Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
het GTO magazine topic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door MbmanHet zal eerder zoeken worden naar een winkel waar ze die verkopen.
In Brussel weet ik er eentje en ook op het Albertplein in Knokke verkopen ze GTO. Maar hier in de buurt heb ik die nog nergens zien liggen (idem voor Topgear)
Comment
-
Ik denk februari, maar 't zal dus wel eind februari zijn tegen dat die hier in de winkels liggen ...
@ Mbman: Raar dat die zo moeilijk te vinden zijn
In Knokke kan je het zeker ook vinden in 't winkeltje naast putje 19, en in Kortrijk vind je ze in Delhaize, GB, en het krantenwinkeltje tegenover de Delhaize ... Idem voor Carros.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door michaeldie van februari zit een test in met 606pk sterke ferrari 360
F430 zul je bedoelen.1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door Mini CooperOorspronkelijk geplaatst door michaeldie van februari zit een test in met 606pk sterke ferrari 360
F430 zul je bedoelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door michaelOorspronkelijk geplaatst door Mini CooperDe nieuwe GTO komt op 3 februari. Een voorsmaakje:
- Pagani Zonda roadster
- VW Golf GTI - Citroën C4 VTS
- Paris-Dakar
- Top-SUV´s in de sneeuw
- Tour d´Europe
Comment
Comment