Vermits ik hier toch her en der gelezen heb dat AW en AG één pot nat is, even iets zeggen over Koopwijzer. Ik heb er vandaag eentje gekocht in de veronderstelling dat dat de laatste nieuwe was, maar wat schetst mijn verbazing..er staat o.a. iets in over het "komende" salon in Frankfurt in september 2005.. die koopwijzer is dus minstens een half jaar oud. Ik vind dat wel een beetje misleidend om het dan editie 2006 te gaan noemen. 't Is de 20ste editie, weet iemand of de 21ste al uit is ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autogids Koopwijzer
Collapse
X
-
O.K. duidelijk zo, dan heb ik wel degelijk de laatste nieuwe. Wel spijtig dat de nieuwe Leon, Focus ST, de nieuwe Jetta enz. enz. er nog niet instaan. Volgende keer dan.
'k Heb er een foutje in gevonden héhé op p278 staat een Land Rover Discovery afgebeeld met de tekst "Hyundai Terracon" héhé.
Comment
-
Als je iets recenters wil met pakken meer info (op de prijzen na dan), bekijk dan eens het Jaarboek 2006 van AutoVisie. Is er nog maar sinds januari, denk ik. Ik ben er in ieder geval erg tevreden over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakAls je iets recenters wil met pakken meer info (op de prijzen na dan), bekijk dan eens het Jaarboek 2006 van AutoVisie. Is er nog maar sinds januari, denk ik. Ik ben er in ieder geval erg tevreden over.
Alleen 1979 zou ik nog eens op de kop moeten kunnen tikken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TigraIk heb ze hier bijna allemaal liggen
Alleen 1979 zou ik nog eens op de kop moeten kunnen tikken
Nice. Pas dit jaar heb ik dat boek voor de eerste keer opgemerkt eigenlijk. Denk ik toch. Kan ook dat ik het jaren geleden al zag, maar het niet wou kopen natuurlijk.
Comment
Comment