de mijne is vrijdag in de bus gevallen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
het EVO magazine topic
Collapse
X
-
Nog steeds geen EVO ontvangen. Ik begin echt wel te denken dat de postbode er mee gaan lopen is.
Als 'm er morgen niet is, zal ik 'ns bij de post moeten horen of een extra copie bestellen.The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenWachten jullie nog altijd op die met die Gallardo SL op de cover?
Ik ben nog maar net geabonneerd op EVO en er zijn nu al problemen vanaf het 2de nummer. Is die lange wachtijd er altijd geweest of zijn het juist de laatste paar uitgaven die zo lang laten wachten op zich?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Reno Bekijk BerichtenDe nieuwe EVO is opnieuw - hoe doen ze het toch? - fantastisch! Er is de road and track car of the year test (met 16 contenders) en vooral een test tussen de M5 touring vs RS4 Avant!
Comment
-
Die abo's zijn sh!t hier in Belgie...
In den beginne had ik ook een abo, niks dan last, beschadigde nummerd, gelezen (jaja !) nummers, nooit aangekomen enz...
Koop ze gewoon bij IMS (Antwerpen, Leuven, Hasselt, Brugge), laat ze daar opzijleggen of kweet nie wa, maa rdan ben je zeker dat je een goed exemplaar hebt, en met hun 10% kortingskaart heb je evenveel voordeel als met een abo.
(En dat sletje in Hasselt is wel lekker achter de toonbank.... )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenDie abo's zijn sh!t hier in Belgie...
In den beginne had ik ook een abo, niks dan last, beschadigde nummerd, gelezen (jaja !) nummers, nooit aangekomen enz...
Koop ze gewoon bij IMS (Antwerpen, Leuven, Hasselt, Brugge), laat ze daar opzijleggen of kweet nie wa, maa rdan ben je zeker dat je een goed exemplaar hebt, en met hun 10% kortingskaart heb je evenveel voordeel als met een abo.
(En dat sletje in Hasselt is wel lekker achter de toonbank.... )
Comment
-
Sterker nog, tegenwoordig s'morgens een SMS je omdat ze weten dat ik voorbij Hasselt kom...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenDie abo's zijn sh!t hier in Belgie...
(En dat sletje in Hasselt is wel lekker achter de toonbank.... )The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
De nieuwe is (again) om van te smullen!
Misschien dé belangrijkste test van het jaar
Audi R8 vs. Aston V8 Vantage Prodrive(!) vs. BMW M6 vs. Porsche 997 C4S X51 Sport
Ook leuk:
BMW 130i vs. Alfa Brera 3.2 vs. Audi S3 vs. Mazda 3 MPS
Lachen.
Toyota Prius vs? Fiat Panda 100HP
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDe nieuwe is (again) om van te smullen!
Misschien dé belangrijkste test van het jaar
Audi R8 vs. Aston V8 Vantage Prodrive(!) vs. BMW M6 vs. Porsche 997 C4S X51 Sport
Ook leuk:
BMW 130i vs. Alfa Brera 3.2 vs. Audi S3 vs. Mazda 3 MPS
Lachen.
Toyota Prius vs? Fiat Panda 100HP
Idd, het is weer een schitterend magazine! Hoe doen ze het toch?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenDe R8 zou waanzinnig goed scoren in die test.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenDoet 'ie ook, 't is echt gek. M'n Porsche hart voelde zich zeer bedreigd bij het lezen
Bedford West Circuit: 1.22,1min
For comparison...
F430F1 1.24,2min
Porsche 997 Turbo 1.23,55min
Porsche 997 GT3 1.23,1min
Ferrari 599GTB 1.23,1min
Lamborghini Gallardo(520hp) 1.22,8min
Verdict: R8 is the sportscar with the best chassis currently on the market.
Niet slecht met 'maar' 420pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenvan op RS6.com
Bedford West Circuit: 1.22,1min
For comparison...
F430F1 1.24,2min
Porsche 997 Turbo 1.23,55min
Porsche 997 GT3 1.23,1min
Ferrari 599GTB 1.23,1min
Lamborghini Gallardo(520hp) 1.22,8min
Verdict: R8 is the sportscar with the best chassis currently on the market.
Niet slecht met 'maar' 420pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenSneller dan een GT3
Comment
-
Man de nieuwe EVO is weer héérlijk!!
En sinds 2 maand zijn ze overgeschakeld op een andere leveringssysteem voor hun buitenlandse abonnees: snel en zonder schade geleverdThe greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
Comment