Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zonda's en Veyrons niet nee, maar daarom koop ik het boekje wel.Als ik test wil zien van een Alfa Romeo Brera (wat overigens een schitterende wagen is) dan kan ik ook AW kopen.(En da's niet slecht bedoeld)
Ik vind het eigenlijk juist een heel goed nummer met leuke reportages zoals uiteraard de RS4 - C55 - CTS-V, de brera, iets over de camel trophy, Marcos, ...
het moeten niet altijd supercars zijn, zolang het maar auto's zijn die zich boven de massa verheffen en dat is altijd het geval (en veel minder bij autogids, AW, ...)
Ik vind het eigenlijk juist een heel goed nummer met leuke reportages zoals uiteraard de RS4 - C55 - CTS-V, de brera, iets over de camel trophy, Marcos, ...
het moeten niet altijd supercars zijn, zolang het maar auto's zijn die zich boven de massa verheffen en dat is altijd het geval (en veel minder bij autogids, AW, ...)
Het moeten niet altijd supercars zijn, maar dan toch liever wagens à la Marcos TSO GT2, want die Cadillac, RS4 en C55 komen ook in AW.
In de Carros besteden ze volgens mij heel veel aan sport- dure wagens. Ik weet niet of het meer is dat in de GTO.
niet altijd, in gto ook veel klassiekers en betaalbare sportbakjes (GTi's)
deze maand 407coupe vs brera. dat is elk nummer anders. er staat wel altijd een test in van een oude sportwagen
Het nieuwe GTO - magazine is uit!! Het ziet er net als altijd 'gelikt' uit!
Hij zat gisteren in de bus, ik heb er nog niet in gelezen maar k' heb wat het gevoel dat het net als vorig nummer weer wat een minder zal zijn ( er staat weer geen super super super kar in).
Mja mss zijn we teveel gewoon.
Een hele studie over autogeluiden (o.a. een "geluidskunstenaar" die 12 wagens beluistert ,waaronder een TVR, SLR en 575) met een link naar de industrie, een designstudie met de trends van de toekomst, raceverslag van de F430 Challenge, het begin van een hele 911-reeks, en de crash van Le Mans in '55; da's 't belangrijkste samengevat.
Het is niet zo spectaculair als anders, maar des te interessanter. Zoiets kom je niet tegen in een AW of AG.
@Landroverboy: je vindt het blad normaalgezien in de meeste dagbladhandelaren, en sinds een jaar is het ook mogelijk om er een abonnement op te nemen.
Comment