Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste automagazine?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
    5€ is supergoedkoop als je ziet dat topgear of car rond de 10€ kost
    CAR kost 8.50 euro.

Comment

Autogids vind ik persoonlijk heel goed. Het geeft een uitgebreide informatie over de wagen. Het enigste nadeel is dat die boekjes zeer rap uit elkaar hangen.

daarom koop ik Autowereld. Veel steviger, beter papier. Kwasie dezelfde artikels en info.

Gto vind ik een megabangelijk boekjes over megabangelijke auto's. Maar dat kost veel te veel vind ik!

Comment

Autogids,ik koop nog altijd een autoboekje omwille van de info die er instaat en niet voor de layout en de soort kaft.

Comment

Kan een mod deze verplaatsen naar Die of dat? Zo kan ik een poll toevoegen

Comment

Carros: Nederlands auto tijdschrift dat ook MGRover nog eens een complimentje gunde. Absoluut niet de Belgische,deze zijn veel te partijdig voor de Duitse en Franse merken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero
              Sorry ik doe alleen maar wat de mods zouden moeten doen, het forum proper houden
              Owja ik vind alle auto magazines goed zolang er maar BMW in staat
              Ai,ai,ai weer zo een BMW freak
              Last edited by ; 06/11/2006, 00:15.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICEFARMER
                Ai,ai,ai weer zo een BMW freak
                Het is gewoon een speciaal geval

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TT2
                  Het is gewoon een speciaal geval

Comment

Spreek voor u eigen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 aero
                      Spreek voor u eigen
                      Aan een ander ken je jezelf

Comment

CARROS voor de exclusievere wagens en kwaliteit,
                        de rest Autogids, vind ik nog steeds het beste, en meeste informatie.
                        Layout van AutoWereld vind ik eigenlijk tegenvallen...

Comment

Voor Nederlandstalige boekjes:

#1: Autovisie
                          #2: Carros en/of GTO
                          #3: Autogids
                          #4: Autowereld
                          #5: Auto motor en sport

Voor alle boekjes:

#1: EVO
                          #2: Autovisie
                          #3: Carros en/of GTO
                          #4: CAR
                          #5: TopGear
                          1963 Land Rover Series IIa
                          1994 Mercedes SL320
                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                            GTO is veruit het beste wat er op de markt is...

Mss twee minpuntjes: - De prijs (hoewel het echt wel de moeite waard is)
                            - Ze mogen soms wat kritischer zijn.
                            Als je kijkt naar de prijs in verhouding tot het aantal bladzijden (een kleine 150 per nummer) en het aantal keer dat het per jaar uitkomt, is het goedkoper dan Autogids hoor
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

autoweek (NL) was een zeer leuk boekje, maar begint veel van zijn pluimen te verliezen ... helaas
                              2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                              2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

BMW-Scene natuurlijk, daar kannekik zien oe dakik mijne 316 et beste tot een echt reesmachien kan ombouwe! (nu ben ik mss wel net iets te negatief over dit magazine want van tijd tot tijd staan er wel eens mooie creaties in.)

Voor de rest lees ik eigenlijk enkel Autowereld, en sporadisch GTO, en dat zal zijn redenen wel hebben zeker!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Acec
                                  Kan een mod deze verplaatsen naar Die of dat? Zo kan ik een poll toevoegen
                                  Nog eens vragen

Comment

Ik lees ook liever Autowereld ipv de autogids. Vind dit gewoon aangenamer om lezen.

Comment

Ik lees EVO, GTO en Autovisie... Ik heb ze allemaal geprobeerd en deze zijn volgens mij dan ook de beste, met een grote voorkeur voor EVO. duur, dat wel, maar het is dan ook kwaliteit. Prachtige foto's, goeie kwaliteit van het boekje en vooral leuk geschreven. Je mag veel dingen met een korrel zout nemen, maar het is geen aaneenreigingen van technische gegevens zoals dat bij autogids bvb wel het geval is. Ze schrijven over het gevoel dat auto's meebrengen. EVOness zoals ze het zelf noemen. Je zal er ook alleen maar interessante auto's aantreffen en niet tests van japanse koekendozen die toch niemand leest! Dus ja, ik ben een fan

Comment

Autogids blijft mijn favoriet, alhoewel ze hun niveau van de jaren 90 nooit meer zullen halen, het toenmalige referendum vd eigenaars was gewoonweg schitterend, welke auto ze ook analyseerden! Helaas besliste de wet op de privacy er in 2001 anders over, met als gevolg dat die referenda nu maar magere beestjes zijn die steevast over leasebakken met een direct ingespoten (1900-)diesel gaan

en dan nog online in te vullen: ik sloeg om van verbazing toen ik mn zelfverzonnen commentaar onder een zelfverzonnen naam las in het referendum van de Opel Zafira ik rijd allesbehalve een Zafira, en dit systeem is duidelijk zo lek als een zeef ik had dat formulier gewoon eens voor de gein ingevuld, wist ik veel...

ik zou dan liever hebben dat ze een occasion - rubriek als in AutoWeek bedenken: een soort klokje-rond ofzo...

Comment

Beste automagazine?

Ik denk Auto Motor und Sport voor mij en als het van eigen makelij moet zijn, dan zeker Autogids. Autowereld haalt hun niveau verre van ... Maar volgens mij richten die zich ook naar een ander publiek.

Comment

Working...
                                          X