Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De laatste tijd krag ik mijn aw's op woensdag, vandaag niet . Ziet er wel leuk uit. Kga zeker en vast de test van Golf R32 & co lezen. Verder natuurlijk ook lezen. Kvind gelijk wel dat er deze keer weinig tests zijn (duotest, detailtest, vergelijkende test, ... bedoel ik)
De laatste tijd krag ik mijn aw's op woensdag, vandaag niet . Ziet er wel leuk uit. Kga zeker en vast de test van Golf R32 & co lezen. Verder natuurlijk ook lezen. Kvind gelijk wel dat er deze keer weinig tests zijn (duotest, detailtest, vergelijkende test, ... bedoel ik)
Je hebt gelijk! Vroeger kon ik die aan 1 stuk doorlezen, van de laatste 4-5 zijn er nog een hoop artikels die ik nog niet gelezen heb! (De 5 kamp van deze editie is wel goed!)
Het nummer zegt me weinig. De detailtest van de 320 cdi zal waarschijnlijk weer kort zijn en het 4 kamp zal ook niet erg uitgebreid zijn.
Ik vind dat dat het enigste minpunt is bij AW, hun artikels zijn soms te beknopt.
Je hebt gelijk! Vroeger kon ik die aan 1 stuk doorlezen, van de laatste 4-5 zijn er nog een hoop artikels die ik nog niet gelezen heb! (De 5 kamp van deze editie is wel goed!)
blij dat we dezelfde mening delen
ps: jij woont ook in kapellen waar ergens ?
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment