Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het EVO magazine topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Polo GTI waren ze niet echt fan van, andere bladen dan weer wel. Maar dat heb je altijd wel natuurlijk, beats Autogids in ieder geval! :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
      Polo GTI waren ze niet echt fan van, andere bladen dan weer wel. Maar dat heb je altijd wel natuurlijk, beats Autogids in ieder geval! :-)
      Geen fan? Hij krijgt 4 sterren met als positieve commentaar: A surprisingly old-school GTI en negatieve: Except there's no clutch pedal

Ik vind leuk aan evo dat ze de cijfers niet ophemelen maar veel aandacht spenderen aan hoe de auto aanvoelt en reageert in gewone omstandigheden maar ook bij sportief gebruik
      Last edited by ; 29/07/2010, 22:17.

Comment

Polo GTI waren ze niet echt fan van, andere bladen dan weer wel. Maar dat heb je altijd wel natuurlijk, beats Autogids in ieder geval! :-)
        puntensysteem van autogids vind ik ook wel goed,
        stel dat ik twijfel tussen een zafira en een scenic

Comment

Ook een paar interessante longtermers bijgekomen: M3 Competition, Megane RS, TTRS...

True, en die Opel Insignia VXR ST ziet er zo lekker uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 8000rpm Bekijk Berichten
            Geen fan? Hij krijgt 4 sterren met als positieve commentaar: A surprisingly old-school GTI en negatieve: Except there's no clutch pedal

Ik vind leuk aan evo dat ze de cijfers niet ophemelen maar veel aandacht spenderen aan hoe de auto aanvoelt en reageert in gewone omstandigheden maar ook bij sportief gebruik
            Maar ondertussen is de Polo GTI wel uit die tabellen achteraan. Maar bon, er zijn wel betere hot hatches inderdaad, en zeker voor dat geld...
            Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
            puntensysteem van autogids vind ik ook wel goed,
            stel dat ik twijfel tussen een zafira en een scenic

Comment

• De mannen van EVO-magazine en vooral John Barker hadden een beetje pech.Zelf had hij geen fout aan de crash,die groene is blijkbaar tegen hen aangespint.
              Gelukkig voor hen waren ze uitgenodigd om als VIP-drivers mee te rijden.

De reactie van Barker was dan ook iets in de trant van,"Thanks guys , see you next time".

HIER MEER : http://s33.photobucket.com/albums/d91/ICEFARMER/24u%20of%20Spa%20Francorchamps%202010/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk Berichten
                De mannen van EVO-magazine en vooral John Barker hadden een beetje pech.Zelf had hij geen fout aan de crash,die groene is blijkbaar tegen hen aangespint.
                Gelukkig voor hen waren ze uitgenodigd om als VIP-drivers mee te rijden.

De reactie van Barker was dan ook iets in de trant van,"Thanks guys , see you next time".

HIER MEER : http://s33.photobucket.com/albums/d91/ICEFARMER/24u%20of%20Spa%20Francorchamps%202010/

Roger Green & John Barker(met ijszakje).

Via deze link zie je de on-board beelden.De crash komt natuurlijk laatst hé.

.
                Last edited by ; 08/09/2010, 02:13.

Comment

• Latest issue of evo Magazine

BMW M3 birthday celebration: ultimate group test, new GTS supercar driven, and the legendary racers. Ferrari 458 Italia track test, muscle car group test

16th August 2010

News
                  Squint into the rising sun and you can see a new MX-5 and a mid-engined Honda roadster coming
                  Driven
                  First drives of the Mercedes-Benz DR520, QT Wildcat R300, a tuned Mercedes SL65 Black, the Porsche 911 Powerkit, Mini Countryman, Jaguar XJ diesel, Suzuki Whizzkid and more...
                  Letters
                  Police behaving badly? One reader reckons he’s got them bang to rights

BMW M3 GTS driven
                  The hardcore new GTS is being built in very, very small numbers and each one will cost twice as much as a standard M3, so it ought to be a bit of a knee-trembler. Chris Harris takes one on track and finds out whether it lives up to its billing

Ultimate BMW M3 Group Test
                  E30 Sport Evo, E36 Imola Individual, E46 CSL and E92 Competition – Richard Meaden decides which is the tastiest E-number

Patrick Snijers back on the Manx Rally
                  It’s friends reunited as the Belgian rally driver gets back behind the wheel of a Prodrive E30 M3 rally car on the Isle of Man

E30 M3 DTM
                  We show you the reason for the homologation of the original M3

Ford Mustang v Chevrolet Camaro v Vauxhall VXR8 v Cadillac CTS-V
                  Three Americans and an Aussie invade our shores wielding V8s

Pagani Zonda R Nurburgring Record
                  The road to the record is not smooth or straight, but it is quite exciting

Long-term tests
                  Two rare beasts reported on this month: a Yeti and a black V8 Capri

Buying Guide
                  Morgan is famous for its waiting list, so why not skip the queue and buy a second-hand Aero 8?

Ferrari 458 Italia Track Test
                  Where will the Ferrari 458 Italia sit on our West Circuit leaderboard?

Ask the Experts
                  Was the old Focus RS good or bad?

Me & My Car: Tonino de Paola & his F430
                  Haircuts (and patience) got him his dream Ferrari

Comment

• Ik ga ook eens beginnen met EVO te lezen denk ik.
                    Autogidsen ben ik allang ontgroeid
                    Nu lees ik vooral topgearmagazine, autowereld en totalbmw.
                    Met topgear heb ik somswel de indruk dat het slecht vertaald is uit het engels en het is iets te hollands.
                    Totalbmw lees ik ontzettend graag en het is goed om men engels bij te leren .
                    Nu dus maar eens de EVO proberen.
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                      Ik ga ook eens beginnen met EVO te lezen denk ik.
                      Autogidsen ben ik allang ontgroeid
                      Nu lees ik vooral topgearmagazine, autowereld en totalbmw.
                      Met topgear heb ik somswel de indruk dat het slecht vertaald is uit het engels en het is iets te hollands.
                      Totalbmw lees ik ontzettend graag en het is goed om men engels bij te leren .
                      Nu dus maar eens de EVO proberen.
                      Topgear in het nl is de grootste rommel die er is. Duidelijk een vertaling van het engelse magazine en geschreven door tolken ipv liefhebbers/journalisten.
                      Beste nederlandstalige magzine was GTO wat sptijig genoeg niet meer bestaat..
                      EVO is gewoon top autojournalistiek

Comment

• CAR is nog goed eigenlijk, en een paar Franse magazines waar ik de naam niet meer van ken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk Berichten
                          Beste nederlandstalige magzine was GTO wat sptijig genoeg niet meer bestaat..
                          EVO is gewoon top autojournalistiek
                          GTO mis ik zeer hard...

Evo zou ik ook willen lezen maar hebben ze niet overal jammer genoeg.

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                          CAR is nog goed eigenlijk, en een paar Franse magazines waar ik de naam niet meer van ken.
                          Sportauto.

Comment

• Car
                            Evo
                            Sportauto (fr.)
                            en soms een flatsix
                            autovisie soms ook OK, maar in mijn dorp niet meer te krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phil Bekijk Berichten
                              GTO mis ik zeer hard...

Evo zou ik ook willen lezen maar hebben ze niet overal jammer genoeg.
                              Je kan gewoon 'n abo nemen. Kost een 48 pond voor 'n jaar, wat dus uitkomt op rond de 5 euro per issue. In de winkel betaal je er al snel meer dan 10 euro per stuk voor.

Als abonnee krijg je een andere voorpagina (met minder tierlantijntjes), maar dat stoort eigenlijk niet zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
                                Je kan gewoon 'n abo nemen. Kost een 48 pond voor 'n jaar, wat dus uitkomt op rond de 5 euro per issue. In de winkel betaal je er al snel meer dan 10 euro per stuk voor.

Als abonnee krijg je een andere voorpagina (met minder tierlantijntjes), maar dat stoort eigenlijk niet zo.
                                Stuk voor stuk prachtige covers imo

Comment

• Ja ik vond hem ook niet in de krantenwinkel
                                  Dus heb ik maar eene CAR genomen, maar de uitbaatser was wel zo vriendelijk om te kijken of ze er geene kan bestellen.( dat mag ookwel als ik zie voor hoeveel geld ik daar al heb uitgegeven )
                                  2012 E92 Bmw 335i DKG
                                  1991 E30 320i

Comment

• Iemand een idee waar ik EV0 kan kopen?

Afstand doet er niet toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk Berichten
                                      Iemand een idee waar ik EV0 kan kopen?

Afstand doet er niet toe

Sorry,nu pas jou bericht gezien.
                                      Ik zie het zelden nog liggen in krantenwinkels.Ring shopping misschien.
                                      Neem gewoon een abonnement,dat is zowat de helft goedkoper.

Comment

• Ik koop ze altijd in de IMS, site is imstijdschriften.be.

Comment

• gewoon bij een paar plekken eens kijken, hier en daar hebben ze het wel

Comment

Working...
                                          X