Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aw 163

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Aw 163

Nogal mager.

Comment

Mischien koop ik 'm wel, voor de Celica GT

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simon
        Nogal mager.

Vind 'k ook Begin van de week nog de nieuwe AG gekocht, en een deel ziet er wel hetzelfde uit...

En een dezer krijg ik ook de nieuwe AMS in de bus (via het proefabonnement)

Comment

De autowereld-journalist in mijn straat test een zwarte facelift A4 cabrio 2.0 TFSI.

Dus die mag je verwachten in het volgende nummer.

Comment

Wat ze wel op de cover mochten zetten was de test met de Alpina D3, het werd tijd dat ze hem eens getest hebben.

Comment

Ik snap niet wat daar mager aan is

Als je CGT's, Bentley's, M modellen wil zien koop dan een carros, GTO of dergelijke. Dit is een gans andere doelgroep, en voor die doelgroep is het gewoon weer een goed nummer.

my 2 cents...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                Ik snap niet wat daar mager aan is

Als je CGT's, Bentley's, M modellen wil zien koop dan een carros, GTO of dergelijke. Dit is een gans andere doelgroep, en voor die doelgroep is het gewoon weer een goed nummer.

my 2 cents...

Ik bedoel met mager dat:
                - het vooral merken zijn die me iets minder aanspreken (Mazda, VW, Volvo)
                - er een deel van de onderwerpen gelijk zijn aan die van de AG die ik laatst kocht (IS 220d, 207, 599 GTB, Alpina B3 (zoals 'azerty' aangaf),...

Ik vind het interessanter als er meer over BMW (zeker artikels over de E87 ), Mercedes e.d. instaat, en dan hoeven het in de verste verte nog geen M- of AMG-modellen te zijn.

Comment

Ontbrekend element in deze AW

De prijzen van de Jaguar X-type en de Mercedes C-klasse bij de detailtest van de IS220d

Comment

Hmmm Chrysler 300C Touring ik ben benieuwd wat hun commentaar is

Comment

De test van de IS leek mij het interessantst. Die heb ik dan ook eerst gelezen.
                      Blijkbaar klopte er iets niet met de motor van de wagen (leverde slechts 150 i.p.v. 177 pk). En die gegevens moeten we dan vergelijken met de gegevens van andere wagens. Ben een benieuwd hoeveel vermogen de productieversie zal leveren.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                        De test van de IS leek mij het interessantst. Die heb ik dan ook eerst gelezen.
                        Blijkbaar klopte er iets niet met de motor van de wagen (leverde slechts 150 i.p.v. 177 pk). En die gegevens moeten we dan vergelijken met de gegevens van andere wagens. Ben een benieuwd hoeveel vermogen de productieversie zal leveren.
                        Dat schreven ze in autogids ook al verleden week. De tijden waren teleurstellend en blijkbaar ontbrak er gewoon een aantal pk's

ik dacht dat ze in AG spraken van 155

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                          Dat schreven ze in autogids ook al verleden week. De tijden waren teleurstellend en blijkbaar ontbrak er gewoon een aantal pk's

ik dacht dat ze in AG spraken van 155
                          In de AG hadden ze hem op de testbank gezet.
                          155 pk en 350 NM i.p.v. 177 en 400.
                          Bij de test van de Corolla verso waren wel goede tijden.
                          Deze is even zwaar dan de IS en die tijden moet een IS220d halen als hij 177pk heeft. 30.2 sec tot 1km.

Ik vind dat de autojournalisten hier een uitleg van Lexus/Toyota moeten vragen. Anders hadden ze beter 163pk opgegeven, dat was dan beter geweest vind ik.

Comment

Ik vind de laatste tijd de AW's ook minder en da's de reden waarom ik nog geen nieuwe abonnement heb.

Comment

Ik dacht dat Alpina's toch een iets specialer interieur hadden Dit lijkt zo uit een standaard E90 318d te komen. Ok, het zal wel een basisversie zijn butt still:

Comment

Heb de test met de Lexus ondertussen ook gelezen.
                                Amai, krijgt wel serieus de wind vanvoren...

Comment

tis dan ook geen bmw he...

Comment

Working...
                                  X