Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Aw 163
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemIk snap niet wat daar mager aan is
Als je CGT's, Bentley's, M modellen wil zien koop dan een carros, GTO of dergelijke. Dit is een gans andere doelgroep, en voor die doelgroep is het gewoon weer een goed nummer.
my 2 cents...
Ik bedoel met mager dat:
- het vooral merken zijn die me iets minder aanspreken (Mazda, VW, Volvo)
- er een deel van de onderwerpen gelijk zijn aan die van de AG die ik laatst kocht (IS 220d, 207, 599 GTB, Alpina B3 (zoals 'azerty' aangaf),...
Ik vind het interessanter als er meer over BMW (zeker artikels over de E87 ), Mercedes e.d. instaat, en dan hoeven het in de verste verte nog geen M- of AMG-modellen te zijn.
Comment
-
De test van de IS leek mij het interessantst. Die heb ik dan ook eerst gelezen.
Blijkbaar klopte er iets niet met de motor van de wagen (leverde slechts 150 i.p.v. 177 pk). En die gegevens moeten we dan vergelijken met de gegevens van andere wagens. Ben een benieuwd hoeveel vermogen de productieversie zal leveren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakDe test van de IS leek mij het interessantst. Die heb ik dan ook eerst gelezen.
Blijkbaar klopte er iets niet met de motor van de wagen (leverde slechts 150 i.p.v. 177 pk). En die gegevens moeten we dan vergelijken met de gegevens van andere wagens. Ben een benieuwd hoeveel vermogen de productieversie zal leveren.
ik dacht dat ze in AG spraken van 155
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RabbitDat schreven ze in autogids ook al verleden week. De tijden waren teleurstellend en blijkbaar ontbrak er gewoon een aantal pk's
ik dacht dat ze in AG spraken van 155
155 pk en 350 NM i.p.v. 177 en 400.
Bij de test van de Corolla verso waren wel goede tijden.
Deze is even zwaar dan de IS en die tijden moet een IS220d halen als hij 177pk heeft. 30.2 sec tot 1km.
Ik vind dat de autojournalisten hier een uitleg van Lexus/Toyota moeten vragen. Anders hadden ze beter 163pk opgegeven, dat was dan beter geweest vind ik.
Comment
Comment