Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste automagazine?
Collapse
X
-
Autogids vind ik persoonlijk heel goed. Het geeft een uitgebreide informatie over de wagen. Het enigste nadeel is dat die boekjes zeer rap uit elkaar hangen.
daarom koop ik Autowereld. Veel steviger, beter papier. Kwasie dezelfde artikels en info.
Gto vind ik een megabangelijk boekjes over megabangelijke auto's. Maar dat kost veel te veel vind ik!
Comment
-
Voor Nederlandstalige boekjes:
#1: Autovisie
#2: Carros en/of GTO
#3: Autogids
#4: Autowereld
#5: Auto motor en sport
Voor alle boekjes:
#1: EVO
#2: Autovisie
#3: Carros en/of GTO
#4: CAR
#5: TopGear1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ZondaGTO is veruit het beste wat er op de markt is...
Mss twee minpuntjes: - De prijs (hoewel het echt wel de moeite waard is)
- Ze mogen soms wat kritischer zijn.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
BMW-Scene natuurlijk, daar kannekik zien oe dakik mijne 316 et beste tot een echt reesmachien kan ombouwe! (nu ben ik mss wel net iets te negatief over dit magazine want van tijd tot tijd staan er wel eens mooie creaties in.)
Voor de rest lees ik eigenlijk enkel Autowereld, en sporadisch GTO, en dat zal zijn redenen wel hebben zeker!
Comment
-
Ik lees EVO, GTO en Autovisie... Ik heb ze allemaal geprobeerd en deze zijn volgens mij dan ook de beste, met een grote voorkeur voor EVO. duur, dat wel, maar het is dan ook kwaliteit. Prachtige foto's, goeie kwaliteit van het boekje en vooral leuk geschreven. Je mag veel dingen met een korrel zout nemen, maar het is geen aaneenreigingen van technische gegevens zoals dat bij autogids bvb wel het geval is. Ze schrijven over het gevoel dat auto's meebrengen. EVOness zoals ze het zelf noemen. Je zal er ook alleen maar interessante auto's aantreffen en niet tests van japanse koekendozen die toch niemand leest! Dus ja, ik ben een fan
Comment
-
Autogids blijft mijn favoriet, alhoewel ze hun niveau van de jaren 90 nooit meer zullen halen, het toenmalige referendum vd eigenaars was gewoonweg schitterend, welke auto ze ook analyseerden! Helaas besliste de wet op de privacy er in 2001 anders over, met als gevolg dat die referenda nu maar magere beestjes zijn die steevast over leasebakken met een direct ingespoten (1900-)diesel gaan
en dan nog online in te vullen: ik sloeg om van verbazing toen ik mn zelfverzonnen commentaar onder een zelfverzonnen naam las in het referendum van de Opel Zafira ik rijd allesbehalve een Zafira, en dit systeem is duidelijk zo lek als een zeef ik had dat formulier gewoon eens voor de gein ingevuld, wist ik veel...
ik zou dan liever hebben dat ze een occasion - rubriek als in AutoWeek bedenken: een soort klokje-rond ofzo...
Comment
Comment