Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gaat het om een detailtest of een eerste test van 911 turbo?
De 911 Turbo staat onder "Doorgelicht". Drie pagina's met meer foto's dan tekst dus.
Voor een detailtest is het sowieso nog te vroeg. Daar zal je nog enkele nummers voor moeten wachten, vrees ik.
Inderdaad de Clio, waarom dacht je dit op voorhand te weten?
Omdat het wel raar lijkt: In België blijft de Clio de winnaar door alle magazines.
Nu ik heb er zelf een kort ritje mee gedaan en vond hem niet beter.
In Belgie wordt de clio dus de hemel in geprijzen, en krijgt hij prijzen. In duitsland krijgt de Punto daarentegen het gouden stuurwiel en nog andere prijzen.
Feit is ook dat de Punto de best verkochte Europese wagen is, behalve in Belgie.
Daarom dat ik het voorspelde.
Dit heeft niets met afgunst te maken, ik stel gewoon vast dat België anders redeneert dan de rest van Europa, en eventueel ook wel voortboert op vooroordelen
Cedje Dervo van het forum heeft ze trouwens ook alle twee getest en verkoos ook de Punto omwille van zijn snedigere wegligging.
Omdat het wel raar lijkt: In België blijft de Clio de winnaar door alle magazines.
Nu ik heb er zelf een kort ritje mee gedaan en vond hem niet beter.
In Belgie wordt de clio dus de hemel in geprijzen, en krijgt hij prijzen. In duitsland krijgt de Punto daarentegen het gouden stuurwiel en nog andere prijzen.
Feit is ook dat de Punto de best verkochte Europese wagen is, behalve in Belgie.
Daarom dat ik het voorspelde.
Dit heeft niets met afgunst te maken, ik stel gewoon vast dat België anders redeneert dan de rest van Europa, en eventueel ook wel voortboert op vooroordelen
Cedje Dervo van het forum heeft ze trouwens ook alle twee getest en verkoos ook de Punto omwille van zijn snedigere wegligging.
En ook t feit dat AW zeer voorspelbaar is soms
Mss even vermelden dat de Punto in deze test vooral punten verloor tov de Clio op motorisch vlak: de 77pk sterke 1.4 moet keihard werken om de Punto vooruit te krijgen, waar de 98pk sterke 1.4 uit de Clio heel wat minder moeite mee had. Een probleem waar jij dus totaal geen last van hebt
Mss even vermelden dat de Punto in deze test vooral punten verloor tov de Clio op motorisch vlak: de 77pk sterke 1.4 moet keihard werken om de Punto vooruit te krijgen, waar de 98pk sterke 1.4 uit de Clio heel wat minder moeite mee had. Een probleem waar jij dus totaal geen last van hebt
Ja dat kan hoor, ik wilde me gewoon even verantwoorden, waarom ik vermoedde dat de winst zou gaan naar de Clio. Los van enige motorisatie ofzo.
Heb nog eens nagekeken: in al mijn boeken waar iets van de 964 vermeld wordt, staat de turbo omschreven als 964/965. Dus allebei gelijk of allebei ongelijk?
Comment