Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Behalve een dubbelzinnige conclusie ivm de Bugatti Vs. Enzo Vs. zonda Vs. Porsche staat er ook een interessant nieuwtje in ivm Melkus, die een zeer leuke sportwagen gaat bouwen,
Behalve een dubbelzinnige conclusie ivm de Bugatti Vs. Enzo Vs. zonda Vs. Porsche staat er ook een interessant nieuwtje in ivm Melkus, die een zeer leuke sportwagen gaat bouwen,
BTW heeft er iemand de GTO's van voor nr 8??? Kzou die wel bij m'n andere willen
Ik heb ze van nr 3 ma doe ze niet weg, ma bij mijne coiffeur ligt tem ook altyd, als ik er nog es ben zal ik het em es schoon vragen(maar ook niet meer dan vragen )
@wally: hier gaat het over GTO, als Evo deze artikels ook al berichtte, kan je een Evo-topic opstarten he. Ik zou trouwens niet geloven dat ze er ook een Sagaris bijsmeten EVO is Engelstalig dus, en is het even spectaculair als GTO?
@wally: hier gaat het over GTO, als Evo deze artikels ook al berichtte, kan je een Evo-topic opstarten he. Ik zou trouwens niet geloven dat ze er ook een Sagaris bijsmeten EVO is Engelstalig dus, en is het even spectaculair als GTO?
Hehe, net hetzelfde nummer als dat waarmee ik begonnen ben.
Vandaag heb ik GTO in de winkel zien liggen,en wat zie ik de test met de Veyron is gewoon uit EVO overgenomen en vertaald.Die test stond 4 maand terug reeds in EVO.
Die Zonde is trouwens van hun hoofdredacteur Harry.
Ist eigenlijk nooit in jullie opgekomen dat ze misschien gewoon samenwerken? En elk iemand sturen om die test te doen?
Er zijn 4 wagens, dus 8 plaatsen... Waarvan 1 voor de eigenaar vd Porsche (Farboud) en 1 voor de eigenaar vd Enzo (Paul Bailey) De rest is of kan opgevuld (worden) met journalisten.
Toen ze het afscheidsartikel over de CGT schreven was dat ook het geval
Vandaag heb ik GTO in de winkel zien liggen,en wat zie ik de test met de Veyron is gewoon uit EVO overgenomen en vertaald.Die test stond 4 maand terug reeds in EVO.
Die Zonde is trouwens van hun hoofdredacteur Harry.
Daarom weiger ik GTO nog te lezen, als ze niet copy-pasten blijft er enkel een zeer mager geschreven magazine over met een mooie kaft.
Comment