Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gratis toegang autosalon met autogids?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gratis toegang autosalon met autogids?

Hallo!

Gisteren kocht ik mij een autogids, op de kaft stond erop gratis toegang tot het autosalon twv 12,50€. Echter nergens in het boekje vond ik een gratis ticket! Is dit er dan al uitgescheurd? Of moet ik met het boekje en al naar het autosalon?

Bedankt!

Zit hier erin op de 1ste blz. zal er wel uitgescheurd zijn.
    Tis toch maar voor de nocturne op 21jan.
    Nora!

Comment

daar vrees ik voor....ik zou gewoon teruggaan naar de krantenwinkel en een nieuw boekje met ticket vragen...

Comment

ik heb het nummer van 21 december, op de eerste bladzijde staat een kia reklame en er zit zo een vierkantje uit de voorpagina gesneden? of hebben we elk een ander boekje?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door goozzez Bekijk Berichten
          ik heb het nummer van 21 december, op de eerste bladzijde staat een kia reklame en er zit zo een vierkantje uit de voorpagina gesneden? of hebben we elk een ander boekje?
          Nog een blz.omslaan bij het voorwoord van Tony!
          Nora!

Comment

ik zal eens heel goed kijken dan :-) ik hou je op de hoogte, en anders hebben die mothe**** van de standaardboekhandel mij een boekje verkocht waar het ticket uitgescheurd is!

Comment

ik zal eens heel goed kijken dan :-) ik hou je op de hoogte, en anders hebben die mothe**** van de standaardboekhandel mij een boekje verkocht waar het ticket uitgescheurd is!
              Altijd goed kijken is het advies!Ga je gaan de maandagavond?Je hebt toch je blikje gekregen?
              Nora!

Comment

Ja maar dat blikje mogen ze houden! het is het ticketje dat ik wil!

Comment

Ja maar dat blikje mogen ze houden! het is het ticketje dat ik wil!

Ik heb het niet nodig wil het mijne altijd opsturen hoor!
                  Nora!

Comment

gratis

Comment

Ik ben naar de standaard boekhandel geweest, en zonder problemen heb ik mijn autogids kunnen omruilen! Prima service!

Comment

anders kreeg je die van mij. Ik ga wel als het niet druk is

Comment

Ik ben abonnee, maar heb nog steeds mijn autogids niet gekregen... Nog iemand problemen mee gehad???

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                            Ik ben abonnee, maar heb nog steeds mijn autogids niet gekregen... Nog iemand problemen mee gehad???
                            vandaag gekregen met brief met excuses van de expediteur (vertraging door verhuis)...
                            saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                            saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                            saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                            saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                            saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                            renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                            Porsche 993 (1994)

Comment

Hopelijk komt ie bij mij morgen dan...

Comment

Via citroën zijn d'r ook tickets te winnen woor het autosalon!
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                  Via citroën zijn d'r ook tickets te winnen woor het autosalon!
                                  pff, daar moete moeite voor doen ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luke Bekijk Berichten
                                    pff, daar moete moeite voor doen ...
                                    Gewoon u gegevens ingeven, das toch geen moeite.
                                    Hier zitten typen is meer moeite zunne
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                      Hier ook nog niets, ben al blij dat ik niet de enige ben..
                                      Ik heb de dag nadat ik mijn vorige reply postte, de autogids in de bus gekregen. Ook met excuses. Blijkbaar waren ze daar aan 't verhuizen bij de verdeler.
                                      En ticketje zit erbij, dus 21 januari gaat den deze naar autootjes kijken (en meerijden ook misschien)

Comment

Jammer dat het zo een c*tdata is, maar ik ga wel op een ander manier aan mijn gratis kaartjes geraken !!

Comment

Working...
                                        X