Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het GTO magazine topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Echt een knap nummer. Enkel die Iraanse Bentley vind ik minder. Afgrijselijke kleurcombinatie en die 4 uitlaten zijn er ook te veel aan. Motorisch zit het echter wel snor.

Comment

• Joeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeee zonet het nieuwe nummer van GTO magazine uit de bus genomen, met op de cove de Porsche Cayman en in het nummer een dubbele test tss Zonda F en Carrera GT... Kga es gaan lezen...

Comment

• hopelijk ligt ie maandag in de bus want is al twee dagen uit en nog altijd nix, stom abbo...

Comment

• De mijnen is ondertussen al uitgelezen. Ik ben al ongeduldig aan het wacgten op het volgende nummer. Die RUf RK spider uit dit nummer is echt wel vet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
            Joeeeeeeeeeeehoeeeeeeeeeeeee zonet het nieuwe nummer van GTO magazine uit de bus genomen, met op de cove de Porsche Cayman en in het nummer een dubbele test tss Zonda F en Carrera GT... Kga es gaan lezen...

Oeeeeeeeeeeee!

Zalig!!

Morgen dan snel naar de krantenboer voor ik de bus opstap :d

Comment

• Ik heb hem ook al eens doorbladerd en het ziet er weer een schitterend nummer uit. Bijgevolg dan ook maar besloten om een abonnement te nemen.

Comment

• ah, kan je nu al een abo nemen in belgië ook ? Moet ik dan misschien ook eens overwegen (coole handschoenen die je erbij krijgt, trouwens ) !

Alleszins een erg leuk nummer nu !
                1963 Land Rover Series IIa
                1994 Mercedes SL320
                2015 Land Rover Discovery SDV6
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...
                  Ik heb hem ook al eens doorbladerd en het ziet er weer een schitterend nummer uit. Bijgevolg dan ook maar besloten om een abonnement te nemen.
                  Wat voor abonnement zou je dan al nemen? Als je het type met verwelkomingsgeschenk zou willen dan is het nu een paar lederen race handschoenen dat je krijgt... Moest dat u niet aanstaan dan zou ik nog een nr wachten om me te abonneren. Mss dat er dan iets bijzit da u wel aanstaat bij mij was da GT4...

Comment

• nieuwe gto is echt ubervet!
                    wel geen rs4 zoals ze beloofden maar dat boeit niet.
                    kopen die handel!

Comment

• ja het is nogal dikwels es bij GTO dat er niet instaat wat ze beloven. Maar dan staat het er meestal wel de volgende editie in.

Comment

• Gumpert Apollo
                        Bugatti Veyron
                        M6
                        Viper
                        Bentley Flying dinges
                        S500
                        750
                        RX-8
                        350Z
                        A8
                        Giulia GTA

RS4 wordt niet gemist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                          Gumpert Apollo
                          Bugatti Veyron
                          M6
                          Viper
                          Bentley Flying dinges
                          S500
                          750
                          RX-8
                          350Z
                          A8
                          Giulia GTA

RS4 wordt niet gemist
                          kzal hem dan ook eens halen

Comment

• GTO?? wel dat is echt een van mijn favoriete autoboekjes. Ik heb al alle nummers, vanaf het pas bestond tot nu. Ik ben er zeer tevreden over en er staat altijd wel iets goed in

Comment

• ik heb gto van het nummer met de ferrari 612 op de cover, het nummer daarna heb ik gemist, vanaf dan heb ik ze allemaal.

Comment

• Ik heb GTO voor het eerst in mijn handen gehad bij de pediater.
                                Dat lag daar in de wachtzaal toen we daar moestten zijn met de kleinen.
                                Ik was echt onder de indruk van de kwaliteit van de reportages.

Vandaag heb ik es een nummer gekocht (dat met die Gumpert Apollo dinges)
                                AW Magazine=Fleet TV en GTO=Topgear
                                zoiets

Wel duur boekske, ik denk niet dat ik een abonnement ga nemen.
                                Geen tijd ook trouwens om 2 boekskes te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George
                                  Ik heb GTO voor het eerst in mijn handen gehad bij de pediater.
                                  Dat lag daar in de wachtzaal toen we daar moestten zijn met de kleinen.
                                  Ik was echt onder de indruk van de kwaliteit van de reportages.

Vandaag heb ik es een nummer gekocht (dat met die Gumpert Apollo dinges)
                                  AW Magazine=Fleet TV en GTO=Topgear
                                  zoiets

Wel duur boekske, ik denk niet dat ik een abonnement ga nemen.
                                  Geen tijd ook trouwens om 2 boekskes te lezen.

'k Heb 'm dus ook gekocht. €4,95 hé?

Heel goed magazine, met interessante reportages. Maar euh, da's niet tweewekelijks hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
                                    'k Heb 'm dus ook gekocht. €4,95 hé?

Heel goed magazine, met interessante reportages. Maar euh, da's niet tweewekelijks hé.
                                    gelukkig voor de financiële toestand niet.

maar je hebt heel wat leesvoer hoor

Comment

• Ik ga dat altijd halen in Nederland zelf.Kost daar maar €3,75...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
                                        Ik ga dat altijd halen in Nederland zelf.Kost daar maar €3,75...
                                        ga gij dan elke maand naar Nederland? Voor een boekske? voor die euro goedkoper.... Ge betaalt meer aan uw naft

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
                                          ga gij dan elke maand naar Nederland? Voor een boekske? voor die euro goedkoper.... Ge betaalt meer aan uw naft

Als ge op 200m van de grens woont ...

Comment

Working...
                                          X