Wat is nu eigenlijk het beste Nederlandstalige automagazine op de markt? Autowereld, Automagazine, Auto Review, Autokampioen, Auto motor en sport, Autovisie, Autoweek,..? Dus hetgene met de meeste informatie, rationeel, gedrukt op kwaliteitspapier, beste prijs-kwaliteitsverhouding,...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste automagazine?
Collapse
X
-
Ik kies voor Autowereld. Gewoon al vanwege de lay-out en de kwaliteit. Bijna de helft van mijn Automagazines zijn al gescheurt en gekreukeld. Autowereld is op kwalitatief super papier gedrukt en gaat lang mee (die van enkele jaren geleden zien er nog steeds als nieuw uit, in tegenstelling tot automagazine)
Als je dan kijkt wat er in Nederland op de markt is: GTO en Autoreview (die laatste is tegenwoordig ook in België verkrijgbaar dacht ik)
-
Carros! Ik weet niet of het nog bestaat? Komt uit Nederland, en doet je dromen over de wagens!
edit: http://carros.nl/
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aeroSorry ik doe alleen maar wat de mods zouden moeten doen, het forum proper houden
Owja ik vind alle auto magazines goed zolang er maar BMW in staatAUDI Q7 : hoge wagens pakken veel wind.
Comment
-
Comment
Comment