Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het GTO magazine topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Dodgeboy
    Waarom ging 'ie dan tot 260 ?
    Oja, en mochten ze hem toch niet begrenzen: Steek op de SRT-10 de Hennessey 650R-kit en je rijd de M6 met gemak los.
    Dat geloof je toch zelf niet dat die begrenzer erop zit voor die 10km/u.
    *neemt gto erbij*

Als de begrenzer opspringt merk je dat de M6 nog veel meer aankan

Comment

• Wat zou ik me druk moeten maken om dat Beiers onding.

Comment

• Als ik een tijdschrif koop is het meestal de GTO. Laatst had ik ook de Carros gekocht. Dat is ook wel een goed blad, alleen maar dure wagens ongeveer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bram S
          Zet op een Lupo TDI 36 turbo's en ie rijdt die Viper met gemak los.

Nee, dan vliegen er drie drijfstangen door uw carter.

ofwel geraakt ie niet op snelheid door een megagroot turbogat.
          A Twist of the Wrist

Comment

Wat zou ik me druk moeten maken om dat Beiers onding.

ja vind ik ook, het is gewoon een opgefokte pentium 4 al die computer gestuurde brol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
              ja vind ik ook, het is gewoon een opgefokte pentium 4 al die computer gestuurde brol

Daar zou je nog van kunnen verschieten, van welke snelheid die processoren in een auto hebben in vergelijking met de doordeweekse computer
              Last edited by 911turbo; 24/12/2005, 23:56.
              A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                Daar zou je nog van kunnen verschieten, van welke snelheid die processoren in een auto hebben in vergelijking met de doordeweekse computer
                mss een weetje: in de huidige bmw 7 zitten er een 70-tal processoren (voor al kleintjes é) verspreid (heb ik me laten wijsmaken door een prof van electronica)

de trend is nu wel weer alles centraliseren

Comment

• Met onder meer

Kick-down: Jaguar XKR – BMW M6 – VW Golf GTI – Renault Mégane RS – Mazda RX-8 – Nissan 350Z Roadster – Dodge Viper – TVR Tuscan 2

Houston, we have a lift-off!: Gumpert Apollo

´Mooi tekenen is één, maar het gaat om meer´: Geoff Upex, chef-designer Land Rover

White is beautiful: Subaru Impreza WRX STI spec C

Tijdperk van de verlichting: Gran Turismo

De macht van méér: Opel Astra OPC – Ford Focus ST – Volkswagen Golf R32 – BMW 130i

Ziet er goed uit

Comment

• De facteur is net met de nieuwe GTO geweest. Het is de eerste keer dat er niet echt een super super car instaat. Het artikel over TechArt en Gemballa maken wel veel goed...

Comment

• Staat er ook geen artikel in over de SRT-afdeling van Dodge/Chrysler ?
                      Anyway, 'k ga hem volgende week wel halen.(In Nederland weliswaar )

Comment

Staat er ook geen artikel in over de SRT-afdeling van Dodge/Chrysler ?
                        Anyway, 'k ga hem volgende week wel halen.(In Nederland weliswaar )
                        Neen dat artikel is uitgesteld tot het volgende nummer. Das nogal dikwels es bij GTO dat er niet hetgeen instaat wat ze aankondigen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                          Neen dat artikel is uitgesteld tot het volgende nummer. Das nogal dikwels es bij GTO dat er niet hetgeen instaat wat ze aankondigen...
                          Jups, dat van die Alfa's op Spa in het vorige nummer was aangekondigd 2 nummers daarvoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                            ze kunne moeilijk zeggen wat ze over 2 maanden gaan publiceren he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven
                              ze kunne moeilijk zeggen wat ze over 2 maanden gaan publiceren he
                              Dan moeten ze het ook maar niet in het boekje zetten.

Comment

• ik heb er al een paar van gelezen (3) en ik vind het een heel mooi boekje (lay-out) maar ze (die hollanders) hebben het eigenlijk heel moeilijk om(negatieve) commentaar te geven. Het is zoals dat er niets mis aan die auto is; en naar mijn weten is er geen één auto PERFECT (er zijn er wel velen die streven naar perfectie )

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• ze zeggen toch veel negatieve commentaar over de R32 dacht ik.

check de site voor inhoud nieuw nummer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
                                    ik heb er al een paar van gelezen (3) en ik vind het een heel mooi boekje (lay-out) maar ze (die hollanders) hebben het eigenlijk heel moeilijk om(negatieve) commentaar te geven. Het is zoals dat er niets mis aan die auto is; en naar mijn weten is er geen één auto PERFECT (er zijn er wel velen die streven naar perfectie )
                                    Terwijl het in België vrijwel altijd nogal pessimistisch geschreven, precies of een auto heeft geen goede kanten.
                                    Ach, een wagen is maar zo goed als je hem zelf vind.

Comment

• Ik heb het nummer sinds vandaag, vind het niet zo denderend eerlijk gezegd.
                                      Het is nog goed, maar er mochten wat meer spraakmakende wagens in.

Comment

• ze kunnen natuurlijk ook niet elke 2maand Zonda's en Veyron's testen hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
                                          ze kunnen natuurlijk ook niet elke 2maand Zonda's en Veyron's testen hé
                                          Zonda's en Veyrons niet nee, maar daarom koop ik het boekje wel.Als ik test wil zien van een Alfa Romeo Brera (wat overigens een schitterende wagen is) dan kan ik ook AW kopen.(En da's niet slecht bedoeld)

En bovendien, er zijn nog méér dan genoeg supercars die ze kunnen testen:

-Koenigsegg CCR
                                          -McLaren F1
                                          -Mercedes SLR

...

Volgens mij zijn die nog niet aan bod geweest.

Comment

Working...
                                          X