Mededeling

Collapse
No announcement yet.

het GTO magazine topic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk Berichten
    Bedriegers zijn dat !

Heb het laatste nummer gaan halen, daar stond met veel blabla een actie aangekondigd :

Neem een abo en krijg er een Kiber horloge bij.

NOT

Blijkt dat die Horloges al weg waren, en dat al na amper één dag nadat het boekje uitkwam,

Goei truuken, maar niet om klanten te winnen !
    Ik heb in den tijd Gran Turismo4 bij mijn abo gekregen. Maar kort erna is da veranderd denk ik en nu krijgen alleen de Hollanders nog cadeaus

Comment

• Er is een nieuw nummer uit!

Ik ga mijn abo verlengen maar er is nog altijd geen kado bij voor de belgen

Comment

• GTO stop er mee

Comment

• Hoezo? En waarom?

Comment

• Yup, ook gelezen bij mijn abonnement. Echt zonde vind ik dat!

De hoofdredacteur geeft in zijn voorwoord 2 redenen:
            * de financiële crisis en de gevolgen daarvoor in de automobielsector,
            * de mondiale drive naar alternatieve brandstoffen en het einde van het fossiel tijdperk.

Lijkt me eerlijk gezegd wel zeer doemdenkend. Ik denk dat ze ermee ophouden als gevolg van de financiële crisis en hun journalistieke en logistieke kosten, ook al beweren hun verkoopscijfers dat ze veel nummers verkochten en een stijging kenden bij hun abonnementen(?!?).

Ik begrijp het niet zo goed en ik vind het echt jammer want van het eerste nummer dat ik kocht vond ik het een steengoed blad. Vorig jaar heb ik zelfs op Zolder kunnen racen met een C6 dankzij hen, 't was beestig!

Het gaat jullie goed, Broekhuyssen, Van Es en C°

Comment

• het zal zo wel verlopen maar dat is nog niet voor komende jaren. ik zie sportwagen merken over 2j niet verdwijnen etc....

Comment

• Oei, da's wel zeer slecht nieuws. Eén van m'n favo's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Petrol Bekijk Berichten
                  Yup, ook gelezen bij mijn abonnement. Echt zonde vind ik dat!

De hoofdredacteur geeft in zijn voorwoord 2 redenen:
                  * de financiële crisis en de gevolgen daarvoor in de automobielsector,
                  * de mondiale drive naar alternatieve brandstoffen en het einde van het fossiel tijdperk.

Lijkt me eerlijk gezegd wel zeer doemdenkend. Ik denk dat ze ermee ophouden als gevolg van de financiële crisis en hun journalistieke en logistieke kosten, ook al beweren hun verkoopscijfers dat ze veel nummers verkochten en een stijging kenden bij hun abonnementen(?!?).

Ik begrijp het niet zo goed en ik vind het echt jammer want van het eerste nummer dat ik kocht vond ik het een steengoed blad. Vorig jaar heb ik zelfs op Zolder kunnen racen met een C6 dankzij hen, 't was beestig!

Het gaat jullie goed, Broekhuyssen, Van Es en C°
                  De belangrijkste reden vergeet je, namelijk de afgenomen inkomsten uit reclame

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                    GTO stop er mee
                    Fak, is me dat kl*te zeg! Ik heb nu sinds zo'n twee jaar een abonnement en ik was echt supertevreden van GTO magazine. Was dit dan al het laatste magazine? Of tot wanneer gaan ze nog door? (Ik kan dat wel zelf lezen in het magazine maar ik heb die nog niet opengedaan).

Comment

• Het magazine met die rode start/stop knop op een zwarte achtergrond is het laatste nummer...

Comment

• K*t, dat magazine heb ik gisteren ontvangen maar dus nog niet bekeken. Had ik eens een automagazine waar ik supercontent van was en nu is 't gedaan. Nest.

Comment

• Ik heb het laatste nummer gehaald. Prachtig, echt de moeite. Jammer dat ze stoppen.

Comment

• Ik neem aan dat het geen 1 April grap is.
                            't Zou anders wel een hele flauwe zijn, of dus eigenlijk een hele goeie dan.
                            *confused*

Zonde!!

Comment

• overschakelen op Carros of topgear

wrs dat laatste

Comment

• Moet iemand mijn verzameling autoboekskes hebben?

Heb thuis 3 dozen staan met Autowereld, GTO en Carros
                                Anders gaan ze naar het containerpark...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door George Bekijk Berichten
                                  Moet iemand mijn verzameling autoboekskes hebben?

Heb thuis 3 dozen staan met Autowereld, GTO en Carros
                                  Anders gaan ze naar het containerpark...
                                  Hebben? Graag
                                  Zeg waar en hoe laat ik er om mag komen

Comment

• zie PM

Comment

• Veel plezier ermee !!

Comment

• Jow, merci

Comment

Working...
                                        X