Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het GTO magazine topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

die G is klote vind ik, maar deze is echt zo bruut eh, cayenne is een mietje

Comment

Juist gaan halen !
      Sagaris verslag is maar aan de magere kant

Comment

kzal er deze week dan ook nog es om moeten, jammer dat je niet kunt abonneren in belgië

Comment

Comment

je kan nu wel een abonee in belgie nemen, als geschenk zit er een geile gele murcie roadster 1/18 bij

Comment

Heb het boekje ook voor de eerste keer gekocht...
              Zal niet de laatste keer zijn , omdat !

-Testen van de prachtigste en meest tot de verbeelding spreekende wagens terwereld (TVR Sagaris, Mercedes G Brabus vs Porsche Cayenne Turbo, Ferrari 575 SuperAmerica, Aston Martin DB9 op privécircuit, Lamborghini Murciélago Roadster,...)
              -Prachtig geschreven artikels, heel aangenaam om te leven
              -hoge kwaliteits foto's op kwaliteitspapier.
              -...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                je kan nu wel een abonee in belgie nemen, als geschenk zit er een geile gele murcie roadster 1/18 bij
                da schaalmodel is toch alleen maar voor Nederlandse abonnee's?

btw: eerste keer da ik da boekske koop en et valt goe mee, mag ook wel voor die prijs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Volkswagen
                  da schaalmodel is toch alleen maar voor Nederlandse abonnee's?

btw: eerste keer da ik da boekske koop en et valt goe mee, mag ook wel voor die prijs
                  ik heb het intussen al een paar keer gekocht, en je krijgt echt wel leesvoer voor je geld. het boekje is mooi afgewerkt, de artikels zijn goed geschreven, de auto's zijn altijd om bij weg te dromen, ... Het is ook maar 6 keer op een jaar hé

ik kocht overlaatst auto-review voor de eerste keer, en der zal geen 2de keer meer komen, dat vond ik al veel meer zonde van het geld

Comment

De nieuwe GTO is uit! en zoals gewoonlijk ziet het er super uit!

Comment

Inderdaad een lekker magazine, alleen jammer van de prijs.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
                        Inderdaad een lekker magazine, alleen jammer van de prijs.

5 €, da's toch nie veel gezien de kwaliteit van het materiaal en de tests? het komt ook maar om de 2 maand uit, dus je kan uw 'investering' spreiden é

Comment

Die geschenken zijn ook vr de Belgische abonees hoor ik heb me in het begin van het jaar ook abonee gemaakt vr een jaar Twas 65 euro en kheb er Gran turismo 4 bij gekregen...
                          Zit nu te wachten op de postbode hopelijk komt de nieuwe vandaag al toe.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                            Die geschenken zijn ook vr de Belgische abonees hoor ik heb me in het begin van het jaar ook abonee gemaakt vr een jaar Twas 65 euro en kheb er Gran turismo 4 bij gekregen...

ik wist niet dat je al kon abonneren...k'heb zonet nog eens geprobeerd en je kan 'Nederland' in het adres niet wijzigen...hoe heb jij dat gedaan?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Reno
                              ik wist niet dat je al kon abonneren...k'heb zonet nog eens geprobeerd en je kan 'Nederland' in het adres niet wijzigen...hoe heb jij dat gedaan?
                              Je moet het doen via sanoma.be. hier de link: http://www.sanoma-magazines.be/HomeP...=1&Language=nl

Het is mss best dat je eerst kijkt in de nieuwe GTO want daar kunnen al ander verwelkomingsgeschenken of abonnementskortingen in staan. Moest je je dan willen abonneren bel dan nr deze nr: 070/66.01.14 aan den andere kant van de lijn gaat er een vriendelijk madamke zitten da u zal helpen.

Comment

Ziet er weer een schitterend nummer uit !
                                Eens rap gaan om eentje één van deze dagen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                                  65

6*5€=30€ per jaar in de winkel
                                  in de magazines zelf staat 20€ of 30€ met een schaalmodel bij

Comment

65

6*5€=30€ per jaar in de winkel
                                    in de magazines zelf staat 20€ of 30€ met een schaalmodel bij
                                    Ja ik weet het das een aanbieding van in een nummer of 2 geleden je kon toen de volgende abonnements opties kiezen:

- een 1 jarig abonnement vr 19.95 Euro
                                    -een 1 jarig abonnement met een designpen (twv 35euro) voor 27euro
                                    -een tweejarig abonnement + GT4 voor 67,99euro
                                    aangezien ik toch van plan was om GT4 te kopen heb ik maar voor die laatste optie gekozen, kdacht dubbel plezier voor hetzelfde geld...

Comment

Dat ziet er weer een goed nummer uit. Morgen eens gaan zien of ze hem al hebben in de krantenwinkel.

Comment

kheb hem juist gekocht

Comment

• ik gisteren

Comment

Working...
                                          X