Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik heb het vandaag ook nog gekocht. Ik vind er niks mis mee dat artikels worden gekopierd, ze zijn tenslote toch goed geschreven en interresant, Evo zal ook wel een artikel van GTO kopieren dan he.
ik heb het vandaag ook nog gekocht. Ik vind er niks mis mee dat artikels worden gekopierd, ze zijn tenslote toch goed geschreven en interresant, Evo zal ook wel een artikel van GTO kopieren dan he.
deze GTO weeral een DB9 (volante) erin. ik denk dat ik in mijn collectie GTO's zeker 4 of 5 artikels vind met de DB9 erin...
GTO heeft er in mijn ogen fout aan gedaan hun boekje om de 2 maand uit te brengen, ipv om de 3 maand zoals het in de eerste jaargang was.
Zoveel supercars zijn er nu eenmaal niet
In het begin hielden ze zich enkel bezig met bekende sportwagens die iedereen aan het dromen bracht, toen deze opgebruikt waren ook de minder bekende, dan ook tuners, routes ed. om hun boekje toch maar vol te krijgen.
En quasi al de echte sportwagens die nu aan bod komen, zij eigenlijk al geweest...
Yep, dat vind ik ook! Het hoeven niet altijd supercars te zijn, maar wel auto's die zich boven de massa verheven, die sportbloed hebben. EVO slaagt daar wonderwel in, maar ook GTO is niet slecht bezig imo
ik wil al een half jaar een abbonement nemen maar heb komt er niet van. krijg je dan ook zo'n cadeautje of prijsverlaging. ik dacht dat dat alleen voor nederland was.
ik wil al een half jaar een abbonement nemen maar heb komt er niet van. krijg je dan ook zo'n cadeautje of prijsverlaging. ik dacht dat dat alleen voor nederland was.
ik heb er ook al een jaar een abonnement op, gewoon prijsverlaging genomen...
Comment