Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb hem ook al, maar heb een vraagje (kheb het trouwens bij aW 159 gezet, want ik ging toch iets verkeerd doen bij het openen van een nieuwe post ). De achterkant van de AW, staat de reclame van de Lexus IS ook omgekeerd met een logo van Autowereld erbij? en als je een blaadje terug draait, staat er nog reclame van de IS, ook omgekeerd. Normaal???
Wat staat er zoal in? Ik heb hem dus nog niet gehad (zal wel voor morgen zijn dan). En de website staat nog het oude nummer.
- eerste test Lexus IS
- exclusieve test van de VW Ecoracer
- vergelijkingstest van 2 V8-SUV's: de Volvo XC90 4.4 en de Range Rover Sport 4.4
- stamvaders: de S-reeks met 2 voorgangers
- detailtest BMW 520d
- ...
- eerste test Lexus IS
- exclusieve test van de VW Ecoracer
- vergelijkingstest van 2 V8-SUV's: de Volvo XC90 4.4 en de Range Rover Sport 4.4
- stamvaders: de S-reeks met 2 voorgangers
- detailtest BMW 520
- ...
Je vergeet de belangrijksten
Detailtest van VW R32, Subaru impreza WRX en STI en skoda octavia combi RS
Heb hem ook al, maar heb een vraagje (kheb het trouwens bij aW 159 gezet, want ik ging toch iets verkeerd doen bij het openen van een nieuwe post ). De achterkant van de AW, staat de reclame van de Lexus IS ook omgekeerd met een logo van Autowereld erbij? en als je een blaadje terug draait, staat er nog reclame van de IS, ook omgekeerd. Normaal???
Lekker opvallend, niet? Besluit: reclamecampagne geslaagd! AW zal wel zijn toestemming gegeven hebben voor dat logo.
Interessant nummer trouwens! Ik heb hem ook al, maar nog niet in gelezen.
Is een dure vorm van communicatie op de kaft, kost enorm veel geld.
Zorgt wel voor een mooie Opportunity to see want er wordt over gepraat en ze wordt veel bekeken.
Comment