Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuw abo of verlengen?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nieuw abo of verlengen?

Daarstraks heb ik een brief gekregen waarin stond dat mijn abo bijna verliep, een verlenging kost evenveel als een nieuw abo.
    Is het de moeite om te wachten voor een nieuw abo te nemen of kan je beter je abo (voor de gemakkelijkheid) verlengen?

Thanks

Jente

Bij verlengen mis je geen enkel nummer.
    Bij een nieuw is daar wél kans toe

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jente
      Daarstraks heb ik een brief gekregen waarin stond dat mijn abo bijna verliep, een verlenging kost evenveel als een nieuw abo.
      Is het de moeite om te wachten voor een nieuw abo te nemen of kan je beter je abo (voor de gemakkelijkheid) verlengen?

Thanks

Jente
      pff, wat maakt het uit? Aangezien het alletwee toch op hetzelfde neerkomt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
        pff, wat maakt het uit? Aangezien het alletwee toch op hetzelfde neerkomt.
        Ik heb al horen zeggen dat je bij een nieuw abbonement kans maakt op een cadeau. Bij verlenging niet. Ik heb het zelf nog niet ervaren, want mijn 1ste abbonementjaar is nog bezig. Ik weet het je te vertellen in juni

Comment

Zeker dat je een cadeau krijgt als je kiest voor een nieuw abonnement? Lijkt mij redelijk unfair tegenover de mensen die voor een verlenging kiezen.
          Ik denk dat ik heel binnenkort ook een dergelijke brief mag verwachten, maar ik neem noch een verlenging, noch een nieuw abonnement. Eerst wat boekjes van de concurrentie kopen, en na een paar maand, maak ik wel mijn keuze.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

nieuwe klanten krijgen altijd die cadootjes.
            bij verlenging niet.
            dus is het eigenlijk altijd beter uw abo. te laten vervallen en dan terug in te schrijven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
              nieuwe klanten krijgen altijd die cadootjes.
              bij verlenging niet.
              dus is het eigenlijk altijd beter uw abo. te laten vervallen en dan terug in te schrijven.

Dat moeten ze toch opmerken? Immers, je gegevens zitten in de computer.
              Als je zeker bent, zwijg ik en bedank ik voor de tip.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

en dan?

als uw abo gestopt is en jij gaat een nieuw aan na pakweg een maand. waarom zou je dan geen recht hebben op bv die modelbouwmodellen?
                en anders pak je gewoonweg de naam van je moeder of vader.

Comment

By the way,
                  Is er iemand die weet welk geschenk je krijgt bij en abo nu?
                  De laatste 3 boekjes heb ik daar gelijk niets meer zien van staan.

Comment

je krijgt geen geschenkje meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                      Dat moeten ze toch opmerken? Immers, je gegevens zitten in de computer.
                      Als je zeker bent, zwijg ik en bedank ik voor de tip.
                      Ik speel dat makkelijker zenne.

Mijn huidige abo staat op het adres van mijn vriendin.

Mijn volgend zal bij mijn ma staan.

En als er dan nog eentje komt kan ik dat bij pa zetten ( of op mijn eigen adres tegen dan mss )

Comment

Vroeger kregen de abonnees toch een nog interessantere prijs voor hun abonnement dan mensen die voor de eerste keer intekenden?
                        Das precies gedaan...

Comment

Working...
                        X