Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste automagazine?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door simon
    CAR kost 8.50 euro.
    Hier kost CAR €7.90

Qua lay-out hou ik het meeste van Autowereld, terwijl Autogids kwalitatief dan weer beter is (alleen lukt het me nooit om daar 1 artikel echt helemaal te lezen)

GTO zal ik mij de volgende keer eens gaan aanschaffen denk ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
      Hier kost CAR €7.90

Qua lay-out hou ik het meeste van Autowereld, terwijl Autogids kwalitatief dan weer beter is (alleen lukt het me nooit om daar 1 artikel echt helemaal te lezen)

GTO zal ik mij de volgende keer eens gaan aanschaffen denk ik.
      Kan goed zijn, de laatste keer dat ik het kocht was op de luchthaven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bt.
        Voor mij GTO
        Hier sluit ik me bij aan.

Comment

gto is misschien wel het "beste" blad maar dan enkel en alleen omdat ze bijna uitsluitend "droomwagens" bespreken maar in die bespreking krijg je eigenlijk naar mijn gevoel te weinig informatie over hoe een wagen echt rijdt. maar de artikels zijn wel zeer strak geschreven en lezen vlot.

Autowereld vind ik eerder een vod. vage omschrijvingen (maar daar hebben wel meer bladen last van) en vaak lees ik tegenstrijdigheden, zeker in vergelijking met andere bladen. Autogids is op dat vlak beter, maar heeft een zekere saaiheid.

Auto motor sport heeft mij nogal ontgoocheld omdat ze nogal wat tamtam maakten over hun extreme autotesten waar iedere auto tot het uiterste gedreven wordt. en als je dan het volgend nummer ziet krijg je 5 regels over het testen en 10 regels over de moduleerbaarheid van het interieur. en mij interesseert moduleerbaarheid van een interieur geen zak, dus mijn geld zien ze niet meer.

Autoweek: durven wel eens fout cijfermateriaal de wereld rondsturen.

mijn favoriet: autoreview, en dat voor een mooie prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door frekkel
            Autoweek: durven wel eens fout cijfermateriaal de wereld rondsturen.
            kijk maar naar de carbase op hun site... ingevuld door joop autofreak met helaas teveel borrels op

Comment

Working...
            X