Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Echt een knap nummer. Enkel die Iraanse Bentley vind ik minder. Afgrijselijke kleurcombinatie en die 4 uitlaten zijn er ook te veel aan. Motorisch zit het echter wel snor.
Joeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeee zonet het nieuwe nummer van GTO magazine uit de bus genomen, met op de cove de Porsche Cayman en in het nummer een dubbele test tss Zonda F en Carrera GT... Kga es gaan lezen...
De mijnen is ondertussen al uitgelezen. Ik ben al ongeduldig aan het wacgten op het volgende nummer. Die RUf RK spider uit dit nummer is echt wel vet...
Joeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeee zonet het nieuwe nummer van GTO magazine uit de bus genomen, met op de cove de Porsche Cayman en in het nummer een dubbele test tss Zonda F en Carrera GT... Kga es gaan lezen...
Oeeeeeeeeeeee!
Zalig!!
Morgen dan snel naar de krantenboer voor ik de bus opstap :d
Ik heb hem ook al eens doorbladerd en het ziet er weer een schitterend nummer uit. Bijgevolg dan ook maar besloten om een abonnement te nemen.
Wat voor abonnement zou je dan al nemen? Als je het type met verwelkomingsgeschenk zou willen dan is het nu een paar lederen race handschoenen dat je krijgt... Moest dat u niet aanstaan dan zou ik nog een nr wachten om me te abonneren. Mss dat er dan iets bijzit da u wel aanstaat bij mij was da GT4...
GTO?? wel dat is echt een van mijn favoriete autoboekjes. Ik heb al alle nummers, vanaf het pas bestond tot nu. Ik ben er zeer tevreden over en er staat altijd wel iets goed in
Ik heb GTO voor het eerst in mijn handen gehad bij de pediater.
Dat lag daar in de wachtzaal toen we daar moestten zijn met de kleinen.
Ik was echt onder de indruk van de kwaliteit van de reportages.
Vandaag heb ik es een nummer gekocht (dat met die Gumpert Apollo dinges)
AW Magazine=Fleet TV en GTO=Topgear
zoiets
Wel duur boekske, ik denk niet dat ik een abonnement ga nemen.
Geen tijd ook trouwens om 2 boekskes te lezen.
Ik heb GTO voor het eerst in mijn handen gehad bij de pediater.
Dat lag daar in de wachtzaal toen we daar moestten zijn met de kleinen.
Ik was echt onder de indruk van de kwaliteit van de reportages.
Vandaag heb ik es een nummer gekocht (dat met die Gumpert Apollo dinges)
AW Magazine=Fleet TV en GTO=Topgear
zoiets
Wel duur boekske, ik denk niet dat ik een abonnement ga nemen.
Geen tijd ook trouwens om 2 boekskes te lezen.
Comment