Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Red Racing Green Magazine

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Red Racing Green Magazine

Dit is een nieuw Belgisch automagazine voor de liefhebbers van mooie GT's...

Te ontdekken

Passionnés de voitures et soucieux de l'environnement? Redracing Green est fait pour vous. Ce site collaboratif met en lumière les dernières tendances et innovations pour une route verte et durable. Proposé par des rédacteurs passionnés, il s'agit de votre destination de choix pour conjuguer amour des moteurs et responsabilité écologique.

Duur boekje
    Last edited by ; 04/01/2008, 23:35.

Comment

Jef, wat is het verband tussen dat magazine en Porsche ? Ter beschikking stellen van, sponsor, ... ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gtx Bekijk Berichten
        Duur boekje
        Hoeveel kost het?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
          Jef, wat is het verband tussen dat magazine en Porsche ? Ter beschikking stellen van, sponsor, ... ?
          Begrijp je vraag niet goed. Er is geen speciaal verband. Dit magazine wil drie keer per jaar de aandacht trekken van diegenen die nu een buitenlands magazine opzoeken zoals GTO... that's all. In die zin wordt het door de PR van Porsche op dezelfde manier behandelt als de andere automagazines

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
            Begrijp je vraag niet goed. Er is geen speciaal verband. Dit magazine wil drie keer per jaar de aandacht trekken van diegenen die nu een buitenlands magazine opzoeken zoals GTO... that's all. In die zin wordt het door de PR van Porsche op dezelfde manier behandelt als de andere automagazines
            Ik zag Porsche bij de partners staan, daarom dacht ik aan een bepaalde samenwerking. Bedankt voor de verduidelijking.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
              Hoeveel kost het?
              75 euro voor een abonnement (6 exemplaren).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem Bekijk Berichten
                Ik zag Porsche bij de partners staan, daarom dacht ik aan een bepaalde samenwerking. Bedankt voor de verduidelijking.
                Oh, nu zie ik wat je bedoelt Porsche staat daar enkel tussen op initiatief van de uitgevers, net als de andere vermelde merken.

Comment

idd kostelijk boeksken

is het los in de winkel te krijgen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                    idd kostelijk boeksken

is het los in de winkel te krijgen?
                    euh... no idea

Comment

Working...
                    X