Mededeling

Collapse
No announcement yet.

AW 167

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz
    Heb hem net gekregen! En meteen eens ingekeken...Zalig nummer!

    U neemt mij de woorden uit de mond.
    120d Hatch Edition Sport

    Comment


    • #22
      Kreeg er niet genoeg van. Heb hem al ééns goed doorgenomen enkele tests al gelezen. Knappe AW!

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door bossche_mpc478
        Kreeg er niet genoeg van. Heb hem al ééns goed doorgenomen enkele tests al gelezen. Knappe AW!
        Ik heb enkel nog maar de inleidende tekst gelezen van Alain Devos, die column vind ik altijd super!

        Maar de tests dat is voor wanneer ik 166 uit heb

        Comment


        • #24
          Gaat het om een detailtest of een eerste test van 911 turbo?

          Comment


          • #25
            Ziet er idd wel een goed nummer uit.

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door BMW RULES
              Gaat het om een detailtest of een eerste test van 911 turbo?

              De 911 Turbo staat onder "Doorgelicht". Drie pagina's met meer foto's dan tekst dus.
              Voor een detailtest is het sowieso nog te vroeg. Daar zal je nog enkele nummers voor moeten wachten, vrees ik.
              120d Hatch Edition Sport

              Comment


              • #27
                Ik zal maar neit vragen wie de 3kamp bij de kleintjes wint zeker?

                De clio zeker?

                Comment


                • #28
                  Inderdaad de Clio, waarom dacht je dit op voorhand te weten?

                  Comment


                  • #29
                    Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                    Ik zal maar neit vragen wie de 3kamp bij de kleintjes wint zeker?

                    De clio zeker?
                    beetje afgunstig?

                    Comment


                    • #30
                      autowereld nu bezig!!!
                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                      Comment


                      • #31
                        Oorspronkelijk geplaatst door Lexus GS300
                        autowereld nu bezig!!!
                        n/o but tell some1 who cares...
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

                        Comment


                        • #32
                          Oorspronkelijk geplaatst door walter
                          Inderdaad de Clio, waarom dacht je dit op voorhand te weten?
                          Omdat het wel raar lijkt: In België blijft de Clio de winnaar door alle magazines.

                          Nu ik heb er zelf een kort ritje mee gedaan en vond hem niet beter.

                          In Belgie wordt de clio dus de hemel in geprijzen, en krijgt hij prijzen. In duitsland krijgt de Punto daarentegen het gouden stuurwiel en nog andere prijzen.

                          Feit is ook dat de Punto de best verkochte Europese wagen is, behalve in Belgie.

                          Daarom dat ik het voorspelde.

                          Dit heeft niets met afgunst te maken, ik stel gewoon vast dat België anders redeneert dan de rest van Europa, en eventueel ook wel voortboert op vooroordelen

                          Cedje Dervo van het forum heeft ze trouwens ook alle twee getest en verkoos ook de Punto omwille van zijn snedigere wegligging.

                          En ook t feit dat AW zeer voorspelbaar is soms

                          Comment


                          • #33
                            Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                            Omdat het wel raar lijkt: In België blijft de Clio de winnaar door alle magazines.

                            Nu ik heb er zelf een kort ritje mee gedaan en vond hem niet beter.

                            In Belgie wordt de clio dus de hemel in geprijzen, en krijgt hij prijzen. In duitsland krijgt de Punto daarentegen het gouden stuurwiel en nog andere prijzen.

                            Feit is ook dat de Punto de best verkochte Europese wagen is, behalve in Belgie.

                            Daarom dat ik het voorspelde.

                            Dit heeft niets met afgunst te maken, ik stel gewoon vast dat België anders redeneert dan de rest van Europa, en eventueel ook wel voortboert op vooroordelen

                            Cedje Dervo van het forum heeft ze trouwens ook alle twee getest en verkoos ook de Punto omwille van zijn snedigere wegligging.

                            En ook t feit dat AW zeer voorspelbaar is soms
                            Mss even vermelden dat de Punto in deze test vooral punten verloor tov de Clio op motorisch vlak: de 77pk sterke 1.4 moet keihard werken om de Punto vooruit te krijgen, waar de 98pk sterke 1.4 uit de Clio heel wat minder moeite mee had. Een probleem waar jij dus totaal geen last van hebt

                            Comment


                            • #34
                              Oorspronkelijk geplaatst door F430
                              Mss even vermelden dat de Punto in deze test vooral punten verloor tov de Clio op motorisch vlak: de 77pk sterke 1.4 moet keihard werken om de Punto vooruit te krijgen, waar de 98pk sterke 1.4 uit de Clio heel wat minder moeite mee had. Een probleem waar jij dus totaal geen last van hebt
                              Ja dat kan hoor, ik wilde me gewoon even verantwoorden, waarom ik vermoedde dat de winst zou gaan naar de Clio. Los van enige motorisatie ofzo.



                              check es je PM als je wilt.

                              Comment


                              • #35
                                Grove fout op pagina 36-37 bij Voorgangers
                                De derde 911 turbo was een 965 en niet een 964. 964 was de gewone versie ervan!

                                Comment


                                • #36
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Porsche4S
                                  Grove fout op pagina 36-37 bij Voorgangers
                                  De derde 911 turbo was een 965 en niet een 964. 964 was de gewone versie ervan!
                                  zeker van?

                                  Comment


                                  • #37
                                    Als dat zo zou zijn staan er in al mijn boeken een fout

                                    Comment


                                    • #38
                                      ik dacht ook dat dat de 965 was

                                      of er moeten 2 versies van de Turbo van den 964-reeks geweest zijn

                                      Comment


                                      • #39
                                        Heb nog eens nagekeken: in al mijn boeken waar iets van de 964 vermeld wordt, staat de turbo omschreven als 964/965. Dus allebei gelijk of allebei ongelijk?

                                        Comment


                                        • #40
                                          Iemand anders nog info erover?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X