Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AW 160

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb het nog niet tegoei kunnen lezen maar het ziet er een leuk nummer uit. Alleen bij het onderdeel 'minder handig' bij de test van de Golf R32 vind ik dat een redelijk domme opmerking staat Dat je geen trekhaak kunt monteren door de dubbele pijpjes in het midden van de wagen. Ik denk dat er niet veel mensen dat van plan zijn als ze dat soort wagen kopen
    http://www.autoforum.be/showthread.php?t=51201

Comment

Die minder handig/handig tekstjes zijn altijd belachelijk.
      Zoals bij die VW flessenopener, waarom is dat nodig, de nieuwe jupiler flesjes hebben een draaidop. Bij de Rodius, minder handig, het feit dat de knop voor de ruitenwisser achteraan onlogisch links op het instrumentenbord staat. Wat is daar nu onlogisch aan?

Trouwens die gratis kaart voor het autosalon is enkel geldig tijdens de nocturne op donderdag 19 januari van 16u tot 22u.

Comment

Ze moeten iets invullen hé bij 'minder handig' dus als ze maar dat kunnen vinden heb je een goede auto vast.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door M3'er
          Ik heb hem al, wie nog?

kheb er ff diagonaal door gebladerd en het ziet er een zeer goed nummer uit!
          Sorry maar kunnen jullie in plaats van elke keer een apart topic voor een aw. voorstel: om het jaar een ander topic aan te maken

Comment

Working...
          X