijn!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk Berichten

Correct me if i'm wrong ...

maar ik dacht dat hij achteruit schoot, de garage uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                Correct me if i'm wrong ...

maar ik dacht dat hij achteruit schoot, de garage uit
                                Neenee, hij stond op z'n oprit, maar is daar wel 10meter achteruit geschoven..

Zoiets wil je niet voorhebben als je tussen twee auto's geparkeerd staat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                                  Ik ben nog steeds op zoek naar EVO nr 2, noem je prijs !!!
                                  Ik probeer al een tijdje mijn collectie te vervolledigen maar ik heb het tijdelijk opgegeven. Zelfs als je in Engeland woont zijn de eerste nummers niet te betalen. 50 pond en meer voor het eerste nummer is helaas geen uitzondering. Dus nog een reden om EVO te lezen, het is zowaar een investering

1 nadeel vind ik dat het magazine te mooi is, ik durf het bijna niet te lezen, uit angst het te beschadigen...

Comment

Tja, ze kostten idd geld.
                                    Onlangs was ik bij een klant een auto aan het detailen en die kwam zowaar met een volle doos EVO's aangezet...
                                    Hou maar, ze staan in m'n weg zei ie...
                                    Nog geen 2 uur later waren ze allemaal weg...

Ik heb alle nummers (behalve nr 2) incl de Supercar Yearbooks, CD-roms en zelfs een gehandtekend exemplaar (door verschillende EVO -mensen) die ik toevallig tijdens een weekdag op de 'Ring tegenkwam...
                                    www.perfectshine.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
                                      Tja, ze kostten idd geld.
                                      Onlangs was ik bij een klant een auto aan het detailen en die kwam zowaar met een volle doos EVO's aangezet...
                                      Hou maar, ze staan in m'n weg zei ie...
                                      Nog geen 2 uur later waren ze allemaal weg...

Ik heb alle nummers (behalve nr 2) incl de Supercar Yearbooks, CD-roms en zelfs een gehandtekend exemplaar (door verschillende EVO -mensen) die ik toevallig tijdens een weekdag op de 'Ring tegenkwam...

Voor bepaalde nr´s wordt nu al 70£ geboden,maar ik kan er zo moeilijk afstand van doen.Moest nu iemand voor de volledige verzameling 70£ per nr geven,dan zou ik toch geen nee zeggen denk ik.
                                      Last edited by ; 12/12/2006, 23:11.

Comment

Onlangs is er een complete (van 1 tot 90) verkocht op Ebay voor iets van een 1000 £...
                                        www.perfectshine.be

Comment

Working...
                                        X