Vet-geil !!!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
het EVO magazine topic
Collapse
X
-
-
Da's normaal, om wille van een overeenkomst (vermoedelijk met BMW) mochten de evo niet worden verstuurd naar zowel de winkels als de abonnees voor 7 maart, daarom zijn de abonnees deze keer trager dan de winkelkopers zoals ik.... Anderzijds heb ik hem ondertussen bijna uit en mogen jullie nog beginnen :p
Tis de moeite!
Comment
-
International Magazine Store
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wutputt Bekijk BerichtenOok hier nog steeds niet ontvangen
Comment
-
Idd, EVO rocks, ze durven tenminste commentaar geven wanneer anderen zwijgen of de algemene gedachtengang volgen.
Zo hebben ze bij EVO de Focus RS, Ferrari 575 en nu weer de nieuwe Clio 16v niet zo goed bedoordeeld.
Ik vind hun artikels elke keer weer mooi in elkaar gestoken, met waanzinnige foto's.
Sommige teksten over rijervaringen zij zo goed dat het wel lijtk alsof je zelf met de auto in kwestie hebt gereden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenHeuglijk moment, le nouveau Evo est arrivé !
Comment
-
pff, weet er iemand hoelang de verzendtijd is als je geaboneert bent op evo?
Het is nu al de 12de april en de nieuwe is uit van de 4de.
Het vorige nummer was ook al veel te laat, maar dit kwam naar het schijnt door een afspraak over de verschijningsdatum met BMW, ofzo.
Hoelang duurt het zo bij jullie?
Comment
Comment