Oorspronkelijk geplaatst door Reno
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
het EVO magazine topic
Collapse
X
-
[quote=RS]Omgekeerd Ie heeft zen GT-zilvere laten herspuiten in't Signaalgeel [/quot
Inderdaad ge hebt gelijk,ik had het artikel nog niet doorgelezen,ik ben afgegaan op de foto´s.Nu het blijft gekkenwerk,de meeste hier zouden tevreden zijn met een Carrera GT ongeacht de kleur.
Comment
-
[QUOTE=ICEFARMER]Oorspronkelijk geplaatst door RSOmgekeerd Ie heeft zen GT-zilvere laten herspuiten in't Signaalgeel [/quot
Inderdaad ge hebt gelijk,ik had het artikel nog niet doorgelezen,ik ben afgegaan op de foto´s.Nu het blijft gekkenwerk,de meeste hier zouden tevreden zijn met een Carrera GT ongeacht de kleur.
Comment
-
EVO magazine;the trill of driving
Dit magazine is door mijzelf en anderen op dit forum al meerdere keren als het beste automagazine ter wereld genoemd.
Reden genoeg dacht ik om er een apart thread over op te starten.
Dit engels magazine verschijnt maandelijks en word ook door de constructeurs hoog ingeschat.Zo zijn ze bijna vriend aan huis bij Mr Pagani.
De test zijn meestal behoorlijk uitgebreid en dikwijls hangt er nog een mooi reisverhaal,reisroute,of annekdote bij.Het enige nadeel is,hoewel ik het engels behoorlijk machtig ben,de artikels lang zijn en je toch wat geconcentreerder moet lezen om met alles mee te zijn.Waardoor je er ook wat langer over doet dan een Nederlandstalig magazine.
Heel leuk om te volgen zijn ook de verslagen van hun eigen duurtestvloot.Dit kan gaan van een SportKa tot een Pagani Zonda.De meest van die wagens worden door de constructeurs geleverd.Een bepaald deel is ook eigen bezit of bezit van medewerkers.Zo hebben ze iemand die al meer dan een jaar een Murcielago als bijna dageliks vervoer gebruikt.Zo zie je eens goed wat het kost om een supercar rijdende te houden.
Binnenkort verschijnt reeds het 100ste nr van EVO,k ben blij dat ik er vanaf nr1 bij was.Ik heb er sindsdien nog geen enkele van gemist.
Door hun was ik ook vorig jaar op Top Marques in Monaco,elk abbonnee kreeg 2gratis toegangskaarten.
Voor de geinterreseerden is dit de site http://www.evo.co.uk
Veel plezier.Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Hier nog enkele voorsmaakjes over hun duurtestvloot en de knappe fotografie in EVO.
Hoe gebruik ik mijn Murcielago als waslijn op de camping van Le Mans.
Engine out bij groot onderhoud.
Zonda gaar met het kontje bloot.
Comment
-
Vriend aan huis bij EVO koopt tweedehands een grijze Carrera GT en laat die eventjes geel overspuiten.
Met een Lotus 340R opwintersport
RUF Yelllowbird
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER Bekijk BerichtenZonda gaar met het kontje bloot.
http://www.evoprints.com/ kan je hun foto's in groot formaat bestellen !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk Berichten't Verhaal daarachter gelezen ? chance gehad..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWaar is dat terug te vinden? In de huidige EVO?
Topics eventjes samengevoegd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenVorige uitgave dacht ik. Probleem met de versnellingsbak. De Zonda schoot ineens vooruit zonder dat de auto reageerde op het koppelingspedaal induwen. De eigenaar had gelukkig de snelle reactie van de motor uit te zetten, anders had de Zonda serieus was schade gehad.
Moet stressen zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roughneck Bekijk BerichtenVorige uitgave dacht ik. Probleem met de versnellingsbak. De Zonda schoot ineens vooruit zonder dat de auto reageerde op het koppelingspedaal induwen. De eigenaar had gelukkig de snelle reactie van de motor uit te zetten, anders had de Zonda serieus was schade gehad.
maar ik dacht dat hij achteruit schoot, de garage uit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenCorrect me if i'm wrong ...
maar ik dacht dat hij achteruit schoot, de garage uit
Zoiets wil je niet voorhebben als je tussen twee auto's geparkeerd staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenIk ben nog steeds op zoek naar EVO nr 2, noem je prijs !!!
1 nadeel vind ik dat het magazine te mooi is, ik durf het bijna niet te lezen, uit angst het te beschadigen...
Comment
-
Tja, ze kostten idd geld.
Onlangs was ik bij een klant een auto aan het detailen en die kwam zowaar met een volle doos EVO's aangezet...
Hou maar, ze staan in m'n weg zei ie...
Nog geen 2 uur later waren ze allemaal weg...
Ik heb alle nummers (behalve nr 2) incl de Supercar Yearbooks, CD-roms en zelfs een gehandtekend exemplaar (door verschillende EVO -mensen) die ik toevallig tijdens een weekdag op de 'Ring tegenkwam...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenTja, ze kostten idd geld.
Onlangs was ik bij een klant een auto aan het detailen en die kwam zowaar met een volle doos EVO's aangezet...
Hou maar, ze staan in m'n weg zei ie...
Nog geen 2 uur later waren ze allemaal weg...
Ik heb alle nummers (behalve nr 2) incl de Supercar Yearbooks, CD-roms en zelfs een gehandtekend exemplaar (door verschillende EVO -mensen) die ik toevallig tijdens een weekdag op de 'Ring tegenkwam...
Voor bepaalde nr´s wordt nu al 70£ geboden,maar ik kan er zo moeilijk afstand van doen.Moest nu iemand voor de volledige verzameling 70£ per nr geven,dan zou ik toch geen nee zeggen denk ik.
Comment
-
Onlangs is er een complete (van 1 tot 90) verkocht op Ebay voor iets van een 1000 £...
Comment
Comment