Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het EVO magazine topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik heb de laatste evo toch nog kunnen bemachtigen, zus zat in Londen en heeft het dan maar meegenomen voor me van daar. 'k Ga wel eens checken voor een abo denk ik. Ik ontdek evo nu pas, na jarenlang Top Gear Magazine UK gelezen te hebben. Kwaliteitsmagazine die evo!
    Last edited by 3000; 29/07/2009, 20:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
      Ik heb de laatste evo toch nog kunnen bemachtigen, zus zat in Londen en heeft het dan maar meegenomen voor me van daar. 'k Ga wel eens checken voor een abo denk ik. Ik ontdek evo nu pas, na jarenlang Top Gear Magazine UK gelezen te hebben. Kwaliteitsmagazine die evo!
      Da's waar. Top Gear Magazine vind ik zo druk, ik kan daar geen minuut in lezen of ik kom al zot

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
        Da's waar. Top Gear Magazine vind ik zo druk, ik kan daar geen minuut in lezen of ik kom al zot
        en zo arrogant (allee de NL-versie toch)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
          en zo arrogant (allee de NL-versie toch)
          Ik las altijd de UK-versie, die vertaalde NL-versie is echt mottig inderdaad...

Comment

• Daar erger ik mij ook aan, in plaats van een gefundeerde mening over de auto te geven, komt het meestal neer op 'wauw, deze vinden we op de redactie er erg vet uitzien'. Om dat te lezen wil ik geen €5 betalen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simpen Bekijk Berichten
              Daar erger ik mij ook aan, in plaats van een gefundeerde mening over de auto te geven, komt het meestal neer op 'wauw, deze vinden we op de redactie er erg vet uitzien'. Om dat te lezen wil ik geen €5 betalen.
              Ik heb het deze week voor het eerst gelezen in de wachtkamer van de tandarts ... ongelooflijke rommel; jouw mening verwoordt precies wat ik erover denk.

"Sjonge, wat een dikke kont heeft deze wagen! Erg lekker!"
              "De nieuwe GT3 ziet er niet alleen goed uit, maar hij gaat ook errug-hard."

boeiend.
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Wat me wel stoort is de prijs van +11 EUR (ik koop het steeds op Duitse luchthavens, wat is de prijs eigenlijk in BE?) tegenover de 4,4 GBP die ik vorige week in London betaalde...
                Maar niets plezanter dan EVO op de vlieger
                Een abo zou idd een besparing zijn...
                All'alba vincerò!

Comment

• 10.40 de laatste keer. Maar veel van hun artikels staan ook op hun site.

Comment

• Ik heb de Long termer Nissan GTR van EVO gespot am ring:

Comment

• blijft toch wel mijn favoriete magazine

Comment

• Weet er iemand waar ik -in de buurt van Gent- dit tijdschrift kan kopen?

Heb al overal gekeken, maar nog nergens gevonden.

Comment

• Ik begrijp niet dat jullie geen abonnement nemen.
                          Zelf ben ik al abonnee sinds nr 2.

Nu sturen ze mij om de 2 jaar een brief om een verlenging van 2 jaar te nemen.

Dit jaar 101€ betaald vooe de volgende 24 edities,dus 4.21€ per stuk.

En nog lekker thuisbezorgd+abonnees krijgen steeds een mooiere cover dan die in de winkel (1 mooie foto,minder druk)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                            Ik begrijp niet dat jullie geen abonnement nemen.

En nog lekker thuisbezorgd+abonnees krijgen steeds een mooiere cover dan die in de winkel (1 mooie foto,minder druk)
                            Hoe gaat dat juist in z'n werk om een abonnement te nemen?
                            Hoe gebeurt de betaling en zo verder?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Breyton Bekijk Berichten
                              Hoe gaat dat juist in z'n werk om een abonnement te nemen?
                              Hoe gebeurt de betaling en zo verder?
                              Via die brief die je terugstuurd.
                              Maar ook on-line.
                              Ikzelf bel die mensen steeds,je hebt natuurlijk wel VISA of zo nodig.Het duurt slechts enkele minuten.
                              Ze worstelen natuurlijk wel met vlaamse namen.
                              Ik weet niet of overschrijving ook lukt.

Kijk hier eens.

.

Comment

Via die brief die je terugstuurd.
                                Maar ook on-line.
                                Ikzelf bel die mensen steeds,je hebt natuurlijk wel VISA of zo nodig.Het duurt slechts enkele minuten.
                                Ze worstelen natuurlijk wel met vlaamse namen.
                                Ik weet niet of overschrijving ook lukt.

Kijk hier eens.

.
                                Bedankt voor de info. Ik ga het eens verder bekijken.

Comment

Ik begrijp niet dat jullie geen abonnement nemen.

Ik heb ze al meermaals aan de lijn gehad voor een abo, 't is miserie, écht...

Nuja, ik betaal €6 per stuk in een Britse supermarkt hier in 't dorp, das nu ook niet teveel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
                                    Weet er iemand waar ik -in de buurt van Gent- dit tijdschrift kan kopen?

Heb al overal gekeken, maar nog nergens gevonden.
                                    Zie post # 192.

Credits 2 Reno

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                                      Zie post # 192.

Credits 2 Reno
                                      tx!

Comment

• Ik heb ook een abo nu, via hun site. De Collector's Edition covers zijn echt .
                                        Heb een week voor m'n eerste tijdschrift ook "Driving Italy's Greatest Supercars" erbij gekregen, een magbook van rond 2006 denk ik, helemaal gratis! Altijd leuk, ook al is het een oud boek.

Comment

Working...
                                        X